Riikervo kirjoitti:Tähän väliin en voi sanoa kuin: Miksi juuri minä? Tällä hetkellä on niin pirun monta huolen aihetta, että tekisi mieli vain tunkea itsensä jonnekin kaapin nurkkaan ja olla vaan piilossa siltä kaikelta. Tälläkin hetkellä yritän sinnikkäästi pidätellä kyyneleitä. *Huokaus*
Ei oikeasti yhden käden sormet riitä laskemaan huolenaiheiden lukumäärää.
Tiia kirjoitti:Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..
Tiia kirjoitti:Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..
Atomipommi kirjoitti:Ei elämä VIHAAN KORVIANI!
Homman nimi on se, että omistan ahtaat korvakäytävät. Nooh, muutama päivä sitten tuntui tukkoiselta toinen korva ja pyysin erästä henkilö vilkasemaan, että onko siellä vaikkua. No tää henkilö törkkäs vanupuikon suunnilleen tärykalvoon asti enkä kuule nyt sitten enää mitään sillä korvalla... Nojoo, ehkä jotain vaimeita kumahduksia, mutta siitä nyt ei ole juuri iloa. Nyt oon yrittänyt Orocleanilla puhdistaa ja huuhtoa, mut ei auta. Hirvittää jo, että tärykalvo on vahingoittunut, kun ei sieltä mitään tule ulos... v*ttu...
Tää on taas niin tätä.
Riikervo kirjoitti:Kaikki tuntuu olevan niin pinnallista ja kieroa. Mikä noita meidän luokkalaisia oikein vaivaa? Miksi he eivät voi hyväksyä minua sellaisena kuin olen? Kyllä sitä niin ollaan kaveria kun ei parempaa seuraa ole lähettyvillä, mutta muuten kohdellaan kuin ilmaa tai vähintäänkin sontaläjää. Tuskin ketään heistä oikeasti kiinnostaa mitä minulle kuuluu tai mitä tein viikonloppuna. Kunhan teeskentelevät mukavaa. *Huokaus*
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa