Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Ali G-
Enkeli

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ali G- » 01 Loka 2008, 11:57

Mä leikkasin just leipäveitsellä keskisormeeni haavan! :x Arvaatteko oonko pissed off
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

tuputhy
Velho / Noita

ViestiKirjoittaja tuputhy » 01 Loka 2008, 11:59

Nythän sinulla on tosi hyvä syy kulkea keskisormi pystyssä!! Ajattele positiivisesti!
Jalat maassa, pää pilvissä

Ali G-
Enkeli

ViestiKirjoittaja Ali G- » 01 Loka 2008, 12:01

tuputhy kirjoitti:Nythän sinulla on tosi hyvä syy kulkea keskisormi pystyssä!! Ajattele positiivisesti!

Joo :lol: näin on, kiitti myönteisestä palautteesta ;)

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 01 Loka 2008, 14:19

Prkl :evil: !

Eilen alko labrassa pyörryttämään niin että piti lähteä terveydenhoitajalle vähäks aikaa. Tuli kunnon migreenikohtaus, koko eilisen päivän oli sitten samanlainen olo :S.
Nyt tänä aamuna sitten lääkärissä kävin ja hitto 3 tuntia siellä makasin ! Sitten sain sitä imigran -nenäsuihketta.

Perjantaina allergiatesteihin.. :S

Kaulaan imusolmukkeisiin ilmestyny kova ja kipeä patti :S.

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 01 Loka 2008, 14:20

Ali G- kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..

Ktoppas, mä oon sun kanssas aika lailla samis :D ;)
Samat vaivat ja päälle vielä että oon todella herkkä ja suutun helposti :(

Joo o, kaikki ärsyttää 24/7 ja löytyy aina valittamista jokaiselle päivälle ;P. Millonkohan olis sellanen päivä ETTEI olis mitään valittamista ja kiukkuilemista. Ei varmaan millonkaan.. ;PP

Ali G-
Enkeli

ViestiKirjoittaja Ali G- » 01 Loka 2008, 17:45

Plus että tekee mieli lintsata joka päivä joidenkin VITUN h*****en takii, s*atana

Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Loka 2008, 18:01

Nyt tuli sellainen MEGASUPERSKEPTIC -fiilis oikein kunnolla. Ärsyttää jokaikinen vinetys jostain ihan turhasta....
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Regendos
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Regendos » 01 Loka 2008, 18:49

Olen lihonut, p*rkele...

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 01 Loka 2008, 19:52

Aqua vitae kirjoitti:Nyt tuli sellainen MEGASUPERSKEPTIC -fiilis oikein kunnolla. Ärsyttää jokaikinen vinetys jostain ihan turhasta....

Eli periaatteessa sua ärsyttää sekin että vineet siitä, että muut vinee :D!

Riikervo
Muumio

ViestiKirjoittaja Riikervo » 01 Loka 2008, 19:56

Regendos kirjoitti:Millainen sitten olet, jos sinua on vaikea hyväksyä?

Olen ainakin omasta mielestäni henkisellä tasolla heitä hitusen ylempänä. Esim. en tunne enää minkäänlaista tarvetta puhua toisista pahaa selän takana, toisin kuin muut luokkalaiseni. He vieroksuvat minua omasta mielestäni juuri siksi, etten ole koskaan mukana heidän "p*skanjauhannassaan". Niin, että anteeksi nyt vain etten tahdo puhua toisista pahaa. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 01 Loka 2008, 20:34

Riikervo kirjoitti:

Olen ainakin omasta mielestäni henkisellä tasolla heitä hitusen ylempänä. Esim. en tunne enää minkäänlaista tarvetta puhua toisista pahaa selän takana, toisin kuin muut luokkalaiseni. He vieroksuvat minua omasta mielestäni juuri siksi, etten ole koskaan mukana heidän "p*skanjauhannassaan". Niin, että anteeksi nyt vain etten tahdo puhua toisista pahaa. :roll:

Itselläni on aikalailla sama homma... (HUOH!)
Kai tätä sitten vain täytyy kestää. (HUOH!)

Riikervo
Muumio

ViestiKirjoittaja Riikervo » 01 Loka 2008, 22:53

Tonza133 kirjoitti:
Riikervo kirjoitti:

Lisäksi uskon, että luokkalaiseni luulevat minulla olevan niin erilainen ajatusmaailma, etteivät keksi yhteisiä puuheaiheita keksimälläkään. Kyllä minäkin teen samoja juttuja kuin he. Kun minä koetan saada keskustelua aikaan, heistä ei yleensä kukaan edes kuuntele minua. Koulukiusaamistahan tuo periaatteessa on, kun yksi jätetään aina porukan ulkopuolelle. Asiasta on keskusteltu jopa opettajan, kuraattorin ja rehtorin kanssa, mutta eipä näytä tepsineen. Opettajakin on minulle sanonut, että hänellä ei ole koskaan ollut näin hankalaa ryhmää opetettavana. Hän on kuitenkin jo 20 vuotta tehnyt opettajantöitä samassa oppilaitoksessa.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 02 Loka 2008, 15:22

Meilläkin ainakin koulun hankalin luokka.
Ja muut luokkalaiset pitävät minua kauheana nörttinä, joka ei tee muuta kuin ole koneella, joka ei tietenkään pidä paikkaansa.

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 02 Loka 2008, 15:26

Riikervo kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Riikervo kirjoitti:

Lisäksi uskon, että luokkalaiseni luulevat minulla olevan niin erilainen ajatusmaailma, etteivät keksi yhteisiä puuheaiheita keksimälläkään. Kyllä minäkin teen samoja juttuja kuin he. Kun minä koetan saada keskustelua aikaan, heistä ei yleensä kukaan edes kuuntele minua. Koulukiusaamistahan tuo periaatteessa on, kun yksi jätetään aina porukan ulkopuolelle. Asiasta on keskusteltu jopa opettajan, kuraattorin ja rehtorin kanssa, mutta eipä näytä tepsineen. Opettajakin on minulle sanonut, että hänellä ei ole koskaan ollut näin hankalaa ryhmää opetettavana. Hän on kuitenkin jo 20 vuotta tehnyt opettajantöitä samassa oppilaitoksessa.

Aika lapsellista tollanen ulkopuolelle jättäminen :| .
Meilläkin (vaikka olen jo ammattikoulussa) huomaa tällästä joidenkin keskenkasvuisten lapsellista käytöstä. Labrahommissa kun olen, niin sielläkin näitä ryhmätöitä tehdään, niin on ne tietyt porukat. Minä ja hyvä kaverini tultas toimeen näiden kanssa, mutta ne kattoo meitä aina niin omituisesti, kun puhutaankin tai edes vilkastaan niihin päin. Sitten saa aina kuulla jotain piilovittuilua.
Jotenkin ahdasmielistä ja ennakkoluuloista porukkaa. Mitäs sitten jos satun olemaan huumorintajuinen ja letkeä tyyppi ?! Onko se väärin ?? Heitän läppää ja yritän ottaa asiat rennosti, kun muut pingottavat hiki hatussa ja kiroavat.
Jotenkin ilkeilevät sillein typerällä tavalla minulle ja kaverille kokoajan !
Sama juttu opettajan kanssa, pari mielistelijää on meidän luokalla ja kun yks päivä puhuttiin samaan aikaan, kun opettaja selitti jotain, niin yks niistä tyypeistä istu meidän eessä ja puhu kanssa, niin eipä tuo opettaja sille mitään sanonu, mutta heti alko meille mussuttamaan.
Ihme touhua, ajattelin jättää koko alan kesken, KOSKA ENSINNÄKIN:

A. Mua ei kiinnosta olla sellasten ihmisten kanssa tekemisissä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ei huumorintajua, on kapeakatseinen ja ahdasmielinen jne, ja tulee vaan kokoajan jotain kähinää ! Ja jos koko luokka on näitä tälläsiä tyyppejä täynnä, ni kyllä siinä vaiheessa aivokapasiteetista 50% ainakin jo sanoo, että eropaperit laulamaan !

B. Jos opettajatkin ottaa minut ja mun kaverin vielä silmätikuks, niin kyllä se alkaa jo siinä vaiheessa v*tuttamaan. Muut saa vaan mölytä, mutta meille kyllä siitä sanotaan heti jos edes seistään väärässä asennossa.

JA

C. Alavalinta alkaa tuntumaan ÄLYTTÖMÄN tylsältä. En osaa niitä kaavoja ja hommia pitäisi tehdä kokoajan hiki hatussa. EI voi vaan yksinkertasesti tehdä hommia luonnollisesti, vaan kokoajan pitää miettiä ja miettiä ja miettiä. Ei mitään chillausta ;/.

Ettäs tälleen. Näitä kai sit riittää, kun meitä on moneksi. Mut siis oikeesti, en mä tuu kestämään tällästä touhua.
Ei sellasessa ilmapiirissä ole kiva työskennellä, jossa on kokoajan silmätikkuna ja muut on ihan erilaisia ja ahdasmielisiä, huumorintajuttomia.

Riikervo
Muumio

ViestiKirjoittaja Riikervo » 02 Loka 2008, 15:57

Tiia: Minä olen ammattikoulun kolmannella luokalla, joten muiden luokkalaisteni käytös minua kohtaan ihmetyttää aivan suunnattomasti jo senkin takia. Tuntuu, että muut ns. alemmilla luokilla olevat opiskelijat ovat paljon aikuisempia kuin meidän luokkalaiset. Taidanpa pyytää opettajaa siirtämään minut kakkoselle. Minut olisi muutenkin pitänyt siirtää luokkaa alemmas jo viime vuonna, mutta opettaja ei halunnut ja sai tahtonsa läpi. :roll:

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 02 Loka 2008, 16:09

Jaa a, voi olla. Mutta meidän luokka on kyllä sellanen, että en oikeesti kauaa tota kestä..

Regendos
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Loka 2008, 22:33

Huomenna koe tulitöistä, joista tuskin pääsen läpi. Edellisessä kokeessa oli vähemmän sivuja ja sai käyttää materiaalia apunaan. Tässä on enemmän sivuja eikä materiaalia saa käyttää. Kyseessä on siis uusintakoe. Ensimmäinen koe tuntui olevan helppo, mutta 8 sai hylätyn ja paras numero vääntämällä oli 1,5. Että silleen, hienoa lukea sitten tähän kokeeseen kun tietää, että mokaa.

tuputhy
Velho / Noita

ViestiKirjoittaja tuputhy » 02 Loka 2008, 22:54

Kun teet koetta, ajattele vaan kaikkia mahdollisuuksia, mistä voisi syntyä tulipalo ja sitten ajattelet, miten siihen voisi ennalta varautua, ei se sen vaikeampaa ole.. esim: kaikki palava pois lähettyviltä, kun hitsataan tai polttoleikataan tai rälläköidään. Jos ei voi siirtää palavaa pois, niin suojataan. Sammutusvälineet viereen valmiiksi ym.ym..vartiointi pari tuntia tulitöiden jälkeen, jne jne, siis maalaisjärkeä!
Jalat maassa, pää pilvissä

Regendos
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Loka 2008, 08:18

Moiset asiat eivät tuota ongelmia. Tiedän kuitenkin, että opettaja valitsee kysymyksiinsä kaikki mahdolliset pienet ja huomaamattomat asiat joihin ei voi millään varautua. No, tänään se nähdään...

Ninyo
Alieni

ViestiKirjoittaja Ninyo » 03 Loka 2008, 09:11

*Huoh* Nyt ne sitten alkaa, nimittäin navetta vuorot ja enköhän minä ole jo ensi viikon torstaista sunnuntaihin navetalla... On se mukavaa olla ekassa ryhmässä kahden tampion kanssa. ( Ja minähän en tietenkään ole tyhmä... *köh* )
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”