Tonza133 kirjoitti:Ei missään nimessä perjantai-iltaa. Silloin ihmisillä on ihan toisenlaisia suunnitelmia, kuin jutella tyyppien kanssa netin välityksellä...
Righer kirjoitti:Aqua vitae, skypessä on myös tuo ominaisuus, että voi kirjottaa samaan keskusteluhuoneeseen samaan aikaan. Joten voisi osallistua myös kirjoittamalla.. Itse olen tehnyt näin kun skypessä on ollut Englanniksi puhuvien keskusteluhuoneita, huonon englannin ääntämisen takia..
Tiia kirjoitti:Messenger joukkokeskustelu olis kyllä todella upea kokea muitten paranormaalista asioista kiinnostuneitten ihmisten kanssa =).
Aqua vitae kirjoitti:Tiia kirjoitti:Messenger joukkokeskustelu olis kyllä todella upea kokea muitten paranormaalista asioista kiinnostuneitten ihmisten kanssa =).
Paitsi, että nauhoittaminen menee hankalaksi ja äänenlaatu on mitä on.
WM_ kirjoitti:Teamspeakia en ole kunnolla käyttänyt, mutta itsekin olen sitä miettinyt. Ei huonompi. Mutta voiko sillä nauhoittaa?
Phantom kirjoitti:WM_ kirjoitti:Teamspeakia en ole kunnolla käyttänyt, mutta itsekin olen sitä miettinyt. Ei huonompi. Mutta voiko sillä nauhoittaa?
Voi nauhottaa vaikka koko kovalevyn täytee
Wespa kirjoitti:Teamspeak kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta vaikka joskus aikanaan en saanut sitä toimimaan. Voisi kokeilla tuota uudestaan ja tehdä sen oman servun.
Toimiiko Teamspeakissa muuten musiikin lisääminen? Jos jotain taukoja pitäisi vaikka tai jotain. Toisaalta tykkäisin myös enemmän radiolähetystyyppisestä... Vielä kun löytyisi joku ohjelma, joka olisi vähän noiden kaikkien välimuoto ja kattaisi simppelisti kaikki toiveet, niin olisi mukavaa. Tietynlainen rajoite on tuokin, että pitää ohjelma asentaa koneelle jne. mutta koitetaan vielä keksiä jotain. Teamspeak voisi olla ihan kokeiltava vaihtoehto.
Wespa kirjoitti:Latasin Teamspeak 3 serveriohjelman, mutta en saanut sitä toimimaan, enkä löytänyt hyviä ohjeita miten tehdä siihen omaa servua.
Löysin kuitenkin tällaisen ohjelman/sivuston ja sain sinne tehtyä oman keskusteluhuoneen.
http://express.paltalk.com/index.html?gid=1323852312
Kyseessä on siis PalTalk niminen hommeli jossa voi keskustella vapaasti mikin tai tekstin välityksellä. Koittakaapas rekata sinne ja sitten tulkaa keskustelemaan tuohon linkkiin jonka annoin.
PalTalk mahdollistaa maksimissaan 200 henkilön puhe- ja tekstichatin.
Täytyy sopia joku ajankohta koska tuo toimii vain kun olen itse kirjautuneena. Olisiko ehdotuksia ajankohdalle?
Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa