Metsästetään yhdessä

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja ninjani » 21 Huhti 2008, 16:08

Oishan tuo ihan mielenkiintosta hommaa varmaankin. Mutta mulla ei varmaan olis pokkaa tohon juttuun...
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Vibat
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 18:46

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Vibat » 21 Huhti 2008, 19:07

Minä voisin varmaankin liittyä mutta kun tulee vast 15 täytee elokuus

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Pätsi » 26 Huhti 2008, 18:49

vake kirjoitti:vai että on pätsi oulusta :D mitä rakennuksia oikeen tiedät joissa olis hyvä käydä "kyttäilemässä"?

Sanotaanko näin että ite alkaisin ehkä harrastaan tuota kummitusmetsästystä ku sais sen sysäyksen liikeelle. eli ensimmäinen oma kokemus kummituksista tai epänormaalista toiminnasta.


Ainolapuiston vanha tehas mikä poltettiin.. käy siellä kattelemassa jos kantti kestää ja voitha käydä siellä toppilan vanhoissa siiloissa käväsemässä.. niistä löydät kyllä ehkä jotain muuta kuin kummituksia

vake
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Huhti 2008, 21:31

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja vake » 29 Huhti 2008, 00:47

selvä ;) pitää joskus yrittää vaikka päästäki käymään :D
Uskon siihen mitä näen tai koen.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Ufomies » 12 Touko 2008, 17:53

Vilkaiskaapa ketjua "Muu yliluonnollinen keskustelu" -> "Spiritismi";

Osiossa on jo parikin viestiä, joiden kirjoittaja väittää talossaan kummittelevan. Mitäs vielä odottelette? ;)
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Wolfie
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 02 Huhti 2008, 05:46
Paikkakunta: Häme

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Wolfie » 23 Touko 2008, 19:48

Tässä on hiukan kummitustarinoita suomessa:

http://www2.hs.fi/klik/kummitus2001/kummitus.html



En tiennykkään että hviträskissäkin kummittelee. Hui ollut siellä 2 kertaa amiksen retkellä. Siinä ois taloja missä kummittelee. :ghost:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Touko 2008, 15:54

Olen kuullut, että Seilin saaressa kummittelee. Sinne vietiin joskus aikoinaan kaikki Suomen spitaaliset. Kaveri kertoi, että oli käynyt siellä luokkaretkellä ja siellä oli kielletty koskemasta mihinkään. Sitten entinen opettaja kertoi, että oli yöpynyt siellä ja verhot olivat heiluneet, vaikka mistään ei tullut ilmavirtaa. Paikan omistajat kertovat myös, että siellä voi joskus yöllä nähdä päättömän naisen kummituksen kävelemässä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Valtsu92
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Kesä 2008, 12:29
Paikkakunta: Kangasniemi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Valtsu92 » 02 Kesä 2008, 18:06

Minä voisin liittyä kanssa olen 16 vuotias ja lähellämme on ennen sotia rakennettu talo

Avatar
Jurbbi
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Kesä 2008, 20:09
Paikkakunta: Kormu

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Jurbbi » 04 Kesä 2008, 17:47

Noh, täytyne lähteä katsomaan onko vielä pystyssä yksi iso vanha talo. Jos ei, niin kierteleen ja jos sattus löytyyn joku Amitywillen talon näkönen. :ghost2:
Totuus on tuolla jossainkaukana

Deadkid
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Kesä 2008, 19:44

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Deadkid » 04 Kesä 2008, 21:13

Minäkin voisin tulla mukaan^^

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 19 Kesä 2008, 17:24

Teille, jotka kaipaatte kummittelevia paikkoja Oulun tietämillä. Oulusta en tiedä muita kuin sen yhden vanhan talon Karjasillan kappelin lähellä. En tiedä onko jutuissa perää, mutta kaverit ovat kertoneet...

Kotipaikkakuntani on lyhyen ajomatkan päässä Oulusta, jossa itsekin siis asun. Se talo, jossa itse havaitsin kummituksen on yhä pystyssä, tosin nipin napin. Sitten siellä on myös eräs vanha mylly, josta olen kuullut puhuttavan, en tosin itse ole havainnut siellä mitään vaikka niskakarvat nousevat pystyyn siellä joka kerta. Tähän myllyyn ei pääse helposti, se on nykyään metsän keskellä.

On myös vanhoja uiton rakennuksia yms. Tiedän kymmenkunta ainakin huhupuheiden mukaan kummittelevaa taloa. Lisäksi Lapin sodan, sisällissodan, jääkäritoiminnan ym. vuoksi tragediaa alueella kyllä piisaa. Eräällä hautausmaalla sisällissodassa vangeiksi otettuja valkoisia on teloitettu suoraan hautaansa. Voisin lähteä mukaan metsästykselle, kaikki äitini puolen suvun naiset ovat yliluonnollisia ukkosenjohdattimia. Tai täysin seinähulluja, päättäkää itse. 8-)
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 16:11

Lisätkää mut teidän "seuranne" listaan... Tiedän hemmetin paljon hengistä omien kokemuksieni perusteella.
Telecvovim!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 17:04

Onko järkevää sanoa tietävänsä paljon omien kokemustensa perusteella?
Yhtälön tulos olisi hyvin vaikea päätellä ja tuloksessa olisi välttämättä turhan paljon vaihteluita.
Esimerkiksi jos nyt MINÄ sanoisin tietäväni paljon hangistä omien kokemusteni perusteella, se tarkoittaisi, että henkiä ei ole olemassa.....
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 17:08

Aqua vitae kirjoitti:Onko järkevää sanoa tietävänsä paljon omien kokemustensa perusteella?
Yhtälön tulos olisi hyvin vaikea päätellä ja tuloksessa olisi välttämättä turhan paljon vaihteluita.
Esimerkiksi jos nyt MINÄ sanoisin tietäväni paljon hangistä omien kokemusteni perusteella, se tarkoittaisi, että henkiä ei ole olemassa.....


Tarkoitinkin okkultisten kokemuksieni perusteella lue rivien välistä ennen kuin kysyt typeriä kysymyksiä. Viisaus on avain kaikkeen...
Telecvovim!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 17:14

Selitä käsite okkultistinen kokemus. On parasta olla varma mistä puhuu kun avaa suunsa.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 17:17

Aqua vitae kirjoitti:Selitä käsite okkultistinen kokemus. On parasta olla varma mistä puhuu kun avaa suunsa.


Kun elät okkultismia ja saavutat menoillasi jonkin näköisen yhteyden tuonpuoleiseen tai onnistut kokemaan jotain mullistavaa.
Telecvovim!

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 11 Syys 2008, 17:37

Sittehä mä oon kokeny okkultistinen kokemuksen ku joku meedio yritti kusettaa mua ,siinä selvis että eihä niitä aaveita voe olla olemas. :lol:
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 17:55

UkkoPoikaPieni kirjoitti:Sittehä mä oon kokeny okkultistinen kokemuksen ku joku meedio yritti kusettaa mua ,siinä selvis että eihä niitä aaveita voe olla olemas. :lol:


Okkultismi ja meedio hommat on ihan eri luokkaa okkultismi on henkilökohtaista tutkimista eikä porukalla suoritettavaa meininkiä.
Telecvovim!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 18:54

Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Mitä ihmettä okkultismin eläminen tarkoittaa?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Metsästetään yhdessä

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 11 Syys 2008, 19:34

Tämä okkultismi juttu tuntuu olevan lähinnä tapa "naamioida" juttu kuulostamaan fiksulta ja vakuuttavalta eikä edes itse tiedä mitä se tarkoittaa...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa