Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Mitä ihmettä okkultismin eläminen tarkoittaa?
Frost kirjoitti:Täällä vois olla ainakin pari hyvää kohdetta...
Oon kuullut, et täällä on joku järvi, jonka yllä liikkuu miehen haamu ja sen on vissiin joku nähnytkin. Yks mies myi kesämökkinsä sen järven rannasta, koska tämä haamu nimeltään Paavo oli pelotellut sitä. Tää mies oli hukuttautunut sinne järveen, koska ei kestänyt enään elämäänsä.
Ja jossain täällä, en tiedä tarkkaa sijaintia, on lato tai vaja tms. jossa on pirujaTän kyseisen rakennuksen omistaja oli hakenu lupaa sen rakennuksen polttamiseen, mutta koska se oli liian lähellä taloa, sitä ei voitu polttaa...
Tuli mieleeni vielä kolmaskin. Täällä oli ennen metsän keskellä, joen rannassa semmoinen vanha ja hyvin laho kartano, joka ikävä kyllä purettiin juuri muutama vuosi sitten. Mutta sen kartanon emännän haamu (saattoi olla sen talon piika, en muista tarkkaan) kulkee siinä lähellä olevalla tiellä öisin. Tästä ei minun tietääkseni ole näköhavaintoja.
Exitium kirjoitti:En jaksa lukea kokonaan mutta kerrotko missä tämä paikka on? vaikuttaa kiinostavalta..
Frost kirjoitti:Exitium kirjoitti:En jaksa lukea kokonaan mutta kerrotko missä tämä paikka on? vaikuttaa kiinostavalta..
Kaupunki on Jämsä, Jyväskylästä noin 69 km lounaaseen päin. Itse tapahtumapaikat: Järvi ja lato/vaja ovat vehmaalla ja kartanon haamu liikkuu turkinkylän tiellä. Tämä kartanon haamu saattaa olla sitten ihan huhu juttu.
Exitium kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
No se sun pitää itse kokea.
Aqua vitae kirjoitti:Exitium kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Elää okkultismissa? Elää okkultismin kanssa? Okkultismi elämän sisältönä? Elämme okkultistisessa ympäristössä?
Mutta että elää okkultismia?
Vladimir kirjoitti:Jos joku Oulussa on aavejahtiin lähdössä, niin ottakoot yhteyttä. Kummittelevista paikoista tiedän ainakin Jumprun rakennuksen, siitä on juttua ravintolan sivuillakin, sekä Tervasoihdun joka on yksi rannan aitoista. Tervasoihdussa kuuluu kuulemma askelia ylemmistä kerroksista vaikka tyhjää pitäisi olla. Oulussa oli muuten kesällä turistikierros jossa kerrottiin Oulun aaveista. Harmittaa ettei tullu käytyä.
Aqua vitae kirjoitti:Exitium kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Aikaisemmin mainitsit että "kun elämme okkultismia".
Elää okkultismissa? Elää okkultismin kanssa? Okkultismi elämän sisältönä? Elämme okkultistisessa ympäristössä?
Mutta että elää okkultismia?
Palaa sivulle “Tapahtumat ja markkinat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa