Aqua vitae kirjoitti:Ali G- kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Itselläni ei ikinä ole ollut tarvetta "rakentaa" kehoani.
Saankin kuntotesteissä melkein puolet paremman tuloksen kuin yksi kaveri, joka on harrastanut koripalloa jo muutaman vuoden. Aika ihmeellistä, sillä minä kun en tee mitään... En kerrassaan mitään. Paitsi syön... ja paljon... Voitan tämän koripalloilijan siinäkin (Vaikka viimeisin kalapuikkojensyöntikisa meni tasan....), ja hän yleensä kommentoikin "Sä vaan syöt..."
Ja en ole edes lihava, en piiruakaan.
Haha, on se elämä niin helppoa^^ Tai sitten ei...Temesseus kirjoitti:Hah, Minullekin on tuttua tuo. Meidänkin luokalla on pari jääkiekkoa harrastavaa tyyppiä, mutta silti minä peittoan heidät monessakin kuntotestissä. Kai sitten päivittäiset punnerrukset ja muut harjoitteet ovat yliarvostettua jääkiekkoa kovempaa treeniä?
Jaahas... Millasia testejä, tuloksia? Vähän epäilen noita teidän juttuja
Kuntotestit:
Tehdään liikuntatunnin aikana 3 liikkeen sarja:
1. Niin paljon vatsoja kuin ikinä lähtee minuutin sisään.
2. Niin paljon selkiä kuin kuin ikinä lähtee minuutin sisään.
3. Niin paljon punnerruksia kuin ikinä lähtee minuutin sisään.
Usko tai älä, vedin paremmin, kuin tämä toinen tyyppi. Sen kuin epäilet. Päästäänpähän sitten liittämään sinutkin skeptikkojen ylpeään liittoon^^...
Zrud kirjoitti:niin... ei se onni kyl pitäs ruumiinrakenteesta tulla... jollekkin se taas se on.
ite oon jotai 110kg karju. 180cm pitkä... en ole laiha. eikä ole aikomustakaan hankkia mallin kroppaa... se ei ole välttämätöntä. koska olen tyyvyäinen itseeni juuri sellaisena kuin olen.
Aqua vitae kirjoitti:Ööh... Jos siitä nyt mitään muistaisi...
Tulokset:
Punnerrukset minuutin sisään: 56 tai 58
Selät minuutin sisään: 112
Vatsat minuutin sisään: Ei enää mitään hajua... 48?
Cooperiin en osallistunut (kipeänä....)
PIIP- testiä ei ole ollut...
Uinti- cooperia ei ole ollut...
Ps. Tuosta cooperista vielä sen verran, että osallistuin kylläkin cooperin "harjoitteluun" jossa oli tarkoitus juosta tietty aikamäärä ja päästä tiettyyn tulokseen. Tällä siis mitattiin, mikä olisi juuri sinulle oikea nopeus...
Aloitin tietenkin liian nopeasti. Aivan liian nopeasti.
Ykköskierros oli aikalailla helppo. Kakkosen puolessavälissä alkoi olla ongelmia. Sen jälkeen olo oli pahempi kuin ikinä eläissäni...
Sisua löytyi kumminkin sen verran, että vedin kaikki kierrokset loppuun.
Kaaduin nurmikolle. Ei pystynyt hengittämään (<--- tuntuu hyvin mielenkiintoiselta kun on hengästynyt samaan aikaan), silmissä heitti, paha olo, todella paha olo... Makasin nurmikolla vielä senkin jälkeen ihan "koomassa" kun muut sitten menivät muualle... Minut passitettiin terkkarille... Että sellainen urheilusuoritus... Täytyy silti kyllä myöntää, että hemmetin ylpeä olen siitä, että sain itseni ajettua tuohon tilaan^^
Regendos kirjoitti:Zrud kirjoitti:niin... ei se onni kyl pitäs ruumiinrakenteesta tulla... jollekkin se taas se on.
ite oon jotai 110kg karju. 180cm pitkä... en ole laiha. eikä ole aikomustakaan hankkia mallin kroppaa... se ei ole välttämätöntä. koska olen tyyvyäinen itseeni juuri sellaisena kuin olen.
Ei se onni siitä ruumiinrakenteesta tule. Kuka haluaa asua paskasessa kämpässä, kuka sitä haluaa hoitaa. Kyllä likaisessa huushollissa voi elää, mutta se ei ole läheskään yhtä miellyttävää kuin hyvin hoidetussa. Minulla on ainakin tavoitteena saada ruumiistani sellainen, että sen kanssa on nimenomaan helppo ja hyvä elää. En minä muita varten ruumistani muokkaakkaan. Minulla on lievää ylipainoa - tai ainakin on ollut ja sen osaan jo nyt sanoa, että sellaisessa kehossa on joskus todella hankalaa elää.
Zrud kirjoitti:ja miksi ei normaalilla vähän tukevakholla keholla ja ei niin v*tun fiinillä asunnolla olisi helppo elää....?
Zrud kirjoitti:ja miksi ei normaalilla vähän tukevakholla keholla ja ei niin v*tun fiinillä asunnolla olisi helppo elää....?
Zrud kirjoitti:niin juu. kunnian himo.... oha se kyl hyvä. omalla tavallaan.
mutta itse en omista moista...
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa