21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu ?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 31 Touko 2011, 17:13

Itsehän veikkaan, että maailmanloppu alkaa Aku Ankka lehden toimituksessa!!!
Heidän Sudenpentukenraaliarvonimigeneraattori antoi tulokseksi:
Alati Puolueeton ja Omituisen Chattaileva Asiakastyytyväisyystutkija, Lyömättömän Ylpeä sekä Pottumaisen Siropiirteinen Elämänkatselija = Apocalypse
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

WM_

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja WM_ » 01 Kesä 2011, 06:23

OSITutkimusseura kirjoitti:Itsehän veikkaan, että maailmanloppu alkaa Aku Ankka lehden toimituksessa!!!
Heidän Sudenpentukenraaliarvonimigeneraattori antoi tulokseksi:
Alati Puolueeton ja Omituisen Chattaileva Asiakastyytyväisyystutkija, Lyömättömän Ylpeä sekä Pottumaisen Siropiirteinen Elämänkatselija = Apocalypse

REPS :tapu:

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 02 Kesä 2011, 09:14

:D Eikun maailmanloppu alkaa siitä kun Daisy murhataan..

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 02 Kesä 2011, 09:32

Kaikki tiet vievät Apocalypseen..
Jos otetaan niinkin viaton lause kuin "HP Ecosolutions" niin vähän kun kaivaa niin.. :D
Mä löysin siitä "Solu 10 NS" ja googlettamalla "Cell 10 NS" tuli tulokseksi "Analysis of a 10-ns molecural dynamics simulation of mouse acetylcholinesterase". Päädyin sitten tämmöseen videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=68pP7hpzrCQ
Huomasin että siellä mainittiin E. Coli..
Ja näkyyhän se löytyvän tuosta Ecosolutionsista myös.
"HP E. Coli so out NS"
Käytin siis kaikki kirjaimet..
Jos tän olis hoksinut pari viikkoa sitten.. :D

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 02 Kesä 2011, 09:39

Entäs jos se E. Coli onkin levinnyt chilikastikkeesta tai tavallisesta salaattikastikkeesta..
"Tuli vaan mieleen.."
Kun HP:hän on itse asiassa kastikemerkkikin..

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 02 Kesä 2011, 15:12

Triplepost. Way to go Saxpi.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 02 Kesä 2011, 15:59

Huomaatko miten jätit tekstiosioni kommentoimatta..
Eikö E. Coli tekstit annakaan sopivaa matskua hulluksi haukkumiseen?
Mutta kiva kun löysit edes jotain..

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Kesä 2011, 09:36

Saxpi kirjoitti:Eikö E. Coli tekstit annakaan sopivaa matskua hulluksi haukkumiseen?

Antaa. Ei niitä salaliittoja ja maailmanloppuja paljastella ottamalla random sanaa ja kunnolla vääntämällä ottamalla tiettyjä kirjaimia tai kirjainyhdistelmiä ja niillä googlettamistaan sivuista ja videoista nappaamilla sanoilla ja lauseilla uudelleen järjestelemällä. Internet on täysin muokattavissa ja valvottavissa, joten jos joku taho yrittäisi ripotella totuuksia internettiin ihmisten luettavaksi tällä tavalla, eiköhän Illuminati tai joku muu järjestö/järjestöt näitä vinkkejä poistaisi ja totuuden paljastajia eliminoisi. Joten löytämällä näitä salaliittoja ja muita tällä järjestelmällä luultavasti löydät Babylonin paskiaisten laittamia totuuksia eli valheita joilla on tarkoitus pitää salaliittoteoreetikot ja hullut keskittyneenä muihin asioihin kuin siihen mitä oikesti tapahtuu ja tulee tapahtumaan.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Kesä 2011, 11:27

Ei se HP Ecosolutions ollut sattumanvaraisesti valittu sanapari, mä vaan jätin mainitsematta miten se päätyi analyysiin. En mä edes tajunnut että siitä löytyy E. Coli ennen kuin videossa näin sen sanan.
Eikö "HP Ecosolutions" ole sinusta yhtään vihjaileva kierolla tavalla? Minusta siinä on mustaa huumoria.
HP Ecosolutions = E. Coli in the sauce, solution for the overpopulation
Mä en olis edes ottanut sitä sanaa analyysiin ellei jotain olis tapahtunut. Miksi se jokin tapahtui nyt? Se olis voinut tapahtua esim. kk sitten mutta tuskin olisin E. Colia hoksinut silloin. Kiinnitin siihen huomiota videossa vain siksi että tiesin jo E. Colista.
Minun suhteen väärentäminen taitais jo olla vähän myöhäistä. Mietin aina tapauskohtaisesti onko jokin feikki vai ei.
En usko että pidät siitäkään vaihtoehdosta että joku tiesi mulla olevan tämä HP Ecosolutions-juttu ja teki sana-analyysin ja päätti sitten myrkyttää ihmisiä E. Colilla :D . Ihan niin villejä teorioita en suosi edes minä.
xxxxx
World Trade Center = World Ed Art Center = World Plot Witness Center
Vois myös olla "Maailman Alttari, Juonien Keskus"
En ennen muistiinpanoista tarkastamista muistanut mitä sanaa olin alkuperäisesti käyttänyt ja laitoin muotoon "World Plot Observing Center" mikä sopis vielä paremmin.
Observing = Ob serving. Pahoista aikeista huolimatta terrori-isku on voinut vaikuttaa siihen että presidentiksi sittenkin saatiin Obama mikä ei ole niin sotahullu kuin moni muu.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Kesä 2011, 11:46

World Ed Art Center, World Plot Witness Center, World Plot Observing Center? Siis mitä helvettiä oikeasti. Kyllä itsekin kaverien kanssa välillä selittelen pimeitä salaliittoja, kuten miten Google ostaa pikkuhiljaa tärkeitä teknologia ja internet-yhtiöitä joiden kanssa sitten Googlen palveluita ja alaa kehitetään ja Googlelle rakennetaan oma omatoiminen tietokonekeskus joka kehittää itselleen tietoisuuden ja näin alkaa Googlen maailmantuhoaminen Skynet tyyliin, mutta ne ovat aika paljon läpällä heitettyjä. Jos täysin vakavissasi näitä teorioitasi mitä täällä foorumilla näkyy olet kirjoitellut, suosittelen ihan itsesi ja oman tulevaisuutesi takia hakemaan psykiatrista hoitoa jostain. Tietty määrä epäilyä ja salaliittoihin uskomista on vain järkevää, mutta liika on liikaa
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Kesä 2011, 11:57

No jos nyt puhutaan eliminoimisesta niin kyllähän tässä tietysti muutama siihen suuntaan vihjaileva tapahtuma on ollut.
2007: Mutsilla ja mulla oli joku virus johon äitini melkein kuoli. Minä en joutunut sairaalaan mutta vain siksi että otin oireet vakavasti ja toimin sen mukaan. Sairaala salaili asioita, virusta ei mainita ollenkaan potilaspapereissa, leikkauksessa ei otettu koepalaa jonka jälkeen lääkäri totesi etteivät osaa sanoa mikä äitiäni vaivaa, keuhkoihin kertynyt neste johtui muka leikkauksesta vaikka neste oli alkanut kerääntyä jo ennen leikkausta (paino ei pudonnut yhtään vaikka äitini lopetti syömisen ja kahden viikon paaston jälkeen paino oli noussut 10-15 kg). Joutui valittamaan hengenahdistusta (neste keuhkoissa) 3 päivää ennen kuin sai apua. Itselleni virus aiheutti sen että sain 10 flunssaa vuoden aikana vaikka normaalisti saan 0-1.
2008: Mieisairaalaan epämääräisissä olosuhteissa. Piikityksiä joiden seurauksena huomattavia terveyshaittoja ja hermostovaurioita (vauriot jäi ilmeisesti aiottua pienemmiksi toimieni ansiosta). Mahdollisesti olisi voinut kuolla piikityksien takia (itsemurha-ajatuksia, väsymystä, vapinaa, kävelyvaikeuksia, ilmeettömyys, vaikeuksia käsinkirjoittamisessa, ruokahaluttomuus, itkuisuus, kohonnut verenpaine, vitamiininpuute, univaikeuksia jonka seurauksena jouduin käyttämään unilääkkeitä pitkään)
2009-2010: Lukuisia viruksia kestoltaan 5-6 viikkoa, sydänlihastulehduksia helposti aiheuttavia viruksia. Terveys kuitenkin kohonnut huimasti viruksien jälkeen, en tiedä johtuuko viruksista mutta ei niistä ainakaan haittaa ollut vaikka olo olikin usein sairastaessa tosi huono.
2010: Altistuin jollekin minkä seurauksena ruuan proteiini aiheutti huono olon. Mitä enemmän proteiinia sen pahempi tunne päässä. Yrityksistä huolimatta en ole löytänyt infoa missä tilanteissa ruuan proteiini aiheuttaa oireita. Sairastaessa en voinut käyttää enempää kuin 20g proteiinia/päivä eikä kyllä tehnyt mieli testata miten käy jos enemmän saa proteiinia.
2010: Vitamiinimyrkytys josta sydänoireita ja huonoa oloa mutta ilmeisesti ei ollut kovin paha ja paastohan auttaa jos tuntuu että on liikaa vitamiinia.
2011: Ei mitään erikoisempaa. Terveys on aiempaa parempi. E. Colia tässä odottelen :D mutta taitaa jäädä tulematta.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Kesä 2011, 11:59

Syytön minä siihen olen jos "Trade" on käänteisesti "Edart". :D
Ps. Mä tein sun nimestäkin analyysin.
Kaaosjumala = Using other identity is a cruel part = Guy uses wrong identity and goes to the jail where he will learn the pleasure of anal sex, having "Sun Dance" ceremony where "Sacred Pipe" will fulfill the pleasure.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Kesä 2011, 13:10

En nyt puhunut sun eliminoimisesta ja vaikka tuo äidillesi käynyt juttu olikin ikävä, niin siinä ei ole mitään uutta että joku lääkäri ei ota potilasta täysin vakavasti ennen kuin ollaan kuolemassa jos silloinkaan. Mielisairaalareissua, ei millään pahalla, en ihmettele. Proteiinijuttu kuulostaa pimeältä ja vitamiinimyrkytyksestä sanoit ettei ollut paha. Päätelmä: huono tuuri tai yhtäkkinen immuunijärjestelmän heikkeneminen aiheuttaen muutaman vuoden aikana lukuisia sairauksia joiden kautta kuitenkin tuli aiempaa terveemmäksi. Kyseessä tuskin eliminointiyritys.

Ja miksi tuo nimianalyysini on englanniksi? Miltä salaliittohörhösivulta pastetit ja heitit nickini siihen tilalle? Eikäpä siinä muutenkaan mitään järkeä ole vaikka läppänäkin olisit heittänyt, tuskinpa Saxpi on omakaan etu- tai sukunimesi.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Kesä 2011, 13:50

Mä laitoin sun nimen kolmeen osaan luoden uuden lauseen ja analysoin sen ja lopputulos on se mitä kirjoitin , tosin käytin taiteellista vapauttani.
Kukaan ei tiedä mistä se virus tuli. Ilmeisesti tarttunut isästäni joka kävi siihen aikaan viikoittain visiitillä sairaalan tiloissa. Eikä se ollut mikään normaali virus, oli muuntuvaa sorttia jne. Olin siis vierailulla vanhempieni luona ja tartunta tapahtui siellä. Jouduin keskellä yötä soittamaan ambulanssin kun ei mutsin jakeluun mennyt mitkään neuvoistani että ihan itse aiheutettu sairaalakeikka.
Vaikuttaa siltä että mun keissin juuret juontaa aika pitkälle menneisyyteen kun aloin kirjoitella yhden murhaajan kanssa ja rikollisjärjestö luuli että yritän värvätä sitä. Se tyyppi olis halunnut seurustellakin mun kanssa mutta luultavasti oltais kumpikin päädytty "six feet under" vaikka kai sillä ammatin takia oli tietotaito ja tietty kunnioitus. Italian mafiakin tuli mun luo juttusille :D.
Olen loppujen lopuksi tyytyväinen pakkohoidoista paristakin syystä:
1. Nyt tiedän että järjestäytynyt rikollisuus tekee bisnestä mielisairaaloissa.
2. Ennen pakkohoitoja en julkistanut esim. teoriaani New Yorkin terrori-iskusta mutta pakkohoitojen jälkeen oon ollut tosi aktiivinen julkisuudessa, ilman pakkohoitoja sitä tuskin koskaan olis tapahtunut.
3. Tajusin että jokainen pakkohoitoon määrätty voi haastaa vastapuolen oikeuteen jos perusteena on ollut epäily vaaran aiheuttamisesta kanssaihmisille koska ihmiset on lain edessä tasa-arvoisia ja koska murhan suunnittelu on laillista niin mielisairaalta ei voi riistää vapautta sen perusteella jos mielisairas suunnittelee murhaa.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Kesä 2011, 14:38

Ihan varmasti luotettava analyysi ja selitys oli.
Jos isäsi kävi viikoittain sairaalassa niin eiköhän se virus sieltä tullut, kyllä normaalitkin virukset voi mutatoitua. Ja tällä kertaa vaikutti osittain jopa järkevän kuuloiselta tekstiltä tuohon rikollisjärjestöjuttuun saakka. Elikkä minäpä taidan lopetella vastaamisen tähän, en tahdo vastakommenteillani saada sinut uppoutumaan syvemmälle harhoihisi. Hanki nyt kuitenkin sitä apua. Oikeasti.
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Kesä 2011, 17:29

Ei voi kun ihmetellä miten erilainen asenne ulkomailla on. Tuli nimittäin puhuttua päivittäin tunteja melkeinpä 2 kk lukemattomien ihmisten kanssa eikä niillä ollut suurempia vaikeuksia ymmärtää mua, hulluksi haukkumisesta puhumattakaan mutta jos se johtu siitä kun puhuin vaan englanniksi.
Se tosin jakoi ihmisten mielipiteet että lukeeko FBI meidän chatit vai ei mutta kyllä vähintään keywords on käytössä.
Sanoin mm. että kestää noin kolme tuntia ja turvallisuuspalvelut jo tietää jos on kirjoittanut nettiin esim. vakoilusatelliteista. Seurannassa ollessa tietysti nopeemmin. Seurantalistallehan on helppo päästä jos tietää mitä kirjottaa. Jos saa terrorististatuksen niin sillä voi olla mielenkiintoisia sivuvaikutuksia :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Kesä 2011, 19:17

Varmana joku päsätäänvialla oleva suomen takapajulan kansalainen saakin FBIn toimesta terroristi merkinnän............
Feel the LOVE

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jopelius » 03 Kesä 2011, 19:19

Elekää ny koko ajan haukkuko... alkaa jo itteäki ketuttaa. Ehkä vähän erilainen ihminen kyseessä, ei se nyt hullu välttämättä ole. Mahtuuhan meitä maailmaan.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Saxpi » 03 Kesä 2011, 22:48

Ei FBI normaalisti hoida kansainvälisiä asioita, se nyt vaan tuli keskustelussa esille kun ovat paljolti USAn kansalaisia eli mietiskelivät että tarkkaileeko FBI USAn kansalaisten nettikeskusteluja. Ne on julkisia huoneita että periaatteessahan sille ei juridista estettä olekaan. Supokin voi niissä huoneissa käydä mutta ongelmana voi olla se että joutuvat tiedoissaan paljastamaan oikean kotimaan eli Suomen ettei tule vakoilusyytettä jos on CIA:n tai FBI:n operaatio.
Niissä huoneissa roikkuu usein bottejakin, siitäkään ei saa syytettä kun ovat valmiina odottamassa eli ei voi syyttää seuraamisesta. Sattumalta huomasin että huoneinfoissa oli joka huoneessa yksi avatar 0 kb ja kun kävin läpi monta huoneinfoa niin noin 30 min myöhemmin ei enää löytynytkään 0 kb avattaria ja seuraavana päivänä oli melko hiljaista. Ilmeisesti ne sitten oli jotain tekoälyllä ohjattuja feikkiavattaria. Modet niitä joskus buuttaakin mutta jos huoneessa ei satu modea olemaan niin saavat olla rauhassa. Yks mode kertoikin mistä botin tunnistaa mutta oli melko hääppöiset tuntomerkit, itse en kyllä uskaltais niin pienellä näytöllä buutata.
Olihan se kieltämättä ihan kiva tanssia James Bondin kanssa 3D chatissa vaikka se ei paras versio ollutkaan. ParisHilton ja 007 mulla tosin on vielä ystävälistalla.
Heikot sortuu elon tiellä Jopelius, älä nyt jää lynkkausporukasta pois. Jos ne vaikka ottaa sinut kohteeksi jos laumahenkisyytesi ei ole riittävän korkealla tasolla. :D

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: 21. joulukuuta 2012 - Uuden ajan alku vai maailmanloppu

ViestiKirjoittaja Jopelius » 04 Kesä 2011, 18:36

Saxpi kirjoitti:Heikot sortuu elon tiellä Jopelius, älä nyt jää lynkkausporukasta pois. Jos ne vaikka ottaa sinut kohteeksi jos laumahenkisyytesi ei ole riittävän korkealla tasolla. :D


Heikot ehkä sortuu, mutta minä sorrun koska pystyn siihen :D
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron