arya kirjoitti:Tässä mielenkiinoisia aikoja eläessämme ja joulukuuta odotellessa, suosittelen kaikkia asiaa pähkäileviä tutustumaan yhdysvaltalaisen luennoitsija ja tietokirjailija Gregg Braden:in kirjoittamaan teokseen Fraktaaliaika (Vuoden 2012 salaisuus ja uuden maailmankauden alku, suom.Jussi Korhonen).
Kirja ainakin itselle antoi paljon ajateltavaa ja uusia näkökulmia. Varmaa on että elämme yheden ajanjakson loppua.. Mitä sitten tapahtuu ja milloin se tulee olemaan kiinnostava nähdä.
Itse en voi käsittää kuinka tuntuu että niin monet ympärillä elävät laput silmillä ja pyörittävät kiireellistä stressaavaa arjenpyörää päivästä toiseen pysähtymättä ja miettimättä. Jos yrittää asiasta keskustelua avata niin hyvin moni katsoo kieroon ja kysyy että "mitäsää tollasia murehdit". No en murehdi en, mutta naurettavaa olisi ajatella että tämä maapallo on pyörinyt tässä viimesen 5miljardia vuotta, kokenu jääkaudet, dinosaurukset ja vaikkamitkä, niin minun tämä reilu parinkymmenen vuoden pallonpäällä oleskelu olisi jotenkin niin spesiaali että mitään ei varmasti tänä aikana pysty tapahtumaan.
Se on vaan se tuntemattomuuden pelko mikä pitäyttää ihmiset pysähtymästä. Ja aikamme ihmisten kaukainen suhde omaan henkisyyteensä sekä materialismin kukoistus.. Näyttäisi että täällä palstoilla on jonkin verran valaistuneempia ihmisiä mitä nyt päällepäin selaillut. Ihana että jotkut edes laittavat ajatuksia myös tärkeämmille asioille. Se tuo meille kaikille vielä toivoarauhaa ja rakkautta kaikille kanssapohtijoille <3
(ps. myös youtubesta kannattaa katsella läpi David Wilcock:in luentoja..)
Tumppi kirjoitti:Älä arya näistä dissaajista välitä, uskon että olet oikeilla jäljillä.
Tumppi kirjoitti:Tästä aiheesta on juttu Tähdet ja avaruus lehden uusimmassa (8/2012) numerossa.
arborman kirjoitti:liittyen mädännäisen valtamedian tehtailemiin uhkakuviin ja pelotteluun Maya-kansan kalenterin päättymisestä.
wentorf kirjoitti:Minun silmin mielenkiintoista tässä ilmiössä on sekin kuinka paljon päivämäärän tienoille on kerääntynyt näkijöiden, meedioiden ja muiden ennustajien visioita tai tuonpuoleisesta välitettyjä sanomia. Nämä visiot on todella nähty ja sanomat on todella vastaanotettu ja niiden totuudellisuuteen vastaanottajat luottavat niin paljon että he ovat ne julkisuuteen kertoneet.
Mikä prosessi selittää tuon edellä kerrotun?
Zrud kirjoitti:Joten vaikka kuinka moni feikki meedio ynnä muut sitä "ennustaa" ( Ennustamista ei btw ole olemassa )
Niin sillä ei ole mitään arvoa. Mitään ei tapahdu.
Vaikkakin itse toivoisin että maapallo tuhoutuisi ja tää idioottimainen ihmisrotu katoais universumista.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa