Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Syys 2008, 18:20

Tunhhu kirjoitti:joku viisas sanoi, että maailma on menossa suuntaan jossa "Vain vahvimmat selviää".. se on nähtävissä jo nyt

Historia toistaa itseään...

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Syys 2008, 18:23

Tonza133 kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:joku viisas sanoi, että maailma on menossa suuntaan jossa "Vain vahvimmat selviää".. se on nähtävissä jo nyt

Historia toistaa itseään...



Niinhän se fasistinen näkökulma tuo maailman julmia ja vääriä näkökulmia... Alkoi Hitleristä ja viimeisimpinä, onneksi kuitenkin PALJON pienemmässä mittakaavassa, Auvinen ja Saari
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Syys 2008, 20:30

Ja näitähän riittää. Maailmassa kyllä riittää perfektionisteja, jotka menevät jo liian pitkälle, ihan riittämiin.
Ymmärrän juonen perusidean, mutta toteutus on aika ruma...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Syys 2008, 20:49

Aqua vitae kirjoitti:Ja näitähän riittää. Maailmassa kyllä riittää perfektionisteja, jotka menevät jo liian pitkälle, ihan riittämiin.
Ymmärrän juonen perusidean, mutta toteutus on aika ruma...

Sinä mukaanlukien... :D

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Syys 2008, 20:54

Ei kai sinulla ole mitään minua vastaan?
Minä tiedän mitä koulua sinä käyt... Muhahahahaaa!

*No en tiedä, mutta saahan sitä kuvitella*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 26 Syys 2008, 12:35

Tääkin taitaa mennä väittelyyn. Itseasiassa tällä hetkellä naurattaa...

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 26 Syys 2008, 14:56

Tunhhu kirjoitti:joku viisas sanoi, että maailma on menossa suuntaan jossa "Vain vahvimmat selviää".. se on nähtävissä jo nyt

Ihmiset aina on siinä uskossa että maailma menee huonompaan päin ja tämäkin sen takia että ihminen muistaa menneisyydestä lähinnä hyvät asiat niin nykyaika vaikuttaa siihen nähden huonolta. minun mielestä maailmassa ei ole ikinä ollut näin hyvä asua kuin nyt
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ridikulous » 26 Syys 2008, 16:39

Eikö aina ole ollut niin, että vaan vahvimmat selviää? Ja niinhän se tulee olemaankin. Evoluutiota.

Nyt muuten tympii aika rajusti nuo intin lomasotkut. Vaihteeksi. Vieläkään ei ole tietoa pääseekö avokki lomille tänään, huomenna vai kenties ollenkaan... Jollei pääse niin se on tuplakinkku. Prkl...
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Syys 2008, 20:00

Oli ruotsin "koe" epäsäännöllisistä imperfekteistä. piti olla vähintään 16/20 pistettä että pääsisi läpi, ja sitten tietysti tuli 15½/16, ja vaihtamallä ä:n å:ksi olisin päässyt läpi. :demoni:

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja J. Doe » 27 Syys 2008, 06:53

Ali G- kirjoitti:
Riikervo kirjoitti:Ärsyttää ihmisen typeryys. Oikeasti, miksi pitää tappaa 11 viatonta ihmistä ja sitten itsensä?

EDIT: Uhreja onkin siis yksitoista eikä yhdeksän, kuten aiemmin virheellisesti mainitsin.



Paska jätkä... 22-vuotias eikä mikään koulukiusattu luuseri, joka itkee myöhäis-murrosikäisenä ku ei pääse mukaan porukkaan niin kuin Jokelan murhaaja... V**un hyvä syy tappaa ihmisiä :cry:




Saarta oli kiusattu sekä koulussa että armeijassa. Ei ihmisviha tyhjästä synny. Esim: Hitleriä oli juutalaiset ns. kiusannu taidekoulussa ,kun eivät ymmärtäneet Hitlerin kylmää ja tunteetonta tulkintaa. Hitleri tais kyllä olla ihan virallisesti psykopaatti, oireet viittaa ainakin vahvasti siihen.
Miten niin koulukiusattu on luuseri?? Mielummin tapan ihmisen kuin eläimen.. :demoni:

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 27 Syys 2008, 09:10

Ali G- kirjoitti:Paska jätkä... 22-vuotias eikä mikään koulukiusattu luuseri, joka itkee myöhäis-murrosikäisenä ku ei pääse mukaan porukkaan niin kuin Jokelan murhaaja... V**un hyvä syy tappaa ihmisiä :cry:

Kylläpäs sanoit ristiriitaisesti, sillä nimenomaan se porukan ulkopuolelle jättäminen ON kiusaamista. Sitä kutsutaan syrjinnäksi. Minua on aina kiusattu juuri syrjimällä ja jättämällä porukan ulkopuolelle. :roll:

Mutta asiaan. Minua ärsyttää itseäni tällä hetkellä aivan suunnattomasti se, että minun pitäisi mennä tänään lauantaina kouluun ja lisäksi minulla ei ole lainkaan informaatiota asiasta. En siis yhtään tiedä mihin aikaan sinne pitäisi mennä saatika sitten että kuinka kauan siellä ptäisi olla.. Ärsyttää kun minua ei koskaan pidetä ajan tasalla. :demoni:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 27 Syys 2008, 14:44

Höh... parablogin foorumi ei toiminut itselläni tuossa pari tuntia sitten...

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 27 Syys 2008, 19:18

Vituttaa, ku sain tietää tänään että entinen poikaystävä oli pettäny vuoden seurustelun jälkeen 2kk ! Kaikkiin kusipäihin sitä elämässä törmääkin !

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 27 Syys 2008, 19:19

Tiia kirjoitti:Vituttaa, ku sain tietää tänään että entinen poikaystävä oli pettäny vuoden seurustelun jälkeen 2kk ! Kaikkiin kusipäihin sitä elämässä törmääkin !

Maailma on täynä kusipäitä...

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja DS8 » 27 Syys 2008, 19:38

Kusipäisyys on osa maailman menoa.

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä monikin asia. Tässä niistä muutama;
Rahat on loppu.
Tupakat on miltei loppu.
Olut on loppu.
Sauna ei ole lämmin vieläkään.
Olen lauantai-illalla yksin kotona.
Ahdistaa ajatus maanantaista, mutta en tiedä miksi.
Missasin yhden keikan eilen, jota olin odottanut jo muutaman kuukauden.
"So this is life?"

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Syys 2008, 03:23

Yksinäisys painaa päälle taas baarireissun jälkeen. No kai sitä täytyy vaan ajatella positiivisesti ja toivoa, että se oikea osuu joskus kohdalle...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 28 Syys 2008, 11:25

Wespa kirjoitti:Yksinäisys painaa päälle taas baarireissun jälkeen. No kai sitä täytyy vaan ajatella positiivisesti ja toivoa, että se oikea osuu joskus kohdalle...


Älä sure, kyllä se osuu, ihan varmasti. Omalla kohdallani sanonta "silloin kun sitä vähiten odottaa" piti kutinsa todella hyvin! Pidä siis silmät ja korvat auki. Muutamalla kaverilla on hyvin samankaltainen tilanne elämässä juuri nyt.

Ärsyttää, kun joku naapuri päätti, että tänään on mainio tilaisuus alkaa porata seinää. En tiedä, mitä hän seinään aikoo kiinnittää, mutta luulisi, että parin tunnin porailun jälkeen alkaisivat reiät jo riittää..

Ärsyttää myös tuo tuuli. Pitää lähteä tässä lenkille, mutta vinkka on todella hyytävä. Pakko se on kai uskaltaa pistää nenä ovesta ulos.

Toinen asia, mikä ärsyttää juuri nyt on se, ettemme löydä mieleistämme asuntoa. Se yksi unelmakämppä oli ja meni elokuussa, ja nyt ei ole ollut mitään edes hieman varteenotettavaa tarjolla. :( Noh, yksi tuttu sanoi, että heillä meni puolitoista vuotta ennenkuin löysivät sopivan, pitää yrittää pysyä positiivisena.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 28 Syys 2008, 17:59

Sama täällä oikeastaan, en löydä ketään sopivaa ittelleni! Just sellasta joka olis kiinnostunu samoista asioista kun mä, musiikista, filosofiasta, paranormaalista ja silleen.
Vaikee löytää sellasta ihmistä, ainakin mun mielestä.... ;S
Mut kai se sitten tapahtuu sillon, kun sitä vähiten odottaa.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zipuli » 28 Syys 2008, 18:40

Se uusi kummelileffa oli niin huono..menin siihen rahaa tuhlaamaan..

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 28 Syys 2008, 19:12

Tiia kirjoitti:Vituttaa, ku sain tietää tänään että entinen poikaystävä oli pettäny vuoden seurustelun jälkeen 2kk ! Kaikkiin kusipäihin sitä elämässä törmääkin !


Ymmärrän hyvin tuskasi: Tapasin sattumalta baarissa vuosia sitten entisen miesystäväni, joka kertoi sitten, että oli ollut minun kanssani silloin aikoinaan vaan sen takia, koska oli ihastunut siskooni ja näin sai olla lähellä häntäkin! En oikein osaa kuvitella mitään typerämpää, kuin vielä tulla kertomaan tuo!!? ( sain kyllä kostettua ja makeaa oli!)
Jalat maassa, pää pilvissä


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron