Kiinnostuneet

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Fenu » 08 Marras 2008, 09:54

Onko asia ihan kuopattu jo?

Munhun voi ottaa yhteyttä mailiin jos täällä käy harvemmin varsinkin VVV jos on asia auki vielä niin voi asiasta keskustella enemmän ja katsoa mihin päästään etenemään..

FenuGH@luukku.com

Laitteistoon tuli lisäys. Sain hankittua jonkin näköisen emf-ilmaisimen jolla pääsee alkuun aika hyvin.. :)

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Calemran » 11 Marras 2008, 18:47

Itse olen tälläistä joskus itse tehnyt, että olen vanhoissa rakennuksissa käynyt kuvailemassa yms. mutta en nyt lähiaikoina. Voisihan tietenkin perustaa erinäisen tiimin ja sivuston sille. Tuskin kaikkien tarvitsee sielä Turun lähistöllä olla. Suomessa olisi paljon kohteista joita olisi mielekiintoista käydä kuvailemassa.

Itse olen 19-vuotta, joten iän ei pitäisi olla este eikä edes hidasta. Omistan ajokortin ja perusdigikameran.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Marras 2008, 19:35

Trauma kirjoitti:
SimpanssiV2 kirjoitti:ja jos jotain englanninkielistä pitäis suomentaa im the right guy :)

Vaikuttavaa.

Oli pakko...


:D hajosin.

Ja ettei nyt offtopiciks:

Ihan mielenkiintoistahan tuo olisi varmasti. Itsellä ongelmana vain ikä (15) ja välimatka.
Katsoa sitten missä sitä ensi vuonna asuu kun lähden opiskelemaan.

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Fenu » 12 Marras 2008, 20:06

Calemran kirjoitti:Itse olen tälläistä joskus itse tehnyt, että olen vanhoissa rakennuksissa käynyt kuvailemassa yms. mutta en nyt lähiaikoina. Voisihan tietenkin perustaa erinäisen tiimin ja sivuston sille. Tuskin kaikkien tarvitsee sielä Turun lähistöllä olla. Suomessa olisi paljon kohteista joita olisi mielekiintoista käydä kuvailemassa.

Itse olen 19-vuotta, joten iän ei pitäisi olla este eikä edes hidasta. Omistan ajokortin ja perusdigikameran.


Joo totta kai suomessa joka puolella voi tutkia ja on paljon paikkoja joihin haluaa tutkimaan.. Mutta itselle se on näin alkuun helpompaa kun vieressä asuu.

Missäs päin asustat? Jonkun näköinen tiimi olisi kyllä hyvä laittaa pystyyn. Itse olen siitä haaveillut jo pidemmän aikaa ja toivonut että saisi asiaan jotain etenemistä kun on todella hankalaa löytää samaan asiaan kiinnostuneita ja lähipiirissä ei ole kuin yksi ja hän on perheellinen eikä ehdi asiaan panostaa.

Itse olen 25v ja 3-vuotiaan tyttären isä ja toinen lapsi on syntymässä kesäkuussa -09 että itsellä on kanssa ajan kanssa rajallista tuo mutta koneella ehdin istumaan ja tutkimaan netin kautta paikkoja joissa sanotaan kummittelevan että tausta työt onnistuvat hyvin. Itsellä laitteina on miniDV-kamera ja emf ilmaisin.

Mailin kautta pystyn kanssa hyvin olemaan yhteydessä FenuGH@luukku.com tai tän foorumin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Marras 2008, 22:56

ite oon 20v. asun kuusankoskella ja olen kiinostunut.
mutta iha vaa kaveri porukassa olisi aikeissa mennä.
Feel the LOVE

Avatar
kiamikaela1
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Loka 2008, 20:12

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja kiamikaela1 » 16 Marras 2008, 20:54

Moikka!

Mua kiinnostais kanssa lähtee pykälään. Auto on, joten eiköhän sinne Turun seudulle pääse. Otan vielä yhteyttä tohon s.postiin.

Avatar
oozie
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Marras 2008, 02:53

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja oozie » 17 Marras 2008, 03:35

oon 18 mutta ongelma onkin että sinne asti tulla :D

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Fenu » 11 Joulu 2008, 18:48

Jeps... On hieman töiden ja muiden kiireiden takia asia jäänyt jäähylle mutta asiaan kyllä palaan lähiaikoina kun saan aikaa järkättyä... koko ajan asiaa mielessä pyörittelen että miten asiaa lähtee eteenpäin viemään ja missä kaikkialla on kummitus paikkoja ja millaista siellä on ollut se kummittelu. Jos joku saa selville jotakin hyviä paikkoja joista voisi tehdä tutkimus kohteen niin laittaa tänne kommenttia tai sinne s-postiin FenuGH@luukku.com

PS: jotka ovat laittaneet postia niin olen pahoillani jos en ole ehtinyt vastailemaan... :(
Aijon lähi aikoina vastailla paremmin viesteihinne...

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 16:29

Jos olisi ikää enempi, niin voisin tulla. (olen 14)

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Pätsi » 14 Tammi 2009, 20:17

Mukava ois matkaan lähtä tutkimaan paikkoja mutta Haapavedellä olen koulussa ja vkl olen oulussa.. joten jos ouluun oot(te) tulossa niin ilmottakaa ihmeessä :)

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Phantom » 21 Helmi 2009, 02:37

Ikää 29 ja itä suomi+ kiinnostunut....pistäkää yv:tä tulemaan . Olis muuten hyvä laittaa pystyyn vaikka joku TS eli siis team speak serveri jossa vois keskustella täst asiasta. Tähän tarvitsee headsetin ja http://www.teamspeak.com/?page=downloads TS:än. JOS perustatte kanavan laittakaa ip ja passu(jos on) tänne. Jos nimittäin mitään ei tapahdu asioilla on tapana kääntyä paskan jauhannan puolelle.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Helmi 2009, 10:52

Ei hullumpi idea, nyt tarvitaan vaan joku osaava joka osaa tehdä sinne servun, koska ainakaan minä en siihen pysty.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 21 Helmi 2009, 15:07

http://forum.teamspeak.com/showthread.php?t=23438

Googletin ja tommosen löysin. Mitä nyt vähän luin tuota niin ymmärsin että servunteko-ohjeethan tuossa taitaa olla. :)
Englanninkielinen vaan tuo.

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Fenu » 02 Maalis 2009, 12:48

serveri olisi kyllä hyvä idea niin olisi yksi ja sama paikka missä puhuttaisiin asiasta ja pystyisi sopii paremmin asioista.
Itse en osaa tehdä servuja tonne.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Kiinnostuneet

ViestiKirjoittaja Exitium » 29 Maalis 2009, 20:24

Olisin kiinnostunut osallistumaan. Taitoa ja tietoa aiheesta löytyy ottakkee yhteyttä.

EDIT: Kiinostuneisuutta löytyy näitä tampereen mestoja kiertämään enempi sillä kulkeminen muualle olisi hankalaa.
Telecvovim!


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron