Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 28 Syys 2008, 21:23

Koeviikko. Tänään kuuluisi lukea matematiikan kokeeseen, johon en ole vielä vaivautunut panostaa. Koulu muutenkin kyrpii pahasti tällä hetkellä. Olo vain on sellainen, ettei millään jaksa.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 28 Syys 2008, 21:32

Kyllä se siitä..välillä työtkin tympii, varsinkin just silloin, kun sinne pitää lähteä, mutta kyllä sit on ihan mukavaa, kun saa luunsa sinne raahattua! Elämässä vaan joskus on niitä huonompia päiviä, ettei mikään huvittaisi..Niin, ja mikä etuoikeus, kun saa käydä koulua tai olla töissä!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 29 Syys 2008, 00:35

Tähän väliin en voi sanoa kuin: Miksi juuri minä? Tällä hetkellä on niin pirun monta huolen aihetta, että tekisi mieli vain tunkea itsensä jonnekin kaapin nurkkaan ja olla vaan piilossa siltä kaikelta. Tälläkin hetkellä yritän sinnikkäästi pidätellä kyyneleitä. *Huokaus*

Ei oikeasti yhden käden sormet riitä laskemaan huolenaiheiden lukumäärää.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja J. Doe » 29 Syys 2008, 02:58

Riikervo kirjoitti:Tähän väliin en voi sanoa kuin: Miksi juuri minä? Tällä hetkellä on niin pirun monta huolen aihetta, että tekisi mieli vain tunkea itsensä jonnekin kaapin nurkkaan ja olla vaan piilossa siltä kaikelta. Tälläkin hetkellä yritän sinnikkäästi pidätellä kyyneleitä. *Huokaus*

Ei oikeasti yhden käden sormet riitä laskemaan huolenaiheiden lukumäärää.


Elämä ei ole oikeuden mukainen :(
Jaksamista kuitenkin ja voimia. Kai se valo risukasaankin paistaa, vaik tuntuu että on synkimmästäkin synkin risukasa, (ainakin mulla)

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 29 Syys 2008, 13:34

Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 29 Syys 2008, 14:34

Tiia kirjoitti:Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..


Tervetuloa syysmasentuneiden kerhoon. Valon väheneminen, lehtien putoaminen, ankea harmaus ja sade sekä iltojen tummuminen käynnistävät minussa yleisen ällötys/masennusreaktion, jota kestää tuonne maaliskuun puoleenväliin asti noin suunnilleen. On siellä tietty jokunen hyvä päiväkin joukossa. Kirkasvalolaite ja kynttilöiden pakkomielteinen polttaminen rauhoittavat minua, kokeile sinäkin?

Olen kesäihminen, minkäs teet. Yliopisto alkaa olla siinä vaiheessa, että muutama hassu kurssi on enää tekemättä ja motivaatio on miinuksen puolella. Tulee lähdettyä luennoilta kesken kaiken, kun vain vääntelehdin ja piirtelen enkä kuuntele ollenkaan. Tänään viimeksi. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, kuvittelisi, että aikuinen ihminen saisi tämän verran itseään niskasta kiinni, mutta kun ei niin ei. Huokaus.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 29 Syys 2008, 15:54

Itsekkin kärsin jonkinlaisesta syysmasennuksesta. Valo vähenee, ja kaikki tulee tylsemmäksi...

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Syys 2008, 15:58

Syysmasennus ei ole koskaan iskenyt tännepäin. Olotilani on oikeasti samanlainen ympäri vuoden, jollen ala ajattelemaan jotain tiettyä fiilistä. Ihan hyödyllistä se on, kesällä voi nauttia hyvästä olosta ja sitten taas syksyllä olla siinä vähän normaalimmassa.

Vuodenajat eivät siis osaltaan vaikuta minuun. Ellen toisin keksi tehdä.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 29 Syys 2008, 15:59

Ja ärsyttää vielä, että kaikki vaihtavat avatarejansa, en pysy perässä kuka on kuka, kun yleensä en katso nimimerkkiä, vaan avan...

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zipuli » 29 Syys 2008, 16:05

Mp3sen kuulokkeet meni rikki, ja jouduin korvaamaan ne tälläisillä kamalan huonoilla p**koilla... Ei näistä eden kuulu mitään.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ninyo » 29 Syys 2008, 21:43

Meinasin jo seota tänään koulussa, ei kukaan jaksa kuunnella 4h miten kaasuhitsataan... Noh, onneksi tämä päivä on kohta ohi...
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ali G- » 29 Syys 2008, 21:49

Tiia kirjoitti:Mulla on taipumus johonkin helvetin syysmasennukseen, argh. Koulukin kusee niin perseelleen kun voi ;S. Tekis mieli lopettaa kesken, mut toisaalta olisko siinäkää mitään järkeä..


Ktoppas, mä oon sun kanssas aika lailla samis :D ;)
Samat vaivat ja päälle vielä että oon todella herkkä ja suutun helposti :(
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 29 Syys 2008, 22:29

Koulussa turhaannuin pahasti. Aamulla tylsää pajaa... en jaksanut kuin tuijottaa huollettavana olevia autoja. Samoin viimeinen 2h hitsauksen teoriaa otti hermoille.

Myös joidenkin naisten suunnaton vaikeus vaivaannuttaa. Ainakin minulle läheisin nainen on sairaan vaikea...

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 30 Syys 2008, 13:24

Ei elämä VIHAAN KORVIANI!

Homman nimi on se, että omistan ahtaat korvakäytävät. Nooh, muutama päivä sitten tuntui tukkoiselta toinen korva ja pyysin erästä henkilö vilkasemaan, että onko siellä vaikkua. No tää henkilö törkkäs vanupuikon suunnilleen tärykalvoon asti enkä kuule nyt sitten enää mitään sillä korvalla... :evil: :evil: Nojoo, ehkä jotain vaimeita kumahduksia, mutta siitä nyt ei ole juuri iloa. Nyt oon yrittänyt Orocleanilla puhdistaa ja huuhtoa, mut ei auta. Hirvittää jo, että tärykalvo on vahingoittunut, kun ei sieltä mitään tule ulos... v*ttu...

Tää on taas niin tätä. :evil:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 30 Syys 2008, 15:42

Ensin 1,5 kuunnellaan saarnaa, miten suunnistetaan. Sitten suunnistetaan 30 min ja sen jälkeen on tosi vaikea äidinkielen referaattikoe joka kestää 2h. Sitten vielä 2h terveystietoa, niin päivä on pilalla...(Huoh)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Syys 2008, 16:45

Atomipommi kirjoitti:Ei elämä VIHAAN KORVIANI!

Homman nimi on se, että omistan ahtaat korvakäytävät. Nooh, muutama päivä sitten tuntui tukkoiselta toinen korva ja pyysin erästä henkilö vilkasemaan, että onko siellä vaikkua. No tää henkilö törkkäs vanupuikon suunnilleen tärykalvoon asti enkä kuule nyt sitten enää mitään sillä korvalla... :evil: :evil: Nojoo, ehkä jotain vaimeita kumahduksia, mutta siitä nyt ei ole juuri iloa. Nyt oon yrittänyt Orocleanilla puhdistaa ja huuhtoa, mut ei auta. Hirvittää jo, että tärykalvo on vahingoittunut, kun ei sieltä mitään tule ulos... v*ttu...

Tää on taas niin tätä. :evil:


Itselläni oli parikertaa aika samanlainen juttu. Korvakäytäväni ovat ahtaat ja vaikkua muodostuu sinne liikaa tuon tuostakin. Pari vuotta takaperin olin sitten uimassa ja korvaani pääsi menemään vettä, muttei lähtenyt millään sieltä pihalle. En kuullut sillä korvalla juuri mitään moneen päivään, ennen kuin vesi haihtui pois kokonaan. Vasen korvani taitaa olla hieman vaurioitunut, sillä liian kovat/kirkkaat äänet eivät kuulu siihen. Esimerkiksi musiikinkuuntelu korvanapeilla on joskus aika vittumaista, kun ainoastaan toiseen korvaan kuuluu kirkkaat äänet.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 30 Syys 2008, 22:05

Kaikki tuntuu olevan niin pinnallista ja kieroa. Mikä noita meidän luokkalaisia oikein vaivaa? Miksi he eivät voi hyväksyä minua sellaisena kuin olen? Kyllä sitä niin ollaan kaveria kun ei parempaa seuraa ole lähettyvillä, mutta muuten kohdellaan kuin ilmaa tai vähintäänkin sontaläjää. Tuskin ketään heistä oikeasti kiinnostaa mitä minulle kuuluu tai mitä tein viikonloppuna. Kunhan teeskentelevät mukavaa. *Huokaus* :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Syys 2008, 23:20

Riikervo kirjoitti:Kaikki tuntuu olevan niin pinnallista ja kieroa. Mikä noita meidän luokkalaisia oikein vaivaa? Miksi he eivät voi hyväksyä minua sellaisena kuin olen? Kyllä sitä niin ollaan kaveria kun ei parempaa seuraa ole lähettyvillä, mutta muuten kohdellaan kuin ilmaa tai vähintäänkin sontaläjää. Tuskin ketään heistä oikeasti kiinnostaa mitä minulle kuuluu tai mitä tein viikonloppuna. Kunhan teeskentelevät mukavaa. *Huokaus* :roll:


Millainen sitten olet, jos sinua on vaikea hyväksyä?

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 30 Syys 2008, 23:25

Atomipommi ja Regendos, käykää lääkärissä noiden korvienne kanssa! Minun molemmat lapset ovat käyneet, kun on heillä ollut samanlaisia tuntemuksia ja kummaltakin huuhdeltiin korvat, homma korjaantui sillä. Pojallani lisäksi hiljattain löytyi huuhtelun yhteydessä korvakäytävästä se vanupuikon vanu..( oli suuri kiusaus kirjoittaa: Korvap...) Siis: älkää hyvät ihmiset työntäkö sellaisia puikkoja korviinne! Apteekista löytyy suihke, millä korvat voi puhdistaa turvallisesti.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 30 Syys 2008, 23:38

Mä oon muutenkin vaarallinen ja ku vielä että olisin pään sisällä! siinähän tulee paatuneimmastakin pseudoilijasta skeptikko :D
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron