Wespa kirjoitti:Hyvät sanat tässä:
Pistäkääs jotain hevibiisiä, jossa on yhtä ovelat sanat?
Sid kirjoitti:Hahaha, mä en enää muistanutkaan kuinka hauskaa porukkaa täällä on. Nauru kun pidentää ikää niin pitää useemmin lukea täällä Zrudrunkkarin viestejä.
WM_ kirjoitti:Varo Zrud tai tulee huumepäissään hoomiissien kanssa drive by:ta sun mummos takapihalle kuulareiden kanssa!
Ja gänstä-räppi soi ja elämä on niin cool varsinki ku osaa kaikki käsimerkit ja kävelee sillai rennosti tiäks.. Onhan se ny aika nastaa näytellä jtn
Sid kirjoitti:Zrud, oot joko separi pahimmasta päästä tai paska trolli. Ei liene vaikea arvata, kumpaa mä veikkaan.![]()
Zrudin sais oikeesti vipata vittuun tältä palstalta. Eihän tuo keskenkasvunen hevimetallirunkkari osaa edes väitellä saatika keskustella millään asiallisella tasolla. Vai hyväksyvätkö boardin säännöt provoamisen ja toisten ihmisten mielipiteiden loukkaamisen?
Sitäpaitsi mitä vitun järkeä on edespitää tällaista aihetta? Oon kyllä tainnu jo aikasemminkin mainita, mutta menkööt taas. Eihän tässä aiheessa ole muuta kuin provottu ja selitetty muuta paskaa siitä toisesta gebrestä, josta ei tiedetä vittuakaan? Hyvänä esimerkkinä meidän truu hew-Arimme Zrud.
Samalla periaatteellahan vois tehdä kaikista mahdollisista genreistä vastakkainasettelun. Death metal vs. Black metal. UG vs. Mainstream. Jazz vs. blues.WM_ kirjoitti:Varo Zrud tai tulee huumepäissään hoomiissien kanssa drive by:ta sun mummos takapihalle kuulareiden kanssa!
Ja gänstä-räppi soi ja elämä on niin cool varsinki ku osaa kaikki käsimerkit ja kävelee sillai rennosti tiäks.. Onhan se ny aika nastaa näytellä jtn
Nähtävästi jotkut eivät ole edelleenkään ymmärtänyt vittuakaan mistään, eivätkä nähtävästi tule ikinä ymmärtämäänkään. Jos et osaa edes kirjoittaa termejä oikein, painu vittuun siitä. Pathetic.
Niijoo Zrud, tervetuloa tänne Paimioon vaan meidän oven taakse. Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit. Tahdon toki nähdä finnisen naamasi ja rasvaiset hiuksesi.Ja aika säd, aivan kuin mä olisin sun viesteille tehnyt mitään muuta kuin nauranut ja säilyttänyt. Ja vielä sädimpää on se, että käsket mun painua vittuun tästä aiheesta, heti kun tuun esittämään oman mielipiteeni. JEES, NÄINHÄN SE HOMMA TOIMII. Narsisti.
Zrud kirjoitti:Hyvä pointti, mutta mitä sillä yritit todistaa?
Jos osaan tehdä metallibiisin örisemällä mikkiin ja rämpyttämällä kitaraa, niin mikä siinä on pointti?
En vieläkään ymmärrä myöskään lausahdustasi, että hip hop tai räppi ei ole musiikkia? Mihin tämä väittämä perustuu ja miten määrittelet musiikin? Näihin olisi mukava kuulla vastaus, kun kerran niitä räppiceedeitä löytyy sieltä musaosastolta.
Korjaan se ei sitten olisi metalli biisi vaan Death Metalli biisi tai Grind Gorea,
Ja rappiä / hip-hoppia en luokittele musiikiksi oman henk koht mielipiteen takia.
Musiikki (muinaiskreikaksi μουσική, mūsikē) eli säveltaide on ihmisen kulttuurille ominainen ääneen perustuva taiteen ja viestinnän muoto. Mūsikē tekhnē tarkoitti antiikin Kreikassa 'muusain taidetta' eli säveltaiteen ohella myös runoutta ja tanssia.
Musiikki rakentuu kahdesta peruselementistä, äänestä (joka yleisimmin on sävel, mutta etenkin rytmimusiikissa voi olla hälyääni) ja rytmistä. Näiden ohella musiikillisessa taideteoksessa tärkeimmin vaikuttavat dynamiikka ja rakenne.
Musiikki, kuten muutkin taiteen lajit, pyrkii luomaan kohteessaan mielihyvää ja välittämään ajatuksia ja tunteita. Musiikin sanoman tulkitseminen on yleensä hyvin yksilöllistä, mutta tietyissä yhteyksissä myös hyvin kulttuurisidonnaista.
Kyky erottaa korkeiden ja matalien sävelten ero (Ptolemaios, 100—178 jaa.).
Tiede melodiikasta ja siihen liittyvistä asioista (Aristides Quintilianus, n. 200-luku jaa.).
Oppi luvuista ja lukusuhteista (Cassiodorus, n. 490—585).
Ars recte cantendi, taito soittaa oikein (tuntematon, keskiaika).
Planeettojenvälistä kommunikaatiota (tuntematon, keskiaika).
Sielun tiedottomasti harjoittama salainen aritmetiikka (Gottfried Leibniz, 1646—1716).
Tiede ja taide, jonka tarkoituksena on tarkoin harkiten valita kauniita ja miellyttäviä sointeja, liittää ne oikein yhteen ja suloisesti esittää, jotta niiden kaunosointi ylistäisi Jumalan kunniaa ja kaikkia Hänen tekojaan (J. Mattheson, 1700-luvun alku).
Taito yhdistellä säveliä korvaa miellyttävällä tavalla (Jean-Jacques Rousseau, 1712—1778).
Aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi (Arthur Schopenhauer, 1788—1860).
Taito ilmaista sävelten avulla tunteita (H. C. Koch, 1800-luvun alku).
Näkymätön (Herder, 1800-luku).
Ikuinen (Schelling, 1800-luku).
Musiikin sisältönä ovat liikkuvat sävelmuodosteet (Eduard Hanslick, 1800-luvun loppu).
Sisäisen inhimillisen luonnon heijastaja (Schönberg, 1900-luku).
Järjestyksen luoja ilmiöiden, erityisesti ihmisen ja ajan välille; kyvytön itsessään ilmaisemaan mitään (Igor Stravinski, 1900-luku).
Organisoitua ääntä (Edgard Varèse, 1900-luku).
E: Wikipediasta voit lukea lisää tuosta musiikista jos jää häiritsemään
EE: Ja seuraavaksi se joka haukkuu mitä tahansa musiikin lajin edustajaa, voisitko ystävällisesti kiitos perustella mielipiteesi JÄRKEVÄSTI, ei niin, että "No ku ne vaa örisee ja rämpyttää skebaa samalla ku tukka heiluu" tai "Noku se vaa runoilee samaa aikaa ku koneel tehty biitti raikaa" taikka, "No se on tehty koneel ja se on vaa turhaa jumputusta"
KIIIITOS
Zrudin sais oikeesti vipata vittuun tältä palstalta. Eihän tuo keskenkasvunen hevimetallirunkkari osaa edes väitellä saatika keskustella millään asiallisella tasolla. Vai hyväksyvätkö boardin säännöt provoamisen ja toisten ihmisten mielipiteiden loukkaamisen?
Nähtävästi jotkut eivät ole edelleenkään ymmärtänyt vittuakaan mistään, eivätkä nähtävästi tule ikinä ymmärtämäänkään. Jos et osaa edes kirjoittaa termejä oikein, painu vittuun siitä. Pathetic.
Niijoo Zrud, tervetuloa tänne Paimioon vaan meidän oven taakse. Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit. Tahdon toki nähdä finnisen naamasi ja rasvaiset hiuksesi.Ja aika säd, aivan kuin mä olisin sun viesteille tehnyt mitään muuta kuin nauranut ja säilyttänyt. Ja vielä sädimpää on se, että käsket mun painua vittuun tästä aiheesta,
heti kun tuun esittämään oman mielipiteeni. JEES, NÄINHÄN SE HOMMA TOIMII. Narsisti.
Kaikesta ei vaan voi tykätä. Jopa SID tai ShadoePeoplekin sen tietää. Eikös ?
Puhtaasti riimittelyn ja sanojen rimmaamiseen tarkoitettu musiikki.
No omapha on ongelmasi jos et jaksa lukea.
Ja sit viel viittit itkeä ku en perustele asioitani joita en jaksa lukea.
Just tuota perus minä minä minä minä minä asennetta.
Et elä tuu enää mulla itkemää. Kiitos.
Sidin kunniaksi vedin juuri Facepalmit.
Niin kuin siinä säälittävässä munankasvatusyksityisviestissäsi mainitsit.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 7 vierailijaa