APUA mitä tämä on?

Kaikki muu paranormaali keskustelu, mikä ei muihin alueisiin sovi
oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 30 Maalis 2009, 16:07

kyllähän me nuita oupiirien miittejä järkätään aina sillon tällön. mietitään mm. miten valtaisimme maata ja bisnestä itsellemme. tunnen paljon vampyyrejä jotka ovat mm. yritysjohtajia, joten te humaanit käytätte tietämättänne oupiirien palveluja ja syötte jopa heidän tuottamaansa ruokaa. en nyt tässä ala kertomaan mitkä suuret suomifirmat ovat vampyyrien omistamia..

-VLVL

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:11

oupirdieu kirjoitti:kyllähän me nuita oupiirien miittejä järkätään aina sillon tällön. mietitään mm. miten valtaisimme maata ja bisnestä itsellemme. tunnen paljon vampyyrejä jotka ovat mm. yritysjohtajia, joten te humaanit käytätte tietämättänne oupiirien palveluja ja syötte jopa heidän tuottamaansa ruokaa. en nyt tässä ala kertomaan mitkä suuret suomifirmat ovat vampyyrien omistamia..

-VLVL



Oisko valtionveripankki yks niistä? :roll: Ei j*malauta tää jannu on salettiin kovin trolli jonka oon nähny :lol: :lol:
Ois kyl mahtia käydä tollases tapaamisessa. Onko teitä paljon tampereella? Mikä teidän foorumi on nykyään? Kiinnostaa tämä aihe nimittäin.
Telecvovim!

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 30 Maalis 2009, 16:14

Itseä lähinnä ihmetyttää että miten pystytte kaikki elämään "huomaamatta" monta sataa vuotta? Eiköhän sitä monessakin tilanteessa pidä sotu ilmoittaa ja muutenkin varmasti joku huomaisi.

Ja myös se että mikä teistä todella tekee vampyyreita? Jos ette muutakuin voi pahoin auringosta, tarvitsette oikeea ruokaa, juotte vain joskus eläinten verta yms.

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 30 Maalis 2009, 16:17

"Mikä teidän foorumi on nykyään? Kiinnostaa tämä aihe nimittäin."

Samalla paikalla se on kuin ennenkin. Mutta periaatteesta en häiriköille anna enää erikseen sitä linkkiä..

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:21

oupirdieu kirjoitti:"Mikä teidän foorumi on nykyään? Kiinnostaa tämä aihe nimittäin."

Samalla paikalla se on kuin ennenkin. Mutta periaatteesta en häiriköille anna enää erikseen sitä linkkiä..



No näyttää Serveri olevan joko kaatunut tai muuten vain paska.

Laitan kevennökseksi otteen eräältä vampyyri foorumilta "Mutta, aiheeseen palatakseni, meitä vampyyreita on monenlaisia. On niitäkin, jotka pukeutuvat aivan "normaalisti", eivätkä edes ulkoisesti ehkä näytä kovin pelottvalta. Itse olen sangvampyyri(=saan energiani verestä) ja isken jätkiä saadakseni verta. Laugh Julmaa, mutta pakkohan munkin on syödä. "

Sangen huvittavaa...

PS: en olisi häiriköimässä. Kiinostukseni teikäläisten nonstop larpia kohtaan heräs ja tahtoisin sivusta seurata.
Telecvovim!

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 30 Maalis 2009, 16:25

Larpista ei ole kyse, mutta jos asiallisesti osaat seurata, niin tässähän tämä linkki:

http://blackkimono.com/vampires

Näyttäisi toimivan ihan hyvin..? Kokeile päivittää.


PS. Annatko linkin tuohon mistä otit tuon tekstin? Kiintoisaa.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 30 Maalis 2009, 16:26

Ihan pystyssähän tuo foorumi näyttää olevan.

Kielenne näyttää nykyään melko vaikealta. Tuskinpa kaikki teistäkään sitä osaavat. Ja tarkoitän tällä siis näitä "rookieita"

Tiedän että tämä varmasti saattaa loukata teitä mutta joitakin todisteita "vampyyriudestanne" olisi kiva saada. Melko skeptistä porukkaa täällä foorumilla on. Syntymätodistus esimerkiksi olisi mahtavaa mutta oletan että mahdotonta saada meidän tietoomme tälläista, eh?

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:30

oupirdieu kirjoitti:Larpista ei ole kyse, mutta jos asiallisesti osaat seurata, niin tässähän tämä linkki:

http://blackkimono.com/vampires

Näyttäisi toimivan ihan hyvin..? Kokeile päivittää.


PS. Annatko linkin tuohon mistä otit tuon tekstin? Kiintoisaa.


Mulla tulee vaan yhteyden aikakatkaisua...

Noh, jos yhtään haluat olla uskottava tossa touhussa niin suosittelen jättämään ton foorumin kokonaan :lol: oli sen luokan elokuvista matkimis touhua et huhhuh... tyyliin "Mulla on samanlaisia taitoja ku draculal kerran sain open antaa vaan kymppejä" jne jne....
Telecvovim!

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 30 Maalis 2009, 16:37

Vain 5 henkilöä foorumiltani osaa tällä hetkellä lukea tuota kieltä kunnolla ja puhdasta se ei ole vieläkään.. jos täyttä 100% oupirschiania vedetään niin vain minä ja Nukkumatti osataan sitä lukea.

Noh, jos yhtään haluat olla uskottava tossa touhussa niin suosittelen jättämään ton foorumin kokonaan oli sen luokan elokuvista matkimis touhua et huhhuh... tyyliin "Mulla on samanlaisia taitoja ku draculal kerran sain open antaa vaan kymppejä" jne jne....


öh..?

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:38

oupirdieu kirjoitti:Vain 5 henkilöä foorumiltani osaa tällä hetkellä lukea tuota kieltä kunnolla ja puhdasta se ei ole vieläkään.. jos täyttä 100% oupirschiania vedetään niin vain minä ja Nukkumatti osataan sitä lukea.

Noh, jos yhtään haluat olla uskottava tossa touhussa niin suosittelen jättämään ton foorumin kokonaan oli sen luokan elokuvista matkimis touhua et huhhuh... tyyliin "Mulla on samanlaisia taitoja ku draculal kerran sain open antaa vaan kymppejä" jne jne....


öh..?



Puhun siitä foorumista mistä pyytelit sitä lainausta......
Telecvovim!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:41

Teil on kyl joku true-evil suojaus käytös siel foorumillanne ku ei tunnu yhdistyvän millään tonne :lol:
Telecvovim!

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 30 Maalis 2009, 16:45

Ei ole edes IP-banni eikä mikään. Noh, en sitten tiedä mistä johtuupi.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:49

oupirdieu kirjoitti:Ei ole edes IP-banni eikä mikään. Noh, en sitten tiedä mistä johtuupi.


Enhän mä aiemmin ole edes ollu teidän foorumilla, et miten mulla ip-banni vois olla?
Telecvovim!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Exitium » 30 Maalis 2009, 16:57

Voisiko herra oipirdieu kertoa hieman enempi tästä "vampyyri ilmiöstä"? Olisin kiinnostunut tietämään miten tämä vampyrismi vaikuttaa elämääsi jne....
Telecvovim!

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 30 Maalis 2009, 17:03

Pisteet muuten Aqualle. Näkyy tuolla olevan jopa yksi aihe omistettu vain hänelle. :D

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Maalis 2009, 19:37

Todisteita siitä, että he olisivat oikeita vampyyreitä, tuskin tulee olemaan. Ehkäpä juuri siksi, koska niitä ei ole. Jos olisin oikea vampyyri, minä en kieltäytyisi mistään todisteiden annosta, päinvastoin, antaisin ihmisten yrittää kaikkensa todistaessaan minua ihmiseksi. Tai sitten vedotaan omaan kunniaan tai vastaavaan, jottei tarvitse vilautella syntymätodistusta jne.

Ja minusta on naurettavaa väittää, että vampyyriromaanit todistaisivat heidän olemassaolon. Siinätapauksessa joutuisin pitämään jokaista fantasiakirjaa totena.

oupirdieu
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 12:07

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja oupirdieu » 30 Maalis 2009, 20:18

Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.

Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan... :roll:

Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Maalis 2009, 20:27

Kuten sanoin, tskin kukaan truu vampyyri alkaa todistelemaan omaa olemustaan. Mutta millä he todistelisivatkaan?

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Phantom » 30 Maalis 2009, 23:38

oupirdieu kirjoitti:Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.

Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan... :roll:

Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL
Oho vähä jänskää oikea vampyyri paranormaali blogilla. :demoni: jaaha no eipä siinä taidan mennä paskalle, sen kanssa olen suht samanarvoinen. Tässä topikissa tunnen itseni niin ala-arvoiseksi. Outo homma että joudutte syömään samaa ruokaa kuin me vaikka olemme ala arvoisempi rotu. Emmehän me ihmisetkään syö koiran ruokaa. samoin joudutte maksamaan vuokraa tai lainan lyhennystä jollekin alempi arvoisen rodun edustajista. Samoin joudutte asumaan samoilla seuduilla samoissa kopeissa kuin me alempi arvoiset. Samoin maksatte veroa ja jos lääkäriä yleensä tarvitsette teitä hoitaa joku alempi arvoisen rodun edustaja jonka palkan te olette maksaneet vero rahoilla. Kävelette punaisia päin ja alempi arvoisen rodun edustaja tulee ja antaa ylempi arvoisen rodun edustajalle sakot ja hänenkin palkan te maksatte. Säälittävää sanon minä. Toisin sanoen asutte koiran kanssa koiran kopissa ja syötte vielä samaa ruokaa ja paskotte samaan laatikkoon ja olette samanlaisessa yhteiskunnan talutusnuorassa kuin me kaikki alemman ihmisrodun edustajat. Ei vaikuta kovin ylempi arvoiselta rodulta minun mielestä. :D :D :D . Loppupeleissä täällä te vaan kirjottelette jollain foorumilla ja todisteita ylemmästä rodusta ei ole missään eli ns:paskan jauhantaa koko homma.
Ps: Taisit ainaki kattoa euro viisut herra "lordi" tosi omaperästä

- Phantom
Viimeksi muokannut Phantom, 31 Maalis 2009, 10:41. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: APUA mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 30 Maalis 2009, 23:39

oupirdieu kirjoitti:Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.

Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan... :roll:

Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL


Tässä näemme kuinka typeriä "vampyyrit" ovat. Teidän foorumilla seilaa ihmisiä täällä skeptikoita? Todisteet kehiin vaan.
Better to reign hell, than serve in heav'n


Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa