Paras animaatioiden teko ohjelma?

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 15 Touko 2008, 21:14

Itse olen käyttänyt Pivottia mutta se on ihan pa***. Joten kertokaa mitä itse olette käyttäneet.
Muuten tietääkö kukaan mistä sais flash animaatioiden teko ohjelmia ilmaseks (anteeksi jos puhun laittomista versioista) eli löytyykö mistään ilmaisia animaation teko ohjelmia, olen itse käyttänyt jo Pivot, 3D flash animations.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Touko 2008, 21:31

Itse käytän Macromedia Flash 8 -ohjelmaa, joka on todella monipuolinen flash-animaatioiden tekoon, mutta vaatii vähän opettelua. Kyseessä on myöskin maksullinen ohjelma, jotenka tämä tieto ei välttämättä sinua paljoa auta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Touko 2008, 22:21

Kyllä noita maksullisiakin saa ladattua ilmaiseksi.
Mutta niin ei saa tehdä, älkää missään tapauksessa!
Minäkään en lataa eMulella mitään koska niin ei vaan saa tehdä :roll:
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Touko 2008, 19:20

Korvapuikko kirjoitti:Kyllä noita maksullisiakin saa ladattua ilmaiseksi.
Mutta niin ei saa tehdä, älkää missään tapauksessa!
Minäkään en lataa eMulella mitään koska niin ei vaan saa tehdä :roll:

Enkä minä lataa Azureuksella mitään torrentteina. :roll:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 19 Touko 2008, 16:02

Laittomia ohjelmia ei saa ladata! Mutta ettehän käräytä mua koska oo ehkä 2 kertaa tehny ahneuksissani niin :oops:
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 19 Touko 2008, 16:11

joni kirjoitti:Laittomia ohjelmia ei saa ladata! Mutta ettehän käräytä mua koska oo ehkä 2 kertaa tehny ahneuksissani niin :oops:

No vähän pahis.... Jos aletaan laskemaan niin olen ladannut netistä ohjelmia ja pelejä laittomasti ehkä jollain 100e edestä.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Twisted » 19 Touko 2008, 16:16

Mulla tuo hintahaarukka on aika paljon hurjempi.. :/ Kun tultu ladattua kaiken maailman photoshopit, musanteko-ohjelmat, 3D-mallinnus ohjelmat, ja niin tuo macromedian flash.
Että puhutaan varmaan tuhansista euroista. :( Minkäs teet kun sitä rahaa ei vaan saa revittyä mistään ja into on kova sählätä ohjelmien kanssa. Toki väärin se tietenkin on.

Onneksi ei oo kaikki enään koneella. :)

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 19 Touko 2008, 16:23

Niinpä arvaa alanko maksamaan 300 e jostain ohjelmista jotka voi ladata ilmaseks mutta vaan laittomasti? Mutta ei kannusteta enää lataamaan laittomasti!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 19 Touko 2008, 17:04

joni kirjoitti:Niinpä arvaa alanko maksamaan 300 e jostain ohjelmista jotka voi ladata ilmaseks mutta vaan laittomasti? Mutta ei kannusteta enää lataamaan laittomasti!

ne joille ne rahat loppupeleissä menee ei oikeasti välitä yhtään jos joku yksi tyyppi vähän latailee ilmaiseksi hyvä että ihmiset tekee niin meinaan bill gatessillakin olisi varmaan 100 miljardia muuten meinaan kun ei sekään sillä rahalla osaa enää mitään tehdä
Ja muutenkin minähän sanoin että minä en lataa niitä ilmaiseksi mitään. :roll:
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 20 Touko 2008, 12:52

Latasin kokeilu version tosta flash 8. Mutta en alkuunkaan osannu käyttää yhessä kohtaa mutta se on vaikea seliittää.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 20 Touko 2008, 17:06

Jos tekee tolla Flash 8 animaation tai pelin niin miten se muutetaan swf tiedostoks?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 22 Touko 2008, 12:41

Unohtakaa toi äskeinen viesti! Niin nyt oon saanu flashin aikaseks ja jos haluutte katto se on tässä:http://www.newgrounds.com/portal/view/440673
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 27 Touko 2008, 08:54

Gitarre kirjoitti:
joni kirjoitti:Laittomia ohjelmia ei saa ladata! Mutta ettehän käräytä mua koska oo ehkä 2 kertaa tehny ahneuksissani niin :oops:

No vähän pahis.... Jos aletaan laskemaan niin olen ladannut netistä ohjelmia ja pelejä laittomasti ehkä jollain 100e edestä.



aika pieni hinta verrattuna muhun... vois lisätä yhden nollan kevyesti perään
I believe..

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 29 Touko 2008, 15:03

joni kirjoitti:Itse olen käyttänyt Pivottia mutta se on ihan pa***. Joten kertokaa mitä itse olette käyttäneet.
Muuten tietääkö kukaan mistä sais flash animaatioiden teko ohjelmia ilmaseks (anteeksi jos puhun laittomista versioista) eli löytyykö mistään ilmaisia animaation teko ohjelmia, olen itse käyttänyt jo Pivot, 3D flash animations.


Ensinnäkin pivot ei todellakaan ole paska, sillä oklen vääntänyt kolmisen vuotta.
Sitten, ei todellakaan ole eMulet tai LimeWiret tai vastaavat laittomia.
Ohjelmien servujen ylläpitäjät ei voi kontrolloida sitä, mitä sinne tulee ja mistä. He ovat vain "välikäsi" joka välittää meille musiikit ja leffat sun muut :) Torrent-tiedostonkin pitäminen koneella ei ole laitonta, se on vaan linkki josta se tiedosto tulee.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 30 Touko 2008, 13:28

Anti-Gravity kirjoitti:
joni kirjoitti:Itse olen käyttänyt Pivottia mutta se on ihan pa***. Joten kertokaa mitä itse olette käyttäneet.
Muuten tietääkö kukaan mistä sais flash animaatioiden teko ohjelmia ilmaseks (anteeksi jos puhun laittomista versioista) eli löytyykö mistään ilmaisia animaation teko ohjelmia, olen itse käyttänyt jo Pivot, 3D flash animations.


Ensinnäkin pivot ei todellakaan ole paska, sillä oklen vääntänyt kolmisen vuotta.
Sitten, ei todellakaan ole eMulet tai LimeWiret tai vastaavat laittomia.
Ohjelmien servujen ylläpitäjät ei voi kontrolloida sitä, mitä sinne tulee ja mistä. He ovat vain "välikäsi" joka välittää meille musiikit ja leffat sun muut :) Torrent-tiedostonkin pitäminen koneella ei ole laitonta, se on vaan linkki josta se tiedosto tulee.

Tota en tienny :| Ja se on maku asia tykkääkö pivotista vai ei.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 30 Touko 2008, 16:28

Tottakai se on makuasia tykkääkö pivotista vai ei, ja en ole siihen mitään sanonut ettet saisi siitä pitää ;)

Periaatteessa thepiratebay on laillinen sivusto, koska ne antaa vaan torrentit jotka johtaa linkillä varsinaiseen tiedostoon... Että en ihan ymmärrä miksi heidät sitten on oikeuteen haastettu :o

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Trauma » 30 Touko 2008, 17:26

Anti-Gravity kirjoitti:Tottakai se on makuasia tykkääkö pivotista vai ei, ja en ole siihen mitään sanonut ettet saisi siitä pitää ;)

Periaatteessa thepiratebay on laillinen sivusto, koska ne antaa vaan torrentit jotka johtaa linkillä varsinaiseen tiedostoon... Että en ihan ymmärrä miksi heidät sitten on oikeuteen haastettu :o

Yhtälailla jakelua se on. Saahan huumausainelain mukaan huumeiden välittäjäkin rangaistuksen.

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 30 Touko 2008, 19:02

Trauma kirjoitti:
Anti-Gravity kirjoitti:Tottakai se on makuasia tykkääkö pivotista vai ei, ja en ole siihen mitään sanonut ettet saisi siitä pitää ;)

Periaatteessa thepiratebay on laillinen sivusto, koska ne antaa vaan torrentit jotka johtaa linkillä varsinaiseen tiedostoon... Että en ihan ymmärrä miksi heidät sitten on oikeuteen haastettu :o

Yhtälailla jakelua se on. Saahan huumausainelain mukaan huumeiden välittäjäkin rangaistuksen.



Nyt ymmärsit väärin, eihän piratebaysta saa suoraan tiedostoja, kun taas huumevälittäjältä saa.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Trauma » 30 Touko 2008, 20:54

Anti-Gravity kirjoitti:
Trauma kirjoitti:
Anti-Gravity kirjoitti:Tottakai se on makuasia tykkääkö pivotista vai ei, ja en ole siihen mitään sanonut ettet saisi siitä pitää ;)

Periaatteessa thepiratebay on laillinen sivusto, koska ne antaa vaan torrentit jotka johtaa linkillä varsinaiseen tiedostoon... Että en ihan ymmärrä miksi heidät sitten on oikeuteen haastettu :o

Yhtälailla jakelua se on. Saahan huumausainelain mukaan huumeiden välittäjäkin rangaistuksen.



Nyt ymmärsit väärin, eihän piratebaysta saa suoraan tiedostoja, kun taas huumevälittäjältä saa.

Niin, mutta tuo on silti epäsuoraa jakelua. He kuitenkin antavat tietoisesti torrentit jotka johtavat linkkeihin, joista saa tätä kamaa. Torrentit itsessään ei ole laittomia, mutta ne linkit jotka niistä saa ovat, ja uskon, että Thepiratebay tietää tämän varsin hyvin.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 30 Touko 2008, 21:08

Anti-Gravity kirjoitti:Tottakai se on makuasia tykkääkö pivotista vai ei, ja en ole siihen mitään sanonut ettet saisi siitä pitää ;)

Mää kyllä tarkotin että mää en pidä pivotista :|
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa