Paras animaatioiden teko ohjelma?

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 31 Touko 2008, 12:02

joni kirjoitti:
Anti-Gravity kirjoitti:Tottakai se on makuasia tykkääkö pivotista vai ei, ja en ole siihen mitään sanonut ettet saisi siitä pitää ;)

Mää kyllä tarkotin että mää en pidä pivotista :|


Hups, tosiaan :D Meni vähän sekasin tuo teksti... No mutta tajusit pointin :D:D

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja joni » 01 Kesä 2008, 18:24

Tajusin :D Oleppa ensikerralla vähän tarkempi tai sulle käy näin! :alienownage:
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 01 Kesä 2008, 20:54

joni kirjoitti:Tajusin :D Oleppa ensikerralla vähän tarkempi tai sulle käy näin! :alienownage:


Argh, sattuu :D
No joo, mutta jottei mene offtopiciksi niin sanonpa nyt mikä on paras animaatio-ohjelma:

GIF movie gear.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja ninjani » 10 Heinä 2008, 17:47

Pivotilla on mukava tehdä animaatioita yöllä. Eipä muuta.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 04 Loka 2008, 12:18

Gitarre kirjoitti:
joni kirjoitti:Laittomia ohjelmia ei saa ladata! Mutta ettehän käräytä mua koska oo ehkä 2 kertaa tehny ahneuksissani niin :oops:

No vähän pahis.... Jos aletaan laskemaan niin olen ladannut netistä ohjelmia ja pelejä laittomasti ehkä jollain 100e edestä.

Enää ei tarvitse arvioida.
http://www.lintukoto.net/testit/warezkorvaukset/
Teeppäs testi... :D Meikäläiselle tulee yhteensä maksettavaa Yhteensä maksettavaa 4 684 €. Todennäköisesti tuo jäi vielä alakanttiin kun varmaan unohdin luetella osan.

No asiaan, itellä on Pivot, mutta eihän sillä mitään kovin hienoa aikaan saa. Tosin mitään isompaa en ole jaksanut latailla, kun ei ole kuitenkaan sitten viitseliäisyyttä opetella käyttöä... :P

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Dala » 04 Loka 2008, 12:43

Paras mitä minä olen käyttänyt on flipbook tyylinen CTP Pro 1.8. Siinä on lähes kaikki mitä tarvitaan skannerin jälkeen editointiin asti. Tätä ohjelmaa käytettiin koulussa kun opiskelin alaa. Kuulemma todella kallis.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Doc
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Marras 2008, 16:23

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Doc » 18 Marras 2008, 17:51

Korvapuikko kirjoitti:
joni kirjoitti:Niinpä arvaa alanko maksamaan 300 e jostain ohjelmista jotka voi ladata ilmaseks mutta vaan laittomasti? Mutta ei kannusteta enää lataamaan laittomasti!

ne joille ne rahat loppupeleissä menee ei oikeasti välitä yhtään jos joku yksi tyyppi vähän latailee ilmaiseksi hyvä että ihmiset tekee niin meinaan bill gatessillakin olisi varmaan 100 miljardia muuten meinaan kun ei sekään sillä rahalla osaa enää mitään tehdä
Ja muutenkin minähän sanoin että minä en lataa niitä ilmaiseksi mitään. :roll:

Poliiseja ei vittuakaan kiinnosta latailijat, vaan ne jotka ne on laittanut jakoon.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 18 Marras 2008, 18:15

Tuossa tein pikaisen testin tuolla lintukodossa, pikaisella meinaan sitä että arvioin paljonki minulla on musiikkia ja ohjelmia koneella. Niin minulle tuli Yhteensä maksettavaa 8 083 €. :D
Paitsi olen jo poistanut kaikki musat koneelta ja suurimman osan ohjelmista joten suunnilleen tuon edestä minulla oli pahimmillaan....
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Marras 2008, 18:19

Gitarre kirjoitti:Tuossa tein pikaisen testin tuolla lintukodossa, pikaisella meinaan sitä että arvioin paljonki minulla on musiikkia ja ohjelmia koneella. Niin minulle tuli Yhteensä maksettavaa 8 083 €. :D
Paitsi olen jo poistanut kaikki musat koneelta ja suurimman osan ohjelmista joten suunnilleen tuon edestä minulla oli pahimmillaan....

Heh... Itselleni tuli maksettavaksi testin mukaan noin 60 000 euroa... :D

Mutta sitten takaisin aiheeseen.

metele
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 11 Marras 2008, 12:10

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja metele » 19 Marras 2008, 15:15

3d-max ..niin ja siinä on sekin hyvä puoli että alkaapi sen käyttämisen jälkeen astraaliulottuvuudet ja viidennet dimensiot tuntumaan ihan pässinlihalta :ugeek:

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Paras animaatioiden teko ohjelma?

ViestiKirjoittaja Twisted » 19 Marras 2008, 18:45

Eikös Max ole parempi 3D-mallinnukseen. Animointiin sitten esim. Maya tai joku muu.. en nyt ole ihan varma, mutta näin muistelisin. Molemmat ohjelman minulla kyllä on ollut, mutta ei ole tuo kärsivällisyys oikein riittänyt. :P


Palaa sivulle “Ajanviete ja media”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron