Haamumetsästäjät PK seudulta?

Messut, luennot, tiimikutsut, ennustajat, osto ja myynti-ilmoitukset jne.
Misty
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Marras 2010, 12:59

Haamumetsästäjät PK seudulta?

ViestiKirjoittaja Misty » 27 Marras 2010, 13:08

Heissan, olen 22 vuotias nainen Vantaalta ja olen ollut lapsesta asti kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta. Pitkään on ollut ajatuksena perustaa oma tiimi, jonka kanssa voitaisiin käydä tutkimassa mielenkiintoisia kohteita. Olen myös ajatellut ehdottaa jollekin TV kanavalle, jos löytyisi kiinnostusta sponsorointiin niin voitaisiin kuvata omaa sarjaa :) Kaikki kiinnostuneet, ilmoitelkaa itsestänne. Olisin iloinen myös saada ihan vaan meilikavereita joiden kanssa voisi keskustella paranormaaleista ilmiöistä. Itseltä löytyy rutkasti teoriatietoa esim astraalimatkailusta (out of body experience), voin antaa vinkkejä ja neuvoja jos on kiinnostuneita. Eli, mailini on blue_mist88@hotmail, odottelen innokkaasti kaikenlaisia yhteydenottoja :)

Avatar
souldude
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Touko 2010, 19:28

Re: Haamumetsästäjät PK seudulta?

ViestiKirjoittaja souldude » 10 Joulu 2010, 05:34

itse laitoin tällaisen viestin pitkä aika sitten joten kyllä kiinostaisi ja itsellä kiinostuksen kohteena juuri nuo oobe ja kaikki aiheeseen liittyvät asiat ja heh itseäni on mietityttänyt pitkän juuri että olisi mahtavaa perustaa jokin oma sarja suomeen kun se piiri mokas ja feilas koko homman niin uskoisin että onnistuisi ja itse kattonu kaikki mahdolliset ghost ohjelmat mitä on ja lemppari on taps ehdottomasti :D itse olen kohta 21 v mies seinäjoelta keväällä muuttamassa takasin vantaalle helsingissä syntynyt asunut siellä 16 vuotta ja pari vuotta vantaalla
Positiivisuus on kaikki kaikessa


Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron