Halu auttaa muita surussa eteenpäin.

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Halu auttaa muita surussa eteenpäin.

ViestiKirjoittaja monskuliini » 12 Tammi 2012, 10:13

Hei!

Olen 24-vuotias 2 lapsen äiti Turusta. Olen selvänäköinen ja pystyn antamaan viestiä henkimaailmasta läheisensä menettäneille. pystyn myös ihmisiä lukemaan heidän aurasta esim.luonteen piirteet ja tuntemaan ihmisten fyysiset kiputilat ominani. Olen lähipiirissäni tätä auttamista tehnytkin ja saanut kehuja ja tarkoitukseni olisi jakaa tätä auttamistani myös muille. Eli jos olet ihminen joka kaipaat viestiä edesmenneeltä läheiseltä niin voisit tulla sitä yrittämään minun kanssani. EN OTA MAKSUA, koska haluan itse kehittyä samalla kun autan muita. Saan siitä suurta iloa kun huomaan lohduttavani tai auttavani ihmisiä surussa eteenpäin. Eli asun siis Turussa ja tekisin vastaanotot mieluusti tällä paikkakunnalla. Minulle voi laittaa sähköposti viestiä monskuliini87@hotmail.com osoitteeseen jos kiinnostuit. p.s. En tee tätä siksi että osoittaisin skeptikoille, että henkimaailma on olemassa, joten olethan avoin ja vastaanottava jos haluat ottaa viestiä vastaan minulta.
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Halu auttaa muita surussa eteenpäin.

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 12 Tammi 2012, 10:27

monskuliini kirjoitti: EN OTA MAKSUA, koska haluan itse kehittyä samalla kun autan muita.


Tuosta kyllä isot pisteet! :peukku:
Juurikin tuossa on se ideologia mikä pitäisi olla kaikilla henki-/paranormaalin maailman parissa puuhastelevilla.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron