Mulle käy miittipaikaksi kumpi tahansa Tampere tai Helsinki

(oma kaupunki tiätty aina kaikesta paree kun siälä tuntee
paikkoja;suurimmaks osaks ainaski

) Heslinkissä mää tapaan eksyä jo heti asemalta (rautatiä tai linjuri) pois astuttuani

mutta ainahan kaikissa voorumikokoontumisissa väkistenki vähintää yks paikalline on

Piänemmät (kaupunkikohtaset) miitit kiinnostaa kans, niitähä voi paikallisjaoston porukka järkkäillä omilla paikkakunnillaan
iha koska tahansa

Ja niissä säästyy useesti myös matkustusrahat (vaka eihä paikallismiitit kiällettyjä toispaikkakunta-
laisiltakaa ole =) ). Se on sitte asia erikseen jos miittaamiseen liittyy käyskentelyä jossaki aiheeseen liittyvässä maksulli-
sessa tapahtumassa,mutta harvompa semmostenka hinnat kenenkä päätä huimaa, ja viälä harvemmi niissä o mitää ikärajaa
Ninettä mää olen rahotuksen salliessa valmis raahaamaan tomumajani mihinkä tahansa Paramiittiin akselilla Tampere -
Turku - Helsinki

(anteeks turkulaiset, tampere lipsahti ensin

lol )
PS. Uutena jäsenenä huamasin tän threadin sopivasti jälkijunassa (paitti jos viitataan viralliseen 21.12.2010 miittiin

)
mulle ei perhejoulu o mikää este tavata ketää, koska mää e periaatteellisista syistä o viättäny joulua kunnolla enää
vuasiin..
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright