Tähän minä uskon!

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 01:08

itselläni ei ole mitään ongelmaa evoluutiota vastaan... vaan kaikkia ns luomis ja maailman / ihmisen luomis TEORIOITA vastaan... Itse en tyydy uskomaan teorioihin. odotan sitä hetkeä kun minulle Totuus valkenee. Oli se sitten eläessä tai kuollessa.
Feel the LOVE

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 01:17

Eli sinulle vain yksi teoria on totta ja muut jätät omaan arvoonsa? Miksi sitten minua syytettiin siitä äsken? :D

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Blacky » 14 Heinä 2009, 01:21

Ettekö te kaksi huomanneet tappelevanne ihan hassusta jutusta? Arkikielessä teoria voi tarkoittaa jotakin mikä ei ole varma, mutta tieteessä se tarkoittaa juuri vastakkaista.

Luliko kukaan edes sitä postausta, minkä tuohon aikaisemmin heitin?
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 01:25

en edes tiennyt wttä WM_ Puhui minulle...
sanoin jo aihjemmin että en usko yhteenkään teoriaan koska ne ovat teorioita. uskon totuuteen mitä ei ole vielä löydetty.
Feel the LOVE

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 01:50

Ei me tapella, olen vain pihalla nyt itsekin ja haen selvyyttä (siinä en ole kovin hyvä kyllä)
Mutta Zrud, miten sitten olet evoluution kannalla? ENTÄ JOS jokin luomisteorian tapainen "maailma syntyi munasta!" teoria olisikin se totuus? :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 01:52

Mutta kun sanoin jo niin momnta kertaa että en ole minkään teorian kannalla :D
että en ole minkään teorian kannalla :D
että en ole minkään teorian kannalla :D
että en ole minkään teorian kannalla :D

Pidän TOTUUTTA Mitä ei ole vielä löydetty niin sinä ainoana oikeana totuutena : P

Tulikos selväksi :P

Kun sitä oikeaa Teoriaa ei vielä tiedetä vaikka sellainen olisi jo niin siitä ei ole tarpeeksi todisteita että se saataisiin selville.
Niin Uskon siihen mitä ei vielä ole :D
Feel the LOVE

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 01:56

Zrud kirjoitti:itselläni ei ole mitään ongelmaa evoluutiota vastaan...


Tuota jäin ihmettelemään :o

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 02:00

no siis... pidän kaikkia teorioita mahdollisina... joitakin enenmmin joitakin vähemmin. koska sitä Oikeaa ei ole vielä löydetty. niin siihen asti kaikki TEORIAT pysyy mahdollisina.
Joten en voi niitä suoraan kiistää vaikka joitakin teorioita halveksin ja syljen niiden päälle niiden typeryyden takia.

Mutta Niinkuin sanonta kuuluu... The Truth is out there !!!
Ja siellä se kanssa pysyy.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Heinä 2009, 02:51

Siivekäs kirjoitti:Ettekö te kaksi huomanneet tappelevanne ihan hassusta jutusta? Arkikielessä teoria voi tarkoittaa jotakin mikä ei ole varma, mutta tieteessä se tarkoittaa juuri vastakkaista.

Luliko kukaan edes sitä postausta, minkä tuohon aikaisemmin heitin?



Totta mutta ymmärrämme kyllä mitä toinen tarkoittaa joten eikö se kelpaa?

Avatar
matruska
Valaistunut
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 09:19
Paikkakunta: Kontiolahti/Lehmo

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja matruska » 14 Heinä 2009, 10:48

Hmm... keywaylla on vähän samapointti kuin minulla, paitsi hieman parempi versio tästä mistä ihminen on tullut. Itse olen joskus ajatellut niin, että entäs jos "tuolla ylempänä kaukaisuuksissa" on jotain "ihmisiä" jotka pelaavat sims, peliä. Pelin henkilöt ollaan sitten me. Eli ne noi pelin, jossa on ihmisiä. Me taas ollaan se peli, ja kaikilla ihmisillä pelais joku "alien ihminen" jolla on eri toiminnot kuin muilla. Tosin toi sims peli, eli oltais joku peli on melko huvittava.

Mutta toi alienit rakentanut ns "robotteja" lihaksista,kudoksista kovasta elävästä luuaineksesta. Ja "skannattu" hyvällä tegnologialla joku soluaines kuin "aivot". Eli aivoihin skannattu tieto, ja ns, estot ettei ns,prosessorimme kehity liikaa, ja kehitelty järkevä lisääntymiskeino, jolla ihmisille samalla ne aivojen lähtökohdat kopioituvat. Aivoissa olevat tunneaistit jonka avulla uroksilla ei lopu halut lisätä ihmisiä tällä planeetalla on niin kovat. Ettemme vahingossakaan kuolisi sukupuuttoon. Sen takia, jos ihmistä on kehitelty miljoonia vuosia (ken tietää) ja lopulta saatu hyvä "robootti". Maailman kaikkeuden ikäähän ei kukaan voi todistaa, ja jos voi, niin se on täyttä bull shittiä. Siinä on ollut aikaa.

Kyllä minä evoluutio tarinaakin pidän uskottavana, kristin usko tuntuu vain välillä jotenkin uskomattomalta. Mutta jos kerran on tämä "evoluutioteoria", niin uskoisin että entäs jos se "jumala" on luonut alkuräjähdyksen, ja bakteerit maapallolle että kehittyy lopulta näin järkevä olento kuin ihminen, joka olisi jumalankuva. Uskon kuoleman jälkeiseen elämään.

e. tuli mieleen toi 2012, jos tosiaan ihmisen rakentamisessa on käytetty niin paljon vaivaa, että meitä ei haluta tuhota. Niin nythän on tullut noita planeetan aiheuttamia vaaroja, esim tuo ilmastonlämpeneminen. Jos se tosiaan aikoo tuhota ihmiskunnan kolmen vuoden päästä. Ja jotkut ovat puhuneet "uudesta ajasta" niin ajatelkaa jos niin käy, "alienit" tulevat hakemaan meidät täältä pois niiden keskuuteen, ja saisimme niiden teknologialla iänkaikkisen elämän. Myös kävi mielessä että jos ihmis "robotti" kuolee, niin skannattu tieto aivoissamme eli "sielu" kopioidaan ja siirretään muualle toiseen ruumiiseen mikä ei vanhene ja kuole pois. :alienownage:

peace mans! :angel2:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 11:57

............. Sanotaan näin että jos joku minulla pelaisi... olisi se aika urpo pelaaja....
24h7 tietokoneella ja x-boxilla -_-
Feel the LOVE

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 14 Heinä 2009, 15:29

WM_ kirjoitti:
ShadowPeople kirjoitti:Sinä

Ai, olet näemmä ennenkin lukenut kommauksiani?
taas

Taas? Yhä? Vielä? Again? Jälleen? Taaskin? Uudelleen? Oletko nyt aivan varma mitä sanoit? Koska viimeksi?
tuputat

Tuputan? Mielestäni kommenttini ei sisältänyt pienintäkään painostamisen tunnetta? Jos näin on, anteeksi.
yhtä teoriaa

Toisista teorioista ei ole niin hienoa animaatiota tehty että olisin vaivautunut enempää etsimään.
itsestäänselvyytenä?

Milloin asia ei enää ole itsestäänselvyys? Jos näin opetetaan koulussa niin kyllä se silloin aika vallitseva teoria esittää on.
?

Lueppa se viestini pari kertaa, voit huomata pari juttua uudestaan :) Tuolla "taas" sanalla oli nyt eri merkitys kuin käsitit.
Zrud kirjoitti:*OFF-TOPIC*

WM_ Vois vähä rauhottua.... vaikka sinun mielipiteesi mukaan evoluutio teoria on se ainut ja oikea...

Niin lue sana uudestaan.... E-V-O-L-U-U-T-I-O T-E-O-R-I-A...

Jos luit tarkkaavaisesti niin tuo sisältää sanan TEORIA !!!
Teoria ei ole sama kuin Fakta... TEORIA on asia jonka pohjilta aletaan etsimään Todisteitan Faktan saavuttamiseksi.
Joten sinuna en angstaisi jos joku väittää vastaan...

Takaisin aiheeseen >>>
Tätä koitin hakea.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 15:52

:angel2: Ti hi hi. On ilo olla auvksi :angel2:
Feel the LOVE

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 15:54

Aa, juu, väärinymmärrykset ovat ärsyttäviä :D

KeyWay
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Elo 2008, 23:25

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja KeyWay » 14 Heinä 2009, 16:53

matruska kirjoitti:Hmm... keywaylla on vähän samapointti kuin minulla, paitsi hieman parempi versio tästä mistä ihminen on tullut. Itse olen joskus ajatellut niin, että entäs jos "tuolla ylempänä kaukaisuuksissa" on jotain "ihmisiä" jotka pelaavat sims, peliä. Pelin henkilöt ollaan sitten me. Eli ne noi pelin, jossa on ihmisiä. Me taas ollaan se peli, ja kaikilla ihmisillä pelais joku "alien ihminen" jolla on eri toiminnot kuin muilla. Tosin toi sims peli, eli oltais joku peli on melko huvittava.

Mutta toi alienit rakentanut ns "robotteja" lihaksista,kudoksista kovasta elävästä luuaineksesta. Ja "skannattu" hyvällä tegnologialla joku soluaines kuin "aivot". Eli aivoihin skannattu tieto, ja ns, estot ettei ns,prosessorimme kehity liikaa, ja kehitelty järkevä lisääntymiskeino, jolla ihmisille samalla ne aivojen lähtökohdat kopioituvat. Aivoissa olevat tunneaistit jonka avulla uroksilla ei lopu halut lisätä ihmisiä tällä planeetalla on niin kovat. Ettemme vahingossakaan kuolisi sukupuuttoon. Sen takia, jos ihmistä on kehitelty miljoonia vuosia (ken tietää) ja lopulta saatu hyvä "robootti". Maailman kaikkeuden ikäähän ei kukaan voi todistaa, ja jos voi, niin se on täyttä bull shittiä. Siinä on ollut aikaa.

Kyllä minä evoluutio tarinaakin pidän uskottavana, kristin usko tuntuu vain välillä jotenkin uskomattomalta. Mutta jos kerran on tämä "evoluutioteoria", niin uskoisin että entäs jos se "jumala" on luonut alkuräjähdyksen, ja bakteerit maapallolle että kehittyy lopulta näin järkevä olento kuin ihminen, joka olisi jumalankuva. Uskon kuoleman jälkeiseen elämään.

e. tuli mieleen toi 2012, jos tosiaan ihmisen rakentamisessa on käytetty niin paljon vaivaa, että meitä ei haluta tuhota. Niin nythän on tullut noita planeetan aiheuttamia vaaroja, esim tuo ilmastonlämpeneminen. Jos se tosiaan aikoo tuhota ihmiskunnan kolmen vuoden päästä. Ja jotkut ovat puhuneet "uudesta ajasta" niin ajatelkaa jos niin käy, "alienit" tulevat hakemaan meidät täältä pois niiden keskuuteen, ja saisimme niiden teknologialla iänkaikkisen elämän. Myös kävi mielessä että jos ihmis "robotti" kuolee, niin skannattu tieto aivoissamme eli "sielu" kopioidaan ja siirretään muualle toiseen ruumiiseen mikä ei vanhene ja kuole pois. :alienownage:

peace mans! :angel2:


Kiva kuulla että joku ajattelee samallailla. :)

Itsekkin olen miettinyt tosta 2012:sta. Joko silloin tapahtuu jotain suurta, tai ei yhtään mitään. Uskon 60% varmuudella ettei mitään tapahdu, mutta sisällä on sellainen kutina, että jotain tärkeää tapahtuu. Se selviää sitten. Loput 40% uskon että se liittyy sitten alieneihin tai maailmanloppuun. Olisi se aika mahtavaa päästä toiselle planeetalle asuskelemaan ja tietää kaikkeuden totuuden :D Mut unelmat sikseen, toivotaan parasta!

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 15 Heinä 2009, 17:23

KeyWay kirjoitti:
matruska kirjoitti:Hmm... keywaylla on vähän samapointti kuin minulla, paitsi hieman parempi versio tästä mistä ihminen on tullut. Itse olen joskus ajatellut niin, että entäs jos "tuolla ylempänä kaukaisuuksissa" on jotain "ihmisiä" jotka pelaavat sims, peliä. Pelin henkilöt ollaan sitten me. Eli ne noi pelin, jossa on ihmisiä. Me taas ollaan se peli, ja kaikilla ihmisillä pelais joku "alien ihminen" jolla on eri toiminnot kuin muilla. Tosin toi sims peli, eli oltais joku peli on melko huvittava.

Mutta toi alienit rakentanut ns "robotteja" lihaksista,kudoksista kovasta elävästä luuaineksesta. Ja "skannattu" hyvällä tegnologialla joku soluaines kuin "aivot". Eli aivoihin skannattu tieto, ja ns, estot ettei ns,prosessorimme kehity liikaa, ja kehitelty järkevä lisääntymiskeino, jolla ihmisille samalla ne aivojen lähtökohdat kopioituvat. Aivoissa olevat tunneaistit jonka avulla uroksilla ei lopu halut lisätä ihmisiä tällä planeetalla on niin kovat. Ettemme vahingossakaan kuolisi sukupuuttoon. Sen takia, jos ihmistä on kehitelty miljoonia vuosia (ken tietää) ja lopulta saatu hyvä "robootti". Maailman kaikkeuden ikäähän ei kukaan voi todistaa, ja jos voi, niin se on täyttä bull shittiä. Siinä on ollut aikaa.

Kyllä minä evoluutio tarinaakin pidän uskottavana, kristin usko tuntuu vain välillä jotenkin uskomattomalta. Mutta jos kerran on tämä "evoluutioteoria", niin uskoisin että entäs jos se "jumala" on luonut alkuräjähdyksen, ja bakteerit maapallolle että kehittyy lopulta näin järkevä olento kuin ihminen, joka olisi jumalankuva. Uskon kuoleman jälkeiseen elämään.

e. tuli mieleen toi 2012, jos tosiaan ihmisen rakentamisessa on käytetty niin paljon vaivaa, että meitä ei haluta tuhota. Niin nythän on tullut noita planeetan aiheuttamia vaaroja, esim tuo ilmastonlämpeneminen. Jos se tosiaan aikoo tuhota ihmiskunnan kolmen vuoden päästä. Ja jotkut ovat puhuneet "uudesta ajasta" niin ajatelkaa jos niin käy, "alienit" tulevat hakemaan meidät täältä pois niiden keskuuteen, ja saisimme niiden teknologialla iänkaikkisen elämän. Myös kävi mielessä että jos ihmis "robotti" kuolee, niin skannattu tieto aivoissamme eli "sielu" kopioidaan ja siirretään muualle toiseen ruumiiseen mikä ei vanhene ja kuole pois. :alienownage:

peace mans! :angel2:


Kiva kuulla että joku ajattelee samallailla. :)

Itsekkin olen miettinyt tosta 2012:sta. Joko silloin tapahtuu jotain suurta, tai ei yhtään mitään. Uskon 60% varmuudella ettei mitään tapahdu, mutta sisällä on sellainen kutina, että jotain tärkeää tapahtuu. Se selviää sitten. Loput 40% uskon että se liittyy sitten alieneihin tai maailmanloppuun. Olisi se aika mahtavaa päästä toiselle planeetalle asuskelemaan ja tietää kaikkeuden totuuden :D Mut unelmat sikseen, toivotaan parasta!


Itse olen kakarasta saakka halunnut, että jokin tahto julkistaa maapallon ulkopuolisen älyllisen elämän :(
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Heinä 2009, 18:56

Noniin ihmiset! Vihelletäänpäs peli poikki hetkeksi ja katsotaan mitä meillä on tässä nyt ja jatketaan siitä.

-KeyWay esittää oman näkemyksensä meidän olemassaolostamme. Meillä ei ole mitään todisteita tästä mielipiteestä ja näin se pysyy lähinnä spekulaation kehittäjänä. SE EI TÄTEN MYÖSKÄÄN ANSAITSE TEORIAN ARVONIMEÄ SIINÄ KONTEKSTISSA MISSÄ SIITÄ ON TÄÄLLÄ PUHUTTU.
Tämä KeyWayn ehdotus ei yllä teorian tasolle. Kehitysoppi yltää. KeyWayn teoria ei edes ylitä HYPOTEESIN rajaa. Se on täten tieteellisen termistön ulkopuolella ja sitä kutsutaan "näkemykseksi", "mielipiteeksi" yms. jos halutaan sisällyttää puheenvuoroonsa jonkun oikean TEORIAN.

Evoluutioteoria on paikkansa oiekin ansainnut otsakkeen TEORIA alla jo kauan sitten. Se on yhtä totta kuin PAINOVOIMATEORIA tai ATOMITEORIA tai TEORIA SEKSUAALISESTA LISÄÄNTYMISESTÄ. Niin itsestäänselvyys se on. En tiedä kuinka paljon se ottaa muita päähän, että se on varmuusasteikolla painovoiman vieressä, mutta antaa sapettaa vain.

Nyt haluaisinkin kuulla KeyWaylta, onko hän kenties tutustunut evoluutioteoriaan ollenkaan? Tuo sinun apinademonstraatiosi vaikuttaa aika heikolta ja siihen sisältyy melkoinen lasti väärinkäsityksiä.
Haluaisitko kenties kysyä jotain sinua häiritsevää ongelmaa?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 16 Heinä 2009, 20:08

Aqua vitae kirjoitti:Noniin ihmiset! Vihelletäänpäs peli poikki hetkeksi ja katsotaan mitä meillä on tässä nyt ja jatketaan siitä.

-KeyWay esittää oman näkemyksensä meidän olemassaolostamme. Meillä ei ole mitään todisteita tästä mielipiteestä ja näin se pysyy lähinnä spekulaation kehittäjänä. SE EI TÄTEN MYÖSKÄÄN ANSAITSE TEORIAN ARVONIMEÄ SIINÄ KONTEKSTISSA MISSÄ SIITÄ ON TÄÄLLÄ PUHUTTU.
Tämä KeyWayn ehdotus ei yllä teorian tasolle. Kehitysoppi yltää. KeyWayn teoria ei edes ylitä HYPOTEESIN rajaa. Se on täten tieteellisen termistön ulkopuolella ja sitä kutsutaan "näkemykseksi", "mielipiteeksi" yms. jos halutaan sisällyttää puheenvuoroonsa jonkun oikean TEORIAN.

Evoluutioteoria on paikkansa oiekin ansainnut otsakkeen TEORIA alla jo kauan sitten. Se on yhtä totta kuin PAINOVOIMATEORIA tai ATOMITEORIA tai TEORIA SEKSUAALISESTA LISÄÄNTYMISESTÄ. Niin itsestäänselvyys se on. En tiedä kuinka paljon se ottaa muita päähän, että se on varmuusasteikolla painovoiman vieressä, mutta antaa sapettaa vain.

Nyt haluaisinkin kuulla KeyWaylta, onko hän kenties tutustunut evoluutioteoriaan ollenkaan? Tuo sinun apinademonstraatiosi vaikuttaa aika heikolta ja siihen sisältyy melkoinen lasti väärinkäsityksiä.
Haluaisitko kenties kysyä jotain sinua häiritsevää ongelmaa?


Silti tuo on aika suuri kysymys miten elämä syntyi, ja siksi minä en ainakaan usko evoluutio teoriaan mitenkään vannoutuneesti. Silti se kuuluu ehkä järkevimpien teorioiden joukkoon.
Better to reign hell, than serve in heav'n

WM_

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Heinä 2009, 21:22

ShadowPeople kirjoitti:
Silti tuo on aika suuri kysymys miten elämä syntyi, ja siksi minä en ainakaan usko evoluutio teoriaan mitenkään vannoutuneesti. Silti se kuuluu ehkä järkevimpien teorioiden joukkoon.


Evoluutioteoria pikemminkin vastaa siihen miten esim ihminen "luotiin", ei miten maailma syntyi. Siihen pitäisi miettiä joku toinen ratkaisu siihen.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tähän minä uskon!

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Heinä 2009, 21:31

BIG BANG !
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa