Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

Tiedotuksia ja keskustelua koskien foorumia ja Paranormaali Blogia... Myös viralliset kilpailut ja ylläpidon ilmoitukset
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Loka 2008, 23:40

Kuva

Varmaan moni onkin tietoinen siitä, että meillä on IRC:n Quakenetissä oma kanava nimeltään #paranormaali-blogi , jossa voit keskustella yliluonnollisesta tai vaikka yleisesti Tukiaisesta. Ennen keskusteluun osallistuminen vaati IRC:tä tukevan ohjelman (esim. mIRC), mutta nyt sinne pääsee keskustelemaan ihan nettiselaimellakin.

Jos haluat liittyä keskusteluun, niin se käy helposti alla olevan linkin kautta, joka avautuu uuteen ikkunaan.

http://paranormaaliblogi.net/irc-chatti.html

Muistakaa pitää kuitenkin keskustelu asiallisena, sillä häiriköille tullaan jakamaan suoraan bannia.

Kiitokset TheMagicianille toimivan IRC-Websovelluksen löytämisestä. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 23 Loka 2008, 17:47

Ongelma vain täälläpäässä vai muualla? Eivät anna minun kirjautua nimellä Aqua vitae (nickname already in use) kuka muu sitä muka käyttäisi??
Ei sillä, että olisin siellä paljon vieraillut, mutta kun kävin kokeilemassa, niin tulos oli aika köyhä...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 23 Loka 2008, 17:50

Todellinen ihmisten osaamattomuuden mittari kun ihmiset tätä ennen ei osannut tulla sinne (siis osannu asentaa irc clienttiä) ja nyt porukkaa virtaa sinne tuhottomasti...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 23 Loka 2008, 17:53

Hohoo, sellaista se on. Arvelinkin, että aikamoista sekasotkua tulee?
Enpä ole kyllä hirveästi kiinnostunutkaan tuosta supermassivemegasupergrouponlinechattingistä...^^'
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Loka 2008, 19:02

Moni vähemmän tietokoneista tietävä ei varmaan edes tiedä, että on olemassa IRC-ohjelmia ja siksi tämä on niille uusi asia. Toki sekin kun ei tarvitse asentaa mitään ohjelmia keskustellakseen yhdellä kanavalla tuo mukanaan käyttäjiä.

Porukkaa virtaa, se on totta. Tähän asti keskustelu on mielestäni kuitenkin ollut hyvinkin asiallista ja kannusta on tullut paljon aktiivisempi.

En itse siis näe tässä toimintatavassa mitään negatiivista.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja tuputhy » 23 Loka 2008, 21:50

Korvapuikko kirjoitti:Todellinen ihmisten osaamattomuuden mittari kun ihmiset tätä ennen ei osannut tulla sinne (siis osannu asentaa irc clienttiä) ja nyt porukkaa virtaa sinne tuhottomasti...


Niinpä, Korvapuikko! Ennen olit aina täällä, etkä nyt oikeastaan koskaan. Pitäisikö tuosta vetää johtopäätös, että olet ollut yhtä tyhmä, kuin muutkin kuolevaiset?

Ei muuta, kuin että kyllähän täällä on nyt paljon tylsempää, kun viestejä tulee vähemmän. Nyt varmaan kaikki siellä Irkissä on? Itse en tykkää, koska se on liian nopeeta touhua: Jos vastaan johonkin, niin se alkuajatus on mennyt jo aikaa sitten. Ei ole minun juttu, joten siellä saa kyllä ainakin tuputhyltä rauhassa olla!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 23 Loka 2008, 21:56

tuputhy kirjoitti:Itse en tykkää, koska se on liian nopeeta touhua: Jos vastaan johonkin, niin se alkuajatus on mennyt jo aikaa sitten. Ei ole minun juttu,

Täysin samaa mieltä, joskus (vaikka olenkin nopea kirjoittamaan) väliin on ehtinyt tulla jo useampi viesti, ja homma on aivan sekavaa. Mutta kyllähän minä siellä välillä käyn.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 24 Loka 2008, 15:59

*Rakastaa kunnon väittelyä*
Väittelytkin ovat tuon takia harmillisen hankalia toteuttaa, koska kommentteja ei voi kirjoittaa rauhassa ym. *Suht hidas kirjoittaja...*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Dala » 24 Loka 2008, 17:11

Heh, minun kaltaiselleni toljakkeelle tää ratkaisu on ihan toimiva.. :mrgreen: Olen pari kertaa jo käynyt kuikkimassa mitä tuolla mystisessä irkissä oikein tapahtuu.
Uskoa se on epäuskokin

jackdanieels
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 10 Touko 2010, 01:46

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja jackdanieels » 17 Loka 2010, 19:40

Saisko meikäläisen ip sallittujen listalle :D ollu banaania jo viikon päivät.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Paranormaali Blogin IRC-Chatti avattiin

ViestiKirjoittaja Varjotar » 04 Heinä 2016, 22:23

Ei oo ketää chatissa koskaan.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Ylläpidon ilmoitukset ja foorumi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa