Keskustelua Blogin Aiheista

Tiedotuksia ja keskustelua koskien foorumia ja Paranormaali Blogia... Myös viralliset kilpailut ja ylläpidon ilmoitukset
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Tammi 2008, 01:28

Zeitgeist

Tässä videossa ei sinäänsä ole mitään yliluonnollista, mutta yleisön toivomuksesta julkaisen sen nyt myös täällä. Dokumentti maailman tilasta, uskonnoista ja siitä kuinka meille valehdellaan jne. Se, mitä yhteiskunnassa tapahtuu, ei automaattisesti ole hyvää tai oikein, eikä edes välttämätöntä.

Sisältää suomenkieliset tekstit!

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... zeitgeist/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Burn » 23 Tammi 2008, 06:51

Minulle tuo Zeitgeist ei suostu aukemaan : /... Voisitko antaa linkin osoitteeseen josta otit tuon videon?
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Tammi 2008, 17:14

Burn kirjoitti:Minulle tuo Zeitgeist ei suostu aukemaan : /... Voisitko antaa linkin osoitteeseen josta otit tuon videon?

http://video.google.com/videoplay?docid ... 1354002750

PS. Koska kyseessä on kohtuu pitkä dokumentti, niin alkubufferointi voi kestää joillain yhteyksillä kauankin aikaa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Tammi 2008, 17:17

Kiyai-huudon mestari

Kaikkea sitä saa karjaisemalla aikaan.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... n-mestari/

Kiitokset Regendokselle taas hienosta löydöstä. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Burn » 23 Tammi 2008, 17:27

Wespa kirjoitti:
Burn kirjoitti:Minulle tuo Zeitgeist ei suostu aukemaan : /... Voisitko antaa linkin osoitteeseen josta otit tuon videon?

http://video.google.com/videoplay?docid ... 1354002750

PS. Koska kyseessä on kohtuu pitkä dokumentti, niin alkubufferointi voi kestää joillain yhteyksillä kauankin aikaa.


Kiitos : )..
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Tammi 2008, 19:24

UFO - Stephenville, Texas

Kuvattu samassa paikassa, kun kuuluisa vähän aikaa sitten tapahtunut UFO-tapaus, jonka näki usea ihminen.

Katso video tästä
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... lle-texas/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja ridikulous » 23 Tammi 2008, 20:38

Wespa kirjoitti:Kaikkea sitä saa karjaisemalla aikaan.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... n-mestari/

Tuo ruukun soiminenhan on ihan simppeli temppu. Meidän seinällä olevan ukulelen saa soimaan, kun päästää tietyllä taajuudella olevan äänen. Tai vaikka aivastaa :P
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Tammi 2008, 00:56

Aurojen Kuvaamista

Kiinnostava video, jossa näytetään aurojen kuvaamistekniikalla kuvattuja kuvia eri tilanteista.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... uvaamista/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Tammi 2008, 00:45

Haamukasvot uutisissa

Harvoin kummituksista tai UFOista julkaistaan artikkeleita. Nyt on toisin tapahtunut. Oudot haamukasvot ilmestyivät kuvaan, jossa joukko nuoria poseeraa yhdessä. Seitsemän kaveruksen kuvassa on yksi liikaa. Kuvan on ottanut englantilainen Matthew Summers.

"Säikähdin paljon, koska en usko tuollaisiin asioihin. Jopa kasvojen ilmeet ovat nähtävissä", Summers sanoi The Daily Mail -lehdelle.

Summers otti kuvan kännykällä siskonsa ystävän olohuoneessa.

Katso artikkeli kuvineen tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... uutisissa/

Tämä tuli sivulle aluksi kaksi kertaa eri muodossa, kun en ollut huomannut, että Regendos olikin huomannut saman uutisen aiemmin. :oops:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Tammi 2008, 00:49

Palanen UFOsta

Kiinnostava video, jossa lähetetään palanen UFO:sta tutkittavaksi.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... en-ufosta/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Tammi 2008, 17:20

Erie Järven UFO-Video

Outoja valoja taivaalla.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... ufo-video/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Tammi 2008, 03:07

2012 Ennustuksia

Kiinostava dokumentti maailmanlopun ennustuksista.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... nustuksia/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2008, 00:46

Uusi video taas lisätty.

Poliisi Kuvasi UFOn Meksikossa

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... eksikossa/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Burn » 28 Tammi 2008, 07:10

Wespa kirjoitti:Uusi video taas lisätty.

Poliisi Kuvasi UFOn Meksikossa

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... eksikossa/


Vaikutti vesipisaralta koska iana palasi sen ruohon päähän ja jos on ollut kosteutta yöllä, niin aamulla lehtien päästä sattaa tippu vesipisaroita, mutta ihmeellistä oli kun se lensi / liisi..
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2008, 19:06

Ei se kyllä vesipisara ollut juurikin tuon liitämisen takia ja värikin oli eri. Kyseisen kohteen oli nähnyt vielä moni muukin henkilö...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Tammi 2008, 19:07

Paranormaalit Kokemukset Tammikuu 2008

Dowa kirjoitti:

Itselläni on neljä outoa tapausta kerrottavana.

Kun olin alle kahden vuoden, mummoni kuoli. Äitini makoili sängyllä ja olin taapertanut makuuhuoneeseen. Olin hymyillyt leveästi ja kikattanut, katsonut äidin ohi, tavallaan hänen päänsä päälle. Äiti oli tietty kysynyt, mikä oli noin hauskaa, jolloin olin hymyillen sanonut, että mummu on äidin pään päällä. Aika jännä juttu, varsinkin alle kaksivuotiaan “keksimäksi”.

Kaksi kertaa olen nähnyt tumman huppupäisen hahmon. Olin n. 17-vuotias ja nukuin samassa sängyssä 13-vuotiaan veljeni kanssa, isosiskon mökillä. Heräsin keskellä yötä ja huomasin tumman huppupäisen hahmon olevan vieressäni. Pikkuveli nukkui rauhallisesti ja hänen päänsä luona oli tämä hahmo polvillaan, katsellen veljeäni. En uskaltanut katsoa sen kasvoja tai hupunsisään, kun tuli tunne että se kääntää katseensa minuun. Tapasin huppupään myös toisen kerran, kun nukuin veljen kanssa samassa huoneessa. Sängyt olivat vastakkaisilla seinustoilla. Heräsin taas yöllä ja huppupää seisoi lattialla veljen sängynpäätyssä. Toivottavasti se oli enkeli.

Isoveljen seurassa myös on sattunut viime talvena. Tämä tapahtui Oulussa. Olin mennyt aiemmin nukkumaan ja veli tuli myöhemmin samaan huoneeseen. Oli aivan pimeää, valoa ei missään. Istuin sängylle ja juttelin hänelle. Unenpöpperössä ihmettelin, mistä tulee sellainen hämärä valo, että näen veljen vastakkaisella seinustalla olevalla sängyllä. Yhtäkkiä tajuan, että velihän nukkuu jo peiton alla, mutta sängyn laidalla istuu vaalea hahmo. Muistan ajatelleeni, että hahmo hymyili irvistäen ja näytti melko vanhalta mieheltä.

En ole uskaltanut kysyä hahmoilta mitään, olen vain jatkanut unia. En haluaisi nähdä/tavata niitä, joten yritän olla rohkaisematta niitä tulemaan. Toivon toki, että ovat enkeleitä…

Ehkä joillain on samantapaisia kokemuksia, olisi mielenkiintoista lukea niitä.

Kuuenkeli kirjoitti:

Olin varmaan joku 7-vuotias, kun isäni nukkui pois sinä samana yönä. Kun isä kuoli heräsin painajaiseen, jossa isä huusi apua ja pyysi auttamaan. Luulin ensin, että se oli vain tavallinen painajainen, mutta seuraavana aamuna lyösimme isän kuolleena sängystään. Sitten kuulimme, että isä olisi kuollut n. puoli 4 yöllä ,samaan aikaan, kun heräsin painajaiseen. Sen jälkeen olen kuullut unessani isäni sanovan, että “olen valkoisimman pilven päällä, olen aina mukanasi menet minne vain, olen mukanasi, olet isän tyttö”. Sen jälkeen olen uskonut että isäni on aina mukanani. Muistan tuon jutun kuin eilisen päivän.

12-vee friikki kirjoitti:

Tämä tapahtui noin kaksi viikkoa sitten. Koiramme lopetettiin kaksi kuukautta sitten. Olin juuri rupeamassa nukkumaan, laiton kattolampun kiinni ja menin sänkyyn. Olin kerennyt sulkea silmäni, kun oven takaa kuului raapimista ja vinguntaa, aivan kuin koirani oli eläessään joka ilta tehnyt halutessaan huoneeseeni. Olin aivan hämmentynyt, nousin ja kävelin ovelle. Aukaistuani oven siellä ei ollutkaan ketään. Menin sen jälkeen nukkumaan. Koirani esiintyi unessani aika läpikuultavana ja näin sen ikäänkuin sivusta katsottuna raapimassa oveani.

Sain myös kuvan sähköpostiini:

Kuva on otettu Nokian kamerapuhelimella pihatieltä.

Tässä on se kuva, siinä hahmottuu omituiset kasvot, itse en tiedä minkä kasvot ne on mutta epäilen jotain paranormaalia. Mutsini tämän räppäsi kotipihalta ja sen jälkeen soitti heti minulle ja käski katsoa kuvaa ja mutsi oli yön vähän peloissaan.

Lue lisää ja katso kuva tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... ikuu-2008/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Tammi 2008, 04:44

Jokaisella Ajatuksella On Vaikutus

Masaru Emoton tekemässä tutkimuksessa ajatuksia ohjattiin veteen ennen sen jäädyttämistä. Jääkristalleista tuli kauniita tai rumia, johtuen oliko ajatus negatiivinen vai positiivinen.

Jos ajatuksella on tällainen vaikutus veteen, niin ajatelkaa millainen vaikutus sillä on ihmiseen, joka normaalisti sisältää n. 70% vettä.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... -vaikutus/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 31 Tammi 2008, 01:06

Uusi UFO-havainto Meksikossa

Taas on Meksikossa nähty ufoja.
Video on kuvattu 27.1.2008.

Katso video tästä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... eksikossa/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja Wespa » 01 Helmi 2008, 05:40

Paranormaalit Kokemukset Helmikuu 2008

anonyymi kirjoitti:

Tämä tapahtui joskus minulle ja kaverillemme olessamme ehkä 12-vuotiaita. Taisimmme pelata jotain peliä kaverini huoneen lattialla. Yhtäkkiä seinälle kuivumaan ripustettu kukkakimppu tippui alas. Pelästyimme tietenkin aivan mielettömästi. Kuitenkin ajattelimme, että ehkä se tuuli tekee meille temppujaan. No siinä meni sitten muutama minuutti ja kuulimme kauhean rysäyksen. Olimme aivan kauhusta kankeina, vielä kun talossa ei silloin ollut muita kotona. Lopulta uskalsimme mennä katsomaan mistä moinen ääni oli tullut. Päästyämme sitten olohuoneeseen, lattia oli täynnä lasinsirpaleita. Iso taulu oli tippunut seinältä alas. Tähänkään päivään asti en ole keksinyt minkäänlaista selitystä, että miksi nuo ruusut ja taulu tippuivat seinältä. Oli kyllä todella pelottava kokemus.

Mikko kirjoitti:

Eräs tuttavani oli ollu kavereineen isänsä mökillä eräänä talvena. Pojat olivat siinä päiväseltään lähteneet metsään retkelle ja palanneet sitten illan hämärtyessä. Matkalla takaisin he olivat nähneet pimeässä jonkun kävelevän heidän edellään, mutta eivät olleet siitä sen ihmeemin välittäneet sillä alueella on useita mökkejä ja asukkaita. Heidän mökin vieressä sattuu olemaan naapurimökki, jonka omistaa eräs tuttu. Pojat olivat kävelleet tämän kyseisen mökin ohi ja nähneet valoa ikkunasta, sisällä oli ollut tämä heidän tuttunsa istumassa pöydän edessä. Pojat olivat, että “no ei tässä mitään, mennään mekin tästä jo pois kun alkaa olla niin myöhä”. No ystäväni oli sitten soittanut mökille päästyään isällensä ja kysellyt kuulumisia jne. ja kertonut että tämä heidän nimeltämainitsematon tuttu on myös tuossa vieressä omalla mökillään ja että nähtiin hänet ikkunasta, (se oli hän varmasti!) mutta isän kommentit puhelimessa “en tiiä kenet ootte nähny mut se on ite täällä kaupungilla”.
Kaverit oli sitte vilkassu ikkunasta sinne naapurimökkiin. Valot poissa, ei ketään.

SimoS kirjoitti:

Olin esikoulussa käymässä päiväunille, kun heräsin siihen kun käteni oli tippunut railon välistä (nukuin pinnasängyssa) maahan ja jokin/joku nyki sitä. Katsoin alas railon välistä ja näin käden, jolla oli outo hiha. Sitten tulivat päiväkodin henkilökunta herättämään ja käsi katosi.

Aapo kirjoitti:

Tämä tapahtui ollessamme seitsemännellä luokalla.
Olimme kaverini kanssa kävelemässä metsässä suon tapaisella paikalla. Yhtäkkiä kaverini sanoi, että juostaan tonne puulle asti kilpaa. Aloimme juosta, kunnes jalkani upposi syvälle maahan ja tunsin kovaa kipua, ihan kuin joku olisi yrittänyt vetää minua jalastani kynsin ja hampain maan syvyyksiin. Kaverini tarttui käteeni ja veti minua yrittäen auttaa minut pois siitä. Lopulta, kun saimme jalkani pois sieltä niin kenkäni jäi sinne ja kuulimme oksankatkeamis-äänen. En tuntenut kipua, kun lähdimme juoksemaan pois metsästä, mutta ajattelimme jälkeen päin, että kuvittelimme oksan katkeamisen. Seuraavana päivänä pyysin isääni tulemaan kaverini ja minun mukaan hakemaan kenkääni maasta ja kun pääsimme paikalle näimme valkoisen kenkäni olevan aivan vahingoittumattomana kiven päällä. Tiedän että kukaan ei ole voinut sitä siihen pistää sillä jalkani oli uponnut maahan melkein polveen asti. Isäni ei uskonut meitä sillä uskoi, että haluan vain uudet kengät hävittämällä toiset.

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... ikuu-2008/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Keskustelua Blogin Aiheista

ViestiKirjoittaja ridikulous » 01 Helmi 2008, 15:21

Mielenkiintoisia tarinoita...tuo kengän uppoaminen maahan varsinkin. En oikein osaa luonnollista selitystä keksiä. Suolla kyllä voi jalka upota maahan ja tuntua sellainen imu, mutta miten se kenkä on päässyt ylös maasta... :shock:
yes, it may seem ridiculous.


Palaa sivulle “Ylläpidon ilmoitukset ja foorumi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa