Zrud kirjoitti:Tonza ei vaan halua uskoa että Microsoftin miehet osaavat jotkin asiat paremmin kun sonyn pilipali väkertäjät.
Zrud kirjoitti:No kuka ny mistää vitun asemista jaksaa valittaa... Pelikonsoli o pelikonsoli. ei mikää vitu leffankattelu kone.
ja X-Box on 100% Pelikonsoli. Ps3 on 50% pelikonsoli 50% blue day dvd leffojen kattelemis härpätin....
Project natal tulee menstymään... uskoit tai tykkäsit siitä tai et.... So it shall happen. deal with it.
Tonza133 kirjoitti:Zrud kirjoitti:No kuka ny mistää vitun asemista jaksaa valittaa... Pelikonsoli o pelikonsoli. ei mikää vitu leffankattelu kone.
ja X-Box on 100% Pelikonsoli. Ps3 on 50% pelikonsoli 50% blue day dvd leffojen kattelemis härpätin....
Project natal tulee menstymään... uskoit tai tykkäsit siitä tai et.... So it shall happen. deal with it.
Se on jännä, kun olet aina varma kaikesta, vaikka asialle ei ole mitään näyttöä.
Mutta microsofthan väitti Xboxin olevan mahtava pelikonsoli juuri tuon lisävaruste HD-DVD aseman takia. Mutta kuinkas kävikään.
Itse en ainakaan vetäisi lopullisia johtopäätöksiä ennen, kuin laitetta on testattu käytössä. Eihän siitä ole testivideoitakaan...
akba kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Zrud kirjoitti:No kuka ny mistää vitun asemista jaksaa valittaa... Pelikonsoli o pelikonsoli. ei mikää vitu leffankattelu kone.
Se on jännä, kun olet aina varma kaikesta, vaikka asialle ei ole mitään näyttöä.
Mutta microsofthan väitti Xboxin olevan mahtava pelikonsoli juuri tuon lisävaruste HD-DVD aseman takia. Mutta kuinkas kävikään.
Itse en ainakaan vetäisi lopullisia johtopäätöksiä ennen, kuin laitetta on testattu käytössä. Eihän siitä ole testivideoitakaan...
Itse asiassa on. Mircosoft esitteli project Natalin E3 - messuilla. Kirjota youtubeen Project Natal niin löydät
Zrud kirjoitti:Tonza ei vaan halua uskoa että Microsoftin miehet osaavat jotkin asiat paremmin kun sonyn pilipali väkertäjät.
kun itse PS3 sisällöltään ja palveluiltaan ja nettipelaamiseltaan on aivan täysi susi paska
Toisin kuin X-Boxin loppuun hiottu täydellisyys
Zrud kirjoitti:Viciltä aika lapsellista ja naiivia ja epätoivoista höpötystä
Zrud kirjoitti:Ja kysymys.... Kuka v*ttu ostaa pelin vain grafiikan takia ??? kysynpähä vaa... ( mahd tiedän kyllä kuka )
mutten sano ääneen.
Vic Rattlehead kirjoitti:Mutta edelleen se on mulle ihan sama koska en peliä pelaa vain kraafisen ulkoasun takia
Jaarno kirjoitti:En nyt silti ymmärrä miksi hyviä grafiikoita nykyään dissataan. Itse kyllä myös enemmän muuta peliä katson mutta kyllähän sitä mieluummin pelaa samaa peliä paremmilla grafiikoilla kuin huonommilla.
Ja otetaan nyt huomioon että boksilta taitaapi muutaman vuoden sisällä tulla uusi loota. Jostain tämmöistä luin mutta pitääpä katsoa vielä tarkemmin.
Jaarno kirjoitti:En nyt silti ymmärrä miksi hyviä grafiikoita nykyään dissataan. Itse kyllä myös enemmän muuta peliä katson mutta kyllähän sitä mieluummin pelaa samaa peliä paremmilla grafiikoilla kuin huonommilla.
Ja otetaan nyt huomioon että boksilta taitaapi muutaman vuoden sisällä tulla uusi loota. Jostain tämmöistä luin mutta pitääpä katsoa vielä tarkemmin.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa