Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
ValkeaLeidi
Peikko

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 30 Loka 2008, 18:21

Tonza133 kirjoitti:
viltsu kirjoitti:Historian kokeesta 7,5 koska ope käytti tiukkaa tapaa tarkistaa koe!
Muuten ois ollu 8,5!

Näkisitpä meidän historian kokeemme, ja opettajamme. Opettajastakin voisi jo kirjoittaa historian esitelmän...

Toivottavasti minusta ei tule tuollaista historian opea.. :) tai no ei tulekaan, yritän innostaa olematta ylipirteä ja vaatia olematta ankara. Aika vaikeaa muuten.. Eikä nuoriso tee siitä yhtään helpompaa..

Tällä hetkellä ärsyttää tämä. Myöhästyin bussista juuri sillä tavalla, että juoksin ja olin jo bussin rinnalla, kun se kaasutti tiehensä. Minä en edes ollut myöhässä, bussi oli liian aikaisessa noin kolme minuuttia. Tämän seurauksena palella tärisin pysäkillä 18 minuuttia ennen seuraavan bussin tuloa. Nyt olen sitten kylmissäni huovan sisällä ja juon kuumaa mehua.. En todellakaan voi nyt sairastua, minulla ei ole siihen varaa, kalenteri ratkeaa liitoksistaan ja kaikki on pakollista.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Loka 2008, 18:53

ny kyl nakertaa... oon atm Ex-Pertissä töissä. ja tänään tul keikka toimittaa mielen pyykinpesu kone joka hipoo noin 100 kg... paikalle saavuttiin. ja zädäm... hissi epä kunnossa. no alettii sitä sitte sellasis onnettoman pienis alumiinisis kärryis sitä 100kg rohjaketta roudaamaa... meinas mennä karrytki paskaks.... kyl sen kanssa kiroiltiin...... et sellasta tänään.
Feel the LOVE

Ninyo
Alieni

ViestiKirjoittaja Ninyo » 30 Loka 2008, 20:24

Kurkku on helvetin kipeä.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

ValkeaLeidi
Peikko

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 03 Marras 2008, 15:03

Taas kerran tuli todistettua, ettei vaatekauppaan voi mennä "vain katselemaan" silloin, kun ei ole rahaa/tarkoitusta ostaa mitään. Vaatekauppaparadoksi: Silloin kun on rahaa ja tarkoitus ostaa, et löydä mitään ja silloin, kun ei ole rahaa eikä aio ostaa, koko kauppa on tulvillaan aivan ihanaa turhuutta.

SE paita vain oli sellainen, että mielessäni vain kiroilin ja toivoin, että se näyttäisi päälläni kamalalta.. Eipä näyttänyt ja tuloksen tiedättekin, syön hetken makaroonia ja nuudeleita hieman tavallista enemmän.. Tavallaan se ärsyttää, mutta kurkistus kaappiin tekee taas onnelliseksi. :)

Iltakouluun pitää mennä ja se hieman ärsyttää myös, olen parhaimmillani aamuisin, en todellakaan iltaisin..

ShadowPeople
Muumio

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 03 Marras 2008, 15:36

Tylsää, ja pirun kylmä. Olen tulossa varmaan kipeäksi :( Noh eipä tuo mitään kun kotona varmaan kuitenkin istuisin. D'oh
Better to reign hell, than serve in heav'n

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Marras 2008, 17:52

Ja tämä kouluvitutus jatkuu. 10 koetta 1,5 kuukauden sisällä. Ei tätä oikein jaksais.

ShadowPeople
Muumio

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 04 Marras 2008, 14:38

ääh, taidan sitten tulla kipeäksi. Yskä tullut ja kurkku kipeä, päätäkin hiukan särkee ja kylmä koko ajan :(

ValkeaLeidi
Peikko

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 04 Marras 2008, 15:26

Minullakin on ollut tänään sellainen olo, että aivankuin olisin tulossa kipeäksi. Kurkkua kutittaa ja jotenkin on sellainen hömelö olo. Pitää juoda kuumaa mehua, kun pääsee kotiin, sillä ne on ennenkin flunssat taltutettu.

Trauma
Vampyyri

ViestiKirjoittaja Trauma » 04 Marras 2008, 16:14

Meillä on huomenna valtakunnalliset kokeet matematiikasta. Onneksi sen kokeen menestyksellä ei ole väliä, se kun ei todistuksiin vaikuta.

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Marras 2008, 16:16

Erään piti kaupasta tuoda muroja, mutta unohti sen sitten, ja nyt minulla ei olemitään syötävää huomisaamuksi.

Ninyo
Alieni

ViestiKirjoittaja Ninyo » 04 Marras 2008, 16:26

Huomenna on matikankoe ja 19 päivä on koe kotieläinten hoidosta... Ei siinä mitään, mutta kun siihen tulee iiihan kaikki asiat mitä olemme nyt käsitelleet. Eli liikaa.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Marras 2008, 20:05

Nyt ärsyttää eniten se, että joudun lähettämään puhelimeni huoltoon, koska siinä on vika. Enkä edes tiedä, onko siinä enään takuu voimassa, kun olen haksannut sitä. Toivottavasti on...

Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Marras 2008, 21:42

Luokanvalvojamme prkl!

Juttu menee näin.

7.:llä luokalla, oli päivän päätteeksi luokanvalvojantunti, joka sopi siis täydellisesti aikatauluun kaikilla muilla luokilla... paitsi meidän, sillä meidän olisi pitänyt päästä koulusta jo tunti aikaisemmin. Sitten luokanvalvojamme lupaa, että hän joskus antaa meille tunnin aikaisemman lähdön koulusta, lutvittuna lukujärjestykseen.

Nyt olemme jo 8. luokalla, eikä sitä vapaatuntia ole kuulunut. Joka englannintunnin ja ruotsintunnin alussa muutama tyyppi luokaltamme huomauttaa "Millon meil on se vapaatunti?"
Ja LV vastaa "Ää... Katsotaan sitten..."

BULLSHIT! Alkaa ottaa jo tosissaan päähän...
Anna nyt vain se pirun vapaatunti!
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

ridikulous
Demoni

ViestiKirjoittaja ridikulous » 05 Marras 2008, 20:23

Aqua, pääsette todennäköisesti ysin jälkeen kesälomalle tuntia muita aiemmin ;)
yes, it may seem ridiculous.

Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 05 Marras 2008, 21:59

Siltä vähän näyttää... Tai sitten ei^^ Tuntuu, kuin hän yrittäisi jotenkin kiemurrella tilanteesta irti luihusti.
Tietääkseni se on ainakin joidenkin koodeksien vastaista, että oppilaita pidetään koulussa yli tuntirajoituksen.
Huh, saa nähdä mitä tästäkin sitten tulee...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Regendos
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Marras 2008, 01:03

Aamulla pakkasta. Tarkoitus oli viedä prätkä pajalle, jotta voisi poistaa äänenvaimentimet sun muut moskat pakoputkistosta, jotta piikistä saisi ärhäkämmän kuuloisen. Nyt en tiedä uskallanko lähteä matkaan.

ShadowPeople
Muumio

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 06 Marras 2008, 14:37

Heräsin tunti sitten -_______- Pää särkee kun on nukkunut niin kauan.

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Marras 2008, 16:01

Tonza133 kirjoitti:Nyt ärsyttää eniten se, että joudun lähettämään puhelimeni huoltoon, koska siinä on vika. Enkä edes tiedä, onko siinä enään takuu voimassa, kun olen haksannut sitä. Toivottavasti on...

Ei kait siinä. Itse sain juuri puhelimeni takaisin tällä viikolla. Elokuu 1 päivä lähetin sen. Kuukauden päästä laittoin sähköpostilla viestiä että miksi ei puhelinta kuulu. Mitään ei vastattu. Vähän alle kuukauden päästä soitin sitten ja siellä sanottiin ettei niillä mitään puhelinta ole. Siitä joku viikko ja tyypit soitti et puhelin on löytynyt. Joku oli vaan pistänyt puhelimen hyllyyn odottamaan eikä muut siitä tienneet.

Että hienoa työtä taas Gigantilta ja heidän "huoltomiehiltä".

Trauma
Vampyyri

ViestiKirjoittaja Trauma » 06 Marras 2008, 18:31

Jaarno kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:Nyt ärsyttää eniten se, että joudun lähettämään puhelimeni huoltoon, koska siinä on vika. Enkä edes tiedä, onko siinä enään takuu voimassa, kun olen haksannut sitä. Toivottavasti on...

Ei kait siinä. Itse sain juuri puhelimeni takaisin tällä viikolla. Elokuu 1 päivä lähetin sen. Kuukauden päästä laittoin sähköpostilla viestiä että miksi ei puhelinta kuulu. Mitään ei vastattu. Vähän alle kuukauden päästä soitin sitten ja siellä sanottiin ettei niillä mitään puhelinta ole. Siitä joku viikko ja tyypit soitti et puhelin on löytynyt. Joku oli vaan pistänyt puhelimen hyllyyn odottamaan eikä muut siitä tienneet.

Että hienoa työtä taas Gigantilta ja heidän "huoltomiehiltä".

Kokemusta on juuri tuosta porukasta... Osta tietokone Gigantista ja he kysyvät jos haluat, että he tilaavat netin tähän koneseen... Saat kyllä tilata sen ihan itse.

Regendos
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Marras 2008, 23:47

Ketuttaa, vatuttaa...

Rahaa menee liikaa kaikenmoiseen turhaan. Pakkaset purevat minua liiankin kovaa. Ihmissuhteiden ylläpitäminen on rankkaa. Kaiken kruunasi se, että salin pukukopeilla alavatsaa alkoi kivistämään siten, että oli pakko istua pytyllä 10min ja toivoa että paska tulisi ilman kipua. Näin ei tietenkään tapahtunut.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”