Pelikonsolit!

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 30 Marras 2009, 19:15

Zrud kirjoitti:Joo.. Ja jos PS3 ottaa vähänki lämpöö nii se alkaa ujeltaa ku palosireeni... ainakin kaverin PS3. Ja kysymys... miten helvetissä kuulee X-Boxin hurinan kun pelaa jotain ??? vai pelaako ihmiset mykällä?. Mutta Ps3 mylvintä kuumennettua kyllä erottuua ihan pelaamis äänien ylikin. Ja en tiedä pussiin puhumisesta mitn. X-Box on halvempi Koska se on tehty edullisimmista komonenteista ja siihen on paljon paljon yksinketaisempi luoda pelejä kuin PS3seen. PS3 sessa on enemmän hintaa PELKÄSTÄÄN SEN BLUERAYN takia... vai luuleeko ihmiset että se asema ei siinä vaikuta hintaan hevon vittuakaan ???

Kaverisi taitaa olla aika likainen paskiainen, koska mulla ollut tuo pleikka jo ainakin reilun vuoden ja välillä mulla on täällä yksiössä jopa reilun kuukauden pölyt ja paskat, eikä minkäänlaista vinkumista missään vaiheessa ole tullut.

No taas päästään tähän, jos "hyvästä voi maksaa", eikö Xbox ole "kehnompi konsoli" tällä sun logiikallasi, koska siinä on käytetty tyyliin made in china komponentteja ja pelit ovat yksinkertaisempia?

Pussissa on varmasti mukava olla... ;)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Joulu 2009, 00:46

Nojaa. ku pussia ei näy likimainkaan... ja jos ottaisit asioista selvää niin pelintekijät o vittuuntunu siihe ku sonyn konsoliin o vitu paljo vaikeampi saada tehtyy pelei täysillä ku taas boxille o taas vitu helppoo. Ja x-Box tulee kalliimmsk ku Sony... iha vaa tiedoks... et sony jäi ny kakkoseks... et milalstas siel pussissa o oleskella häh ?
Ja oman kokemukseni mukaan kaveri on todella siisti persoona.... ainakin siistimpi kun mä.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 01 Joulu 2009, 07:38

Eiköhän ne ole kummatkin ihan Made In China. ;) Vaikka tuon pointtisi tajusinkin.
Heh, Zrudin mielipide muuttunut. Aikasemmin sanoit pleikkarin hintaa huonoksi asiaksi ja nyt että xbox tulee kalliimmaksi ajan myötä. :)
Mutta onko sekään nyt hyvä asia että pleikkarin netistä maksetaan suoraan konsolin hinnassa? Moni ei varmasti pelaa ollenkaan netissä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Joulu 2009, 14:42

No pleikkari konsolin hinta olisi HYVÄ jos ne poistaisivt sen blurayn siitä... niin hintakin tippuisi aika vitusti...
Ja X-Box tulee kalliimmaksi ajan myötä... kun nettipelaaminen maksaa... ja mielipide ei omastamielestäni ole muuttunut. Hinta tässä ei koskaan ole ollut se pää ongelma.
Feel the LOVE

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 01 Joulu 2009, 16:39

Zrud kirjoitti:Nojaa. ku pussia ei näy likimainkaan... ja jos ottaisit asioista selvää niin pelintekijät o vittuuntunu siihe ku sonyn konsoliin o vitu paljo vaikeampi saada tehtyy pelei täysillä ku taas boxille o taas vitu helppoo. Ja x-Box tulee kalliimmsk ku Sony... iha vaa tiedoks... et sony jäi ny kakkoseks... et milalstas siel pussissa o oleskella häh ?
Ja oman kokemukseni mukaan kaveri on todella siisti persoona.... ainakin siistimpi kun mä.

En mä ole itseäni tietääkseni pussiin puhunut, lainaappa kohdat missä olen niin voin jopa myöntää jos olen.

Olen kyllä tietoinen, että pleikkarille on vaikeampi tehdä pelejä, joka taas ei kerro mun mielestä mistään muusta, kuin että pleikka on tehokkaampi ja ei niin helposti näihin roska peleihin alentuva pelikonsoli. Jos pelien tekeminen on vaikeampaa, on todennäköisempää, että pelit tehdään puhtaasta intohimosta tehdä se peli ja tehdä siitä hyvä sen sijaan, että taustalla on vain raha. Että olkaa boxilaiset hyvä vaan niistä kaikista kurajulkaisusta joita yksinkertainen konsolinne saa puhtaan yksinkertaisuutensa takia.

Jotakin se sun kaveri kyllä tekee väärin kun omani ei edelleenkään pidä mitään ääntä vaikka mitkä pölyt ja paskat sun muut kolaukset ja kaiken onkin kokenut.

ja mielipide ei omastamielestäni ole muuttunut. Hinta tässä ei koskaan ole ollut se pää ongelma.

Niin vaan ongelma on se, että satut tykkäämään Xboxista enemmän ja fanitat sitä sokeasti katkeroituneena pleikkarista, joka on konsoli, jolla on arvoa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Joulu 2009, 17:50

jannulla ei näemmä ole hevon vitun vertaa tietoa boxissta. et osaa mutua ku vaa provosoida ja vetää B luokan paska läppää siitä.... jatketaan keskustelua sitten kun olet sentään vaivaantunut ottamaan asioista selvää..

sä su saun vitu ps3 paskalaatikon kurajulkasut...
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 01 Joulu 2009, 18:34

Zrud kirjoitti:jannulla ei näemmä ole hevon vitun vertaa tietoa boxissta. et osaa mutua ku vaa provosoida ja vetää B luokan paska läppää siitä.... jatketaan keskustelua sitten kun olet sentään vaivaantunut ottamaan asioista selvää..

sä su saun vitu ps3 paskalaatikon kurajulkasut...

Kukas se täällä provosoi?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Joulu 2009, 18:37

kummatkin. ellet ole hoksannut jo :-3 mut ite sentää vaivaannun pistämää jotai perää mun letkautuksille... vicci vetää vaa paskaa huonoo kuraa iha pereestä homo konsoli pla pla pla....
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 01 Joulu 2009, 18:44

Zrud kirjoitti:kummatkin. ellet ole hoksannut jo :-3 mut ite sentää vaivaannun pistämää jotai perää mun letkautuksille... vicci vetää vaa paskaa huonoo kuraa iha pereestä homo konsoli pla pla pla....

*köh*
Vic perustelee kantansa huomattavasti paremmin. Sinä vain jauhat, että "xbox on paras, kaikki muut on paskaa"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Joulu 2009, 19:11

kuten esim ? miten muka hän on perustellut x-boxia ?... mutuaku put trööt paskaa sontaa kiinalais halpis paskaa halpaa kuraa plaa plaa.
Feel the LOVE

zed
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Tammi 2009, 10:04

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja zed » 01 Joulu 2009, 19:37

PS3 löytyy
zed is the King!

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 01 Joulu 2009, 21:49

Vic Rattlehead kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Nojaa. ku pussia ei näy likimainkaan... ja jos ottaisit asioista selvää niin pelintekijät o vittuuntunu siihe ku sonyn konsoliin o vitu paljo vaikeampi saada tehtyy pelei täysillä ku taas boxille o taas vitu helppoo. Ja x-Box tulee kalliimmsk ku Sony... iha vaa tiedoks... et sony jäi ny kakkoseks... et milalstas siel pussissa o oleskella häh ?
Ja oman kokemukseni mukaan kaveri on todella siisti persoona.... ainakin siistimpi kun mä.

En mä ole itseäni tietääkseni pussiin puhunut, lainaappa kohdat missä olen niin voin jopa myöntää jos olen.

Olen kyllä tietoinen, että pleikkarille on vaikeampi tehdä pelejä, joka taas ei kerro mun mielestä mistään muusta, kuin että pleikka on tehokkaampi ja ei niin helposti näihin roska peleihin alentuva pelikonsoli. Jos pelien tekeminen on vaikeampaa, on todennäköisempää, että pelit tehdään puhtaasta intohimosta tehdä se peli ja tehdä siitä hyvä sen sijaan, että taustalla on vain raha. Että olkaa boxilaiset hyvä vaan niistä kaikista kurajulkaisusta joita yksinkertainen konsolinne saa puhtaan yksinkertaisuutensa takia.

Jotakin se sun kaveri kyllä tekee väärin kun omani ei edelleenkään pidä mitään ääntä vaikka mitkä pölyt ja paskat sun muut kolaukset ja kaiken onkin kokenut.

ja mielipide ei omastamielestäni ole muuttunut. Hinta tässä ei koskaan ole ollut se pää ongelma.

Niin vaan ongelma on se, että satut tykkäämään Xboxista enemmän ja fanitat sitä sokeasti katkeroituneena pleikkarista, joka on konsoli, jolla on arvoa.


Näytähän miten pelit eroavat boksilla ja pleikkarilla? Pieni graafinen ero on kyllä mutta sanoisin jopa että mitä itse olen nähnyt niin yleensä boksin version on omaan silmään paremman näköinen? Samanlaisia ne pelit ovat...
Niin ja onko siitäkään nyt haittaa jos boksille tulee näitä "yksinkertaisia" pelejä? Plussaahan se on vain jos saa eri pelejä.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 01 Joulu 2009, 22:26

Jaarno kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Nojaa. ku pussia ei näy likimainkaan... ja jos ottaisit asioista selvää niin pelintekijät o vittuuntunu siihe ku sonyn konsoliin o vitu paljo vaikeampi saada tehtyy pelei täysillä ku taas boxille o taas vitu helppoo. Ja x-Box tulee kalliimmsk ku Sony... iha vaa tiedoks... et sony jäi ny kakkoseks... et milalstas siel pussissa o oleskella häh ?
Ja oman kokemukseni mukaan kaveri on todella siisti persoona.... ainakin siistimpi kun mä.

En mä ole itseäni tietääkseni pussiin puhunut, lainaappa kohdat missä olen niin voin jopa myöntää jos olen.

Olen kyllä tietoinen, että pleikkarille on vaikeampi tehdä pelejä, joka taas ei kerro mun mielestä mistään muusta, kuin että pleikka on tehokkaampi ja ei niin helposti näihin roska peleihin alentuva pelikonsoli. Jos pelien tekeminen on vaikeampaa, on todennäköisempää, että pelit tehdään puhtaasta intohimosta tehdä se peli ja tehdä siitä hyvä sen sijaan, että taustalla on vain raha. Että olkaa boxilaiset hyvä vaan niistä kaikista kurajulkaisusta joita yksinkertainen konsolinne saa puhtaan yksinkertaisuutensa takia.

Jotakin se sun kaveri kyllä tekee väärin kun omani ei edelleenkään pidä mitään ääntä vaikka mitkä pölyt ja paskat sun muut kolaukset ja kaiken onkin kokenut.

ja mielipide ei omastamielestäni ole muuttunut. Hinta tässä ei koskaan ole ollut se pää ongelma.

Niin vaan ongelma on se, että satut tykkäämään Xboxista enemmän ja fanitat sitä sokeasti katkeroituneena pleikkarista, joka on konsoli, jolla on arvoa.


Näytähän miten pelit eroavat boksilla ja pleikkarilla? Pieni graafinen ero on kyllä mutta sanoisin jopa että mitä itse olen nähnyt niin yleensä boksin version on omaan silmään paremman näköinen? Samanlaisia ne pelit ovat...
Niin ja onko siitäkään nyt haittaa jos boksille tulee näitä "yksinkertaisia" pelejä? Plussaahan se on vain jos saa eri pelejä.

Zrudin logiikkaa käyttämälle ne eroavat.
Jos Pleikkarista on kerran vaikeampi ottaa kaikkia tehoja irti, ja pelit näyttävät silti yhtä hyviltä, niin eikös PS3 ole tällöin tehokkaampi?

Ja taisi Vic vähän ärsyyntyä tuosta Zrudin armottomasta fanituksesta.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Joulu 2009, 01:03

KYLLÄ.. ps3 on loppu peleissä hitusen tehokkaampi... mutta se tehokaan ei ole tärkeysasteikolla ku joku hyttysenpaska itämeressä. Ja vaikka tehoa olisikin niin ei se sitä tarkota että sille on heti välttis vaikea tehä pelejä.
Sony teki vain huonot komponentin valinnat.
Feel the LOVE

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 02 Joulu 2009, 18:03

Näytähän miten pelit eroavat boksilla ja pleikkarilla? Pieni graafinen ero on kyllä mutta sanoisin jopa että mitä itse olen nähnyt niin yleensä boksin version on omaan silmään paremman näköinen? Samanlaisia ne pelit ovat...
Niin ja onko siitäkään nyt haittaa jos boksille tulee näitä "yksinkertaisia" pelejä? Plussaahan se on vain jos saa eri pelejä.

Kraafiset erothan on suhteellisen pieniä mutta sisältöähän ollaan käsittääkseni karsittu mm. GTA nelosesta ihan vaan, jotta se saataisi yksinkertaiselle Xboxillekkin julkaistua. En nyt jaksa lähteitä hakea väitteilleni, mutta onhan siitä juttua ollut peliuutisissa, että kyllä kaivelemalla löytyy jos Zruddia kerran niin kiinnostaa "perehtyä asiaan"(en kyllä usko, että olet pahemmin pleikkariinkaan perehtynyt paitsi Xboxfoorumeiden huhupuheiden kautta..Mä sentään myönnän, että en ole fyysisesti nähnytkään 360:tä kuin kerran ja että toteamani argumentit perustuvat kuulemilleni jutuille, tarkoittaen ihan arvosteluja ja luotettavia pelisivustoja, sekä jopa itse Xboxin pelaajilta, sekä että osa on vain omiin tottumuksiini perustuvia mielipiteitä).

Rockstar teki sitä paitsi mielestäni todella raha ahneen siirron perueessaan GTA 4:n PS3 yksinoikeuden ja vähän laski kyseisen pelitalon statusta mun silmissäni(ja lisäksi vielä tää Xboxittajien perseen nuoleskelu GTA lisäosien yksinoikeudella...).

Ja kyllä myös minä provosoin ja kyllä minä myös pikkasen ärsyynnyn tuosta Zrudin provokaatiosta, koska hänen tekstistään näkee kuinka se oma fanitus sokaisee hänen näkemystään muista konsoleista.

Kyse on niin paljon ihmisen henkilökohtaisista tottumuksista ja makuasioista ja todellisuudessa ei ole mitään "parasta konsolia" paitsi yksilön mielessä, tai jos parhuudella tarkoitetaan tehoa, niin sitten tietysti se pleikkari on paras, mutta tätähän Zrud ei ilmeisesti tarkoita "parhuudella", joka taas osoittaa sen kuinka perusteettoma väitteitä hän täällä laukoo.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 02 Joulu 2009, 19:16

Sieltähän se Viciltäkin tuli jo lopussa. :)
Tosiaan mitäpä niillä tehoeroilla on väliä. Kuten sanottu niin samanlaisia ne pelit ovat kummallekin konsolille.

Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Dents » 02 Joulu 2009, 21:39

Oli joskus Ps1 (en tiedä, mihin joutui), Ps2, Ps3 ja Nintendo DS.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Joulu 2009, 05:42

Sid ystäväiseni... olen tahkonnut ties kuinkamonta sataa tuntia kaverini kanssa PS3'stä... joten on siihen vähän tullut omaakink okemusta... iha vaa tiedoks.

Rockstar teki sitä paitsi mielestäni todella raha ahneen siirron perueessaan GTA 4:n PS3 yksinoikeuden ja vähän laski kyseisen pelitalon statusta mun silmissäni(ja lisäksi vielä tää Xboxittajien perseen nuoleskelu GTA lisäosien yksinoikeudella...).


Ja tuo jos jokin kuulostaa katkeran Sony Fan boyn itkulta :P
Feel the LOVE

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 04 Joulu 2009, 16:48

Ja tuo jos jokin kuulostaa katkeran Sony Fan boyn itkulta :P

No tuosta voin myöntää jopa olevani katkera, mutta en mikään fanboy.

Kyllä siinä se raha haiskahtaa kun PS3 kumminkin sin verran korkeampitasoisempi ja hinnakkaampi laite, että Rockstar alkoi epäilemään nimenomaan ihmisten halua maksaa laadusta enemmän kun saa hieman vähemmän laaduksastakin halvemmalla.

Siks ne käänsi kelkkansa. Alko pelkäämään rahan saannin puolesta, mikä on mun mielestä todella moukkamaista, ottaen huomioon Rockstarin ei niin massapelille sopivat aiheet muissa pelisarjoissa, joista osa toki silti ollut menestyksiä.

Manhunthan on pikemminkin suosittu vaan siinä tietyssä porukassa, ei se ole läheskään jokaisen ns. "normipelaajan" suosikkipeleihin kuuluva, saati että siitä edes tietää moni peruspelaaja. Tuntuu absurdilta, että yhtiö, jonka alaisuudessa tehdään tällainen ei niin valtavirran peli ja sille jatko-osakin, sortuu tunnetuimman ja suositumman pelisarjansa kohdalla kompromissiin alkuperäisistä suunnitelmista ainoastaan taloudellisen hyödyn takia..

Voisit kasvaa sen verran, että myönnät Xboxin olevan sun tottumuksiin ja makuusi parhain konsoli. Ei millään yleisellä asteella paras niin päästään tästäkin paskanjauhamisesta eroon.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Joulu 2009, 17:21

Sid ystäväiseni... olen tahkonnut ties kuinkamonta sataa tuntia kaverini kanssa PS3'stä... joten on siihen vähän tullut omaakink okemusta... iha vaa tiedoks.


Mainiota... Joko olet masokisti tai tykkäät pelata sillä. Mitä pelejä olet PS3:lla pelannut? Kerrotko hieman kokemuksistasi? Tosin vähän välillä minusta tuntuu, että tämä sinun kaverisi on keksitty henkilö vinkuvine koneineen (oma subjektiivinen vaihteleva arvioni/havaintoni/tuntemukseni).

Itse nautin pelata sekä PS3:lla, että X0:lla ja olen jopa kääntänyt kelkkani X0:n ohjaimen kanssa. Aluksi pidin sitä huonona, mutta nyt voisin sanoa, että nyt se tuntuu ainakin autopeleissä mielestäni jopa PS3:n ohjainta paremmalta.

Omistan itse siis PS3:n.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa