viltsu kirjoitti:omistan iPod touchin 32gb muistilla.
Aika porvari vehje...
viltsu kirjoitti:omistan iPod touchin 32gb muistilla.
Tonza133 kirjoitti:viltsu kirjoitti:omistan iPod touchin 32gb muistilla.
Aika porvari vehje...
viltsu kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:viltsu kirjoitti:omistan iPod touchin 32gb muistilla.
Aika porvari vehje...
Saattaapi olla, mutta kun ilmaseksi saa niin miksei ottaa?Ja on siitä hyötyä. Kun äiti rupee itkeen arkisin siinä 11-12 illalla, että "mees nyt sänkyyn" niin voinpi sängyssä kattella leffoja.
Regendos kirjoitti:viltsu kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:viltsu kirjoitti:omistan iPod touchin 32gb muistilla.
Aika porvari vehje...
Saattaapi olla, mutta kun ilmaseksi saa niin miksei ottaa?Ja on siitä hyötyä. Kun äiti rupee itkeen arkisin siinä 11-12 illalla, että "mees nyt sänkyyn" niin voinpi sängyssä kattella leffoja.
Ilmaiseksi sait? Outoja nuo mymälävarkaat.
en tiiä kuinka paljon siihen mahtuu ja miten paljon tilaa on, mutta mulle siinä ainakin on ihan tarpeeks xD en tarvi kun muutaman morning musumen kappaleen ja mulle riittää iloa vähäksi aikaa =P nyt jopa tajusin että miten siitä saa ne tyhmät nimet vaihdettua oikeiksi... en olekkaan miettinyt sitä kuin ehkä jotain 3 kk Katepillar kirjoitti:Kyselisin teiltä että millainen mp3-soitin teidän taskuissanne soittelee musiikkia. Itseltäny löytyy iPod Nano 8gb muistilla. Itse olen ollut tyytyväinen soittimeeni.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa