akba kirjoitti:Kumman puolella olette ?
ps3 vai xbox 360 ? Itse olen tuossa xboxin vannoutunut käyttäjä, vaikka netistä joutuu maksaa , mut ei se meinaa mitään !
Jaarno kirjoitti:Heh. Todellakin.Gamer Tag'seissa pikkase meni yli tuo homma. Mutta koitetaan pitää asiallisena nyt.
No jos pelaat netissä niin siinä pidän boksia parempana. Vaikka tuo maksu onkin kuten sanoit. Pleikkarilla taas sitten Bluray mutta saahan niitä halvalla myös tietokoneisiin. Ja tietenkin wareleffat on.![]()
Ja sitten nyt kannattaa katsoa ihan mitä pelejä on/on tulossa kummallekin konsolille.
Jaarno kirjoitti:Jooh en nyt mitenkään mollannut tuota ps3 nettipelaamista. Pidän vain boksia siinä parempana.
Noh, ulkonäkö, pelitarjonta ja ohjaimen muoto nyt on aivan makuasia.
Red ring of deathia ei enää näistä laitteista löydy. Onhan Microsoft myöntänyt että liian paljon näitä vikoja löytyy. Liian nopeasti toivat markkinoille. Mutta problem solved nyt ja uuden boksin saivat kaikki tilalle joille tämä tuli.
Nuista Live Pointseista sen verran että itse pidän sitä melko kätevänä ratkaisuna. Jos verrataan esim. pelkästään luottokortilla maksamiseen. Alaikäisetkin joilla on vasta Electron tai ei mitään saavat ostettua Storesta tavaraa. En tarkemmin tuohon ole perehtynyt kyllä.
Grafiikkaerot nyt ei mitään kummoisempia ole.
Tuoltapa voipi vertailla esim Assassins Creediä. Vaikea nyt sanoa kumpi on paremman näköistä. Omaan silmään boksilla on valaistus ihan sopiva mutta ps3 taas tarkempi kuva mutta turhan "valoisa" tjsp. Vaikea selittää, katsokaa itse.
http://www.gamespot.com/features/6191251/index.html
Jaarno kirjoitti:Ai. Minä kun olen ymmärtänyt että Live Pointseja voi ostaa samalla tavalla kuin Live aikaa. Siis kaupasta ostaa semmoisen lappuhomman. Tällä sitten saa näitä pisteitä joilla saa ostettua tavaraa storesta.
Hyvästä joutuuu aina maksamaan... joten
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa