Guild Wars

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Jerppa
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Syys 2008, 20:23

Guild Wars

ViestiKirjoittaja Jerppa » 27 Syys 2008, 21:27

Guild Wars on nettiroolipeli NCSoftilta.
Juonena on, että ilkeät vihollid rodut ovat tuhonnet lähes koko Tyrian (ainakin Ascalonin) kokonaan. Se siis sisältää juonen, grindauksen, farmauksen yms.
Pelissä ei ole kuukausimaksua.



Minulla on kaksi PvP (Player vs Player) hahmoa j kaksi PvE (Player vs Enviroment).
Toinen pve hahmo on warrior lvl17 ja toinen necromancer lvl10.
PvP:t on taas kummatkin 20lvl. Toinen munkki ja toinen taas rangeri (josuampuja).
"Kun kaikki todisteet ovat kumottu, niin minä... minä... MINÄ USKON!"

Avatar
Zhinarkos
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 20:49
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti:

Re: Guild Wars

ViestiKirjoittaja Zhinarkos » 03 Loka 2008, 09:43

Hyvä peli on. 9 hahmoa on accolla. En väittäisi itseäni kauheaksi pr0:ksi gw:ssä, mutta vähän päällek kaksi vuotta sitä on kuitenkin tullut pelattua. Pelaan enimmäkseen PvE:tä, mutta viimeaikoina on ruvennut tuo PvP kiinnostamaan. Onhan sitä Alliance Battle matsia pelattu aikas paljonkin. Eka title tosin mokomasta vasta.

Ongelmana tuossa PvP:ssä on(olen team arenasissa), että meidän killassa on vain kaksi aktiivista jäsentä minun lisäkseni ja siihenhän tarvitaan 4. Tietenkin sitä aina vieraiden kanssakin voi pelata mutta oma tiimi kuulostaisi kivalta. Onkos sinulla kiltaa? Kai? Jos YHTÄÄN kiinnostaa niin olisit tervetullut kiltaan? Me emme ole mikään pro kilta, ihan vain kavereiden kesken tehty juttu. Saa vähän omaa rauhaa, eikä tarvitse olla koko ajan tekemässä jotain. Zol Abdur on tyypin nimi jos kiinnostaa..
We are what we choose to be, not what we want to be..


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron