Miten saan itselleni avatarin?

Tiedotuksia ja keskustelua koskien foorumia ja Paranormaali Blogia... Myös viralliset kilpailut ja ylläpidon ilmoitukset
Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Miten saan itselleni avatarin?

ViestiKirjoittaja Clover » 28 Tammi 2012, 10:18

Heh, oon aina pitänyt itteäni melkosena tekniikan ihmelapsena, mutta en millään saa avatarin lisäämistä onnistumaan, en edes tiedä mitä teen väärin :---D

Kun olen saanut oikean koon avatariin, alkaa järjestelmä herjaamaan; "Avatar-tiedoston koko täytyy olla välilä 0 ja 29 KiB." Enkä minä tajua, että miten ihmeessä saan muutettua kuvan KiB-muotoon tai edes siihen kokoon, mitä järjestelmä vaatii : D Mitä ihmettä minun täytyy tehdä?

Ah, tyhmyyden multihuipentuma, mutta auttakee minnuu : D

Edit: Hohoo, löysin jopa gallerian, mutta haluaisin silti oman, persoonallisen avatarin. Ü
One Love <3

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Miten saan itselleni avatarin?

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 28 Tammi 2012, 20:07

Omat asetukset(tuosta ylhäältä, Etusivu < Foorumi jne. alta) -> Profiili välilehti-> siitä listasta Avatar-> Koneelle tallennat vaikka googlen haun kautta haluamasi kuvan ton tietyn kokoisena ja siirrä omalta koneelta kohasta klikkaat sitä selaa näppäintä ja haet sen kuvan koneeltasi. Your welcome. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Miten saan itselleni avatarin?

ViestiKirjoittaja Wespa » 30 Tammi 2012, 02:57

Koolla tarkoitetaan sitä tilaa jonka se kovalevyllä tai palvelimella vie, mp3:set vievät yleensä megoja, mutta kuvat vievät yleensä kilobittejä. 29kilobittiä on se raja jota kuva ei saisi ylittää (pitää palvelimen toiminnan sulavana) ja mieluiten kuva saisi olla fyysisinä mittoina jo tarpeeksi pieni. Kuvanmuokkausohjelmassa kannattaa siis säätää kuvan tarkkuutta vaikka pienemmäksi niin se vie vähemmän tilaa tai voit valita kuvan netistä kuten yllä neuvotaan. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Miten saan itselleni avatarin?

ViestiKirjoittaja Clover » 30 Tammi 2012, 15:32

Kiitos Kalkkaropää ja Wespa, näin sitä saatiin sitten persoonallisempi avatari. : ) En ymmärrä, mitä tein aikaisemmin väärin, sillä tein kaiken juurikin näin kuin ohjeistitte, mutta silti avatar ei suostunut tallentumaan. Nyt se onneksi onnistui :tapu:
One Love <3


Palaa sivulle “Ylläpidon ilmoitukset ja foorumi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa