Regendos kirjoitti:Yksinkertaisesti sunnuntai ärsyttää. Viimeinen vapaapäivä, ei kummempaa.
ninjani kirjoitti:Regendos kirjoitti:Yksinkertaisesti sunnuntai ärsyttää. Viimeinen vapaapäivä, ei kummempaa.
Sama. Sunnuntait on yleensä tylsiä päiviä. Ja seuraavana päivänä kouluun, mikä ei sinänsä paha juttu ole, mutta läksyt on sitte ärsyttää senkin edestä.
Aqua vitae kirjoitti:Helposta matskunkokeesta 8+....
Masentaa enemmän kuin ärsyttää.... sniff*
Riikervo kirjoitti:Ärsyttää ihmisen typeryys. Oikeasti, miksi pitää tappaa 11 viatonta ihmistä ja sitten itsensä?
EDIT: Uhreja onkin siis yksitoista eikä yhdeksän, kuten aiemmin virheellisesti mainitsin.
Riikervo kirjoitti:Ärsyttää ihmisen typeryys. Oikeasti, miksi pitää tappaa 11 viatonta ihmistä ja sitten itsensä?
EDIT: Uhreja onkin siis yksitoista eikä yhdeksän, kuten aiemmin virheellisesti mainitsin.
ValkeaLeidi kirjoitti:Tämä on vähän ikävä ajatus, mutta olen vain ihminen. Olisin toivonut, että surmaaja olisi jäänyt henkiin ja elänyt neliraajahalvaantuneena ja kärsinyt. Kuolema oli ärsyttävän helppo ratkaisu.
Aqua vitae kirjoitti:En tiedä olenko psykopaatti vai muuten vain mielenvikainen. Ymmärrän Saaren näkökannan. En pidä ihmisten tappamista hyväksyttävänä, mutta en pysty suuttumaan teolle. Jotain vialla?
aavenainen kirjoitti:ValkeaLeidi kirjoitti:Tämä on vähän ikävä ajatus, mutta olen vain ihminen. Olisin toivonut, että surmaaja olisi jäänyt henkiin ja elänyt neliraajahalvaantuneena ja kärsinyt. Kuolema oli ärsyttävän helppo ratkaisu.
samaa mietin oikein olis ollut.. sillekkin ihmiselle.. mutta tiedä toki aina kuka mitäkin ja miksi ajattelee tehdessään kauheuksia itse olen aina miettinyt että listisivät ittensä eikä muita jos joku täytyy tappaa..
Trauma kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:En tiedä olenko psykopaatti vai muuten vain mielenvikainen. Ymmärrän Saaren näkökannan. En pidä ihmisten tappamista hyväksyttävänä, mutta en pysty suuttumaan teolle. Jotain vialla?
Ei ollenkaan. Itsekin olen aikalailla samalla kannalla kanssasi, eikä kyynisyydessä ole mitään outoa.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa