Serafi kirjoitti:Zrud kirjoitti:Ohhoh. Hiekkaa piemperossa? Voisit tähä väliin iskeä kunnon todisteet ennaltatietämisestä.
Ja ite et oo tainu paljoo internetissä olla ku et ees tiedä sen perus sääntöjä.
Tosi empä oo yllättyny että sun kaltane immeine ei niitä tiiäkkä.
Itse vain syötän sulle sun omia sanojasi, mutta ilmeisesti sun aivokapasiteetti ei riitä edes sen soopan
rekisteröimiseen mitä suustasi päästät :3
Ei siinä mitään. En mä viitti oikeasti jälkeenjääneitä alkaa täällä kiusaamaan.
Todennäköisesti ehdit vahtaamaan kuvaruutua päivittäin enemmän kuin minä, multa löytyy sitä oikeaa elämää myös. Tiedäthän, se jota työksi, perheeksi ja ystäviksi myös kutsutaan. Tosin eihän tuollasen kolme kertaa ilmaan heitetyn mutta kaksi kertaa kiinniotetun tunne-elämään sellainen edes mahtuisikaan. Sulta tosin on jäänyt ala-asteella nuo yhdyssanat opettelematta.
Eri asia syöttää takaisin ja keksi olemattomia yhdistelmiä omasta päästä. Surkuhupaisa typerys olet ei siitä pääse yli eikä ympäri

:p whut evs. Tuo on vain sun henk-koht näkemys oikesta elämästä. Että nii.
Et osaa muuta tehä ku heitellä lastentarha tason loukkauksia ja yrittää pönkittää sun vähäpätösen olemassaolon merkitystä. Faktaha o se että sun elämällä eikä kenenkää muunka elämällä ole paskaak arvoa. Mitään mitä sä tuut tekemään ei tule muuttamaan tätä maailmaa mihinkään. Sä elät ja kuolet ja vain muutama hassu ihminen tällä planeetalla tulee edes muistamaan sut. Sen elämä o ku pieru saharassa. Sä olet merkityksetön pikku olento tässä universumissa, jolla ei ole mitään voimia tehdä mitään. Että joo, hyvä että sulle on tuo "oikea elämä". Voit kokea omistavasi edes jotain vähäpätöistä ja lyhytaikaista tässä elämässä.
Ja nuo sinun mainitsemasi työ, perhe ja ystävät ovat sinun kohteet josta saat sinun mielihyväsi ja nautintosi lyhyen elämäsi aikana. Minulla taas on erilaiset kohteet josta saan omani. Joten onko se yhtään merkityksettömämpi elämä kuin sinun ?
Sekä mitään mitä sanot minulle ei vaikuta mun arkeen / elämään millään tapaa.
Kenties ehkä vain viihdyttävät, että sain jossakin persoonassa näinkin suuren reaktion aikaiseksi.
Joten nuo sinun "loukkauksesi" on aika tyhjiä mun korvissa.
Sekä onnittelen myös sinua että koit minun kommentit sinun aikasi arvoisiksi. Kun kerta olet niin paljon parempi ihminen kuin minä, niin se on todella suuri kunnia että haaskasit "oikean elämäsi' aikaa minuun.
Itse ku olen vain yhteiskunnan loinen provosoimassa muita vähäpätöisiä pikkusieluisia nilkkejä internetissä :3
Mutta joo. Eiköhä me olla nahisteltu tarpeeksi tässä langassa. Aihekkinm ennyt hitusen off-topiciksi.