Heippa vaan kaikille! Ehdin tänne foorumille kirjoitella sinne tänne, mutta esittely meinasi unohtua

Eli, olen "pian" 18-vuotias naishenkilö Kymenlaaksosta, ja asun poikaystäväni, vanhempieni ja berninpaimenkoiramme kanssa. Opiskelen liiketaloutta. En voi sanoa harrastavani mitään, mutta suurimman osan ajastani kulutan tietokoneen äärellä ja lenkkeilen sekä uin silloin tällöin. Kuuntelen enimmäkseen metalli- ja heavymusiikkia, tai muutenkin raskasta musiikkia. Lemppareitani ovat tällä hetkellä Summoning, Stratovarius ja Dio. Kuuntelen myös "rauhallisempaa" musiikkia, näihin kuuluvat mm. Blackmore's Night ja Gregorian. Telkkaria katson melko harvoin, joten en voi sanoa minulla olevan mitään lempi tv-ohjelmaa. Pidän kauhu- ja seikkailuelokuvista, näihin kuuluvat mm. Halloweenit, Alienit, Sawit ja TSH-trilogia.
Kiinnostuin paranormaaleista ilmiöistä 13-vuotiaana, kun koin itse muutaman erikoisen tapahtuman lapsuudessani ja nuoruudessani. Pienenä en oikeastaan uskonut aaveisiin/henkiin (ehkä ihan hyvä niin

), mutta ufoihin ja alieneihin kyllä

Joskus 10-vuotiaana aloin sitten uskoa kauhutarinoiden ansiosta