Zrud kirjoitti:ohhoh... Mulle aina valitetaa kun elelen vaan minun "fantasia maailmassa" pelaan pelei, ja kiinnitän huomioo enemmin tuohon "fiktioon" kuin oikeaan elämään...
mutta itse en tällä hetkellä näe oikeassa elämässä mitään minkä vuoksi voisi elää.
Ainoa henkilö kenen vuoksi voisin kuolla on itseltäni saavuttamattomissa.
Enkä myöskään oman kädenkautta tuotettuun loppuun halua alentua.
Jos minulla ei olisi tätä fantasiamaailmaani...
en olisi varmaan edes enää elossa :- /
ei sitä muuten jaksaisi....
Jotai vikaa minun nupissa on... ja muiden ihmisten vuorovaikutus ja tarpeet
vain pahentavat oloani... tahtoisin katkaista kaikki siteeni kaikkiin ihmisiin. Muuttaa jonnekkin keskelle ei mitään. Elää yksin. Siten saisin rauhan...
ja sen takia olen alkanu kallistumaan tuohon "isomman tahon apuun" vaikka sitä ei oikeasti olisikaan... ajatus siitä... mielikuva... että on jokin suurempi taho kuin me saastaiset, mitättömät ihmiset... siihen on kai pakko alkaa turvautumaan... si eitä muuten täälä kai kauaa jaksaisi olla...
Zrud kirjoitti:ite en oo rukoillu monii vuosiin...
ja oha sitä itekki miettiny et tietyis tapauksissa ois pitäny käydä pahemmi ku kävi...
esim...
1. olin noin 10v. kävelin aamulla koululle... oli aika roima sumu syys aamuna...
niin zädäm joku vatipää teinixxor tuli viritetyn PVn kanssa jotai 80 km/h ainaki ja jysäytti suoraa mua päi... ja ainut asia mitä kävi oli pieni murtuma jalassa.... siis tod pien...
2. en tie olisinko ollu jokuu 12-14v ehk... olin kauppareissulla perheen kans. ukko ajo. ite olin pelkääjän penkillä... ja joku vatipää tuli kolmion takaa suoraa meidä etee. rysäytettii ainaki 50 km/h sen auton kylkee... ite siis olin etupenkillä.... ja ei ollu turvavyötä....
JA !!! en ees liikkunu penkillä eteepäi... pikkase vaa nytkähdin.... vaikka ku maalais järkee käyttää nii mu ois pitäny melkei lentää siit... tuulilasiin... mut taas oli joku tuntematn juttu mukana...
Korvapuikko kirjoitti:Zrud kirjoitti:ite en oo rukoillu monii vuosiin...
ja oha sitä itekki miettiny et tietyis tapauksissa ois pitäny käydä pahemmi ku kävi...
esim...
1. olin noin 10v. kävelin aamulla koululle... oli aika roima sumu syys aamuna...
niin zädäm joku vatipää teinixxor tuli viritetyn PVn kanssa jotai 80 km/h ainaki ja jysäytti suoraa mua päi... ja ainut asia mitä kävi oli pieni murtuma jalassa.... siis tod pien...
2. en tie olisinko ollu jokuu 12-14v ehk... olin kauppareissulla perheen kans. ukko ajo. ite olin pelkääjän penkillä... ja joku vatipää tuli kolmion takaa suoraa meidä etee. rysäytettii ainaki 50 km/h sen auton kylkee... ite siis olin etupenkillä.... ja ei ollu turvavyötä....
JA !!! en ees liikkunu penkillä eteepäi... pikkase vaa nytkähdin.... vaikka ku maalais järkee käyttää nii mu ois pitäny melkei lentää siit... tuulilasiin... mut taas oli joku tuntematn juttu mukana...
Aikamoista kolmoispilkun raiskausta
Temesseus kirjoitti:Mitenköhän Jumala tässä tapauksessa määritellään? Katsokaas kun on olemassa lukematon määrä erilaisia Jumalia.
Mutta, en ainakaan voi hyväksyä Jumalan olemassaoloa sellaisena kuin Raamatussa väitetään. Niin ristiriitainen tapaus kyseessä. Toisaalta en voi sulkea pois sitä mahdollisuutta, että jokin yliluonnollinen olisi aiheuttanut alkuräjähdyksen tai muuten tehnyt maailmaa.
JD Matthew kirjoitti:voi hyvä luoja! en olisi ikinä tätä uskonut, mutta olen palannut uskoon...
Tintti kirjoitti:Uskon Jumalaan. En usko kylläkään läheskään kaikke raamatun tapahtumia ja sun muita mitä siellä kerrotaan. Esim: Jumala loi ihmisen. Jos se on tieteellisestikkin todettu
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 7 vierailijaa