Millaisia elokuvia katsot?

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: Millaisia elokuvia katsot?

ViestiKirjoittaja Salezi » 09 Huhti 2009, 16:36

Hmm, hiukan samaa tyyliä kuin _Hellhound_ sanoikin jo, eli kaikenlaisia elokuvia, mutta romantiikkasössötykset ei sovi minun makuuni.

Sota-, jännitys-, kauhu-, komedia- ja toiminta-elokuvat ovat niitä yleisimpiä mitä katson, joskus suattapi lipsahtaa dokumentti-, toiminta- tai parhaimmassa tapauksessa erotiikkaelokuvan puolelle.

Tuossa vähän minun makuuni sopivia tyylilajeja listattuna, elokuvia en ala listaamaan ainakaan nyt, menee ikä ja terveys siihen :twisted:
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Avatar
Blasphemer
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 15 Syys 2008, 17:42

Re: Millaisia elokuvia katsot?

ViestiKirjoittaja Blasphemer » 29 Huhti 2009, 19:13

Oma ehdoton suosikkigenre elokuvien suhteen on spagettilänkkärit. Sergio Leonea tuskin tarvitsisi tässä yhteydessä erikseen mainita, mutta mainitsen nyt suosikkiohjaajanani Sergio Corbuccin rinnalla. Muuten tulee katsottua vanhempia toiminta- ja sotaelokuvia ja jonkun verran jännäreitä, uusia elokuvia en juuri katso, kun valtaosa tuntuu olevan lähinnä erikoistehostekikkailua. Jonkin verran tulee katsottua myös draaman puolelle meneviä elokuvia, jos aihe on kiinostava (esim. viime perjantaina tullut Sisäpiiri oli hyvä elokuva).
Älä koskaan aliarvioi ihmisen tyhmyyttä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Millaisia elokuvia katsot?

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Touko 2009, 22:13

No tämä nyt ei suoranaisesti täsmää aiheeseen "Millaisia elokuvia katsot?"
Mutta tarpeeksi lähelle anyway... Tässä päivänä hyvänä "ostin" internetistä
tämän kohutun TWILIGHT leffan. Yleensäkkin olen kaikki Vamppyyri aiheeseen liittyvät leffat katsonnut,
mutta tämän katsomista olen lykännyt. Ja nyt kun olen tämän nähnyt, niin syystäkin olen näemmä sitä lykännyt.
Jo trailereista ja postereista näkee että leffa on puhtaasti teini fantasia leffa,
ja omasta mielestäni raiskaa tähän asti kaikki vamppyyri elokuvien maineen.
En jaksa mitkä kaikki niistä lukemattomista aiheista tässä elffassa minua kyrsi,
mutta on olemassa vain ja ainoastaan yksi legendaarinen Vamppyyri elokuva...
ja se on Veren Vangit. NE jotka fanittavat tätä TWILIGHT leffaa ja eivät ole nähneet tätä VEREN VANGIT leffaa...
niin kysykää äidiltä tai sisiltä että omistavatko he tästä leffasta VHS kopiota tai vastaavaa.
Tai sitten voitta puhtaasti sen netistä ostaa.

Leffahan on itsessään jo suhteellisen vanha, mutta silti Vamppyyri leffojen aatelia.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Millaisia elokuvia katsot?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 05 Touko 2009, 00:58

Zrud kirjoitti:No tämä nyt ei suoranaisesti täsmää aiheeseen "Millaisia elokuvia katsot?"
Mutta tarpeeksi lähelle anyway... Tässä päivänä hyvänä "ostin" internetistä
tämän kohutun TWILIGHT leffan. Yleensäkkin olen kaikki Vamppyyri aiheeseen liittyvät leffat katsonnut,
mutta tämän katsomista olen lykännyt. Ja nyt kun olen tämän nähnyt, niin syystäkin olen näemmä sitä lykännyt.
Jo trailereista ja postereista näkee että leffa on puhtaasti teini fantasia leffa,
ja omasta mielestäni raiskaa tähän asti kaikki vamppyyri elokuvien maineen.
En jaksa mitkä kaikki niistä lukemattomista aiheista tässä elffassa minua kyrsi,
mutta on olemassa vain ja ainoastaan yksi legendaarinen Vamppyyri elokuva...
ja se on Veren Vangit. NE jotka fanittavat tätä TWILIGHT leffaa ja eivät ole nähneet tätä VEREN VANGIT leffaa...
niin kysykää äidiltä tai sisiltä että omistavatko he tästä leffasta VHS kopiota tai vastaavaa.
Tai sitten voitta puhtaasti sen netistä ostaa.

Leffahan on itsessään jo suhteellisen vanha, mutta silti Vamppyyri leffojen aatelia.


Agreed.

TWILIGHT osasi myös tappaa oikealla Jarkko Immosen tarkkuudella kokonaan itse kirjan tunnelman. Kouluarvosana 6.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Millaisia elokuvia katsot?

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 07 Touko 2009, 11:32

ainiin, pitää lisätä että katson myös gialloja. :D
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Dee
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 00:50
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Millaisia elokuvia katsot?

ViestiKirjoittaja Dee » 11 Touko 2009, 20:17

Kauhuleffoista tykkään eniten ja katson kyllä myös komedioita, seikkailua ja jopa toimintaa joskus jos huvittaa, yleensä en tuosta niin välitä. Fantasiaelokuvat on myös parhauksia kunhan elokuvassa on edes yksi lohikäärme.

Ja sit anime-elokuvissa menee melkeinpä kaikki mitä kiinni saan. :D


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron