Zrud kirjoitti:Niin.... itsehän nauran koko hommalle... Joo.. Maya intiaanien kalenteri loppui tuohon aikaan...
MUTTA !!! luuleeko ihmiset todella että He olisivat tehneet ikuisen kalenterin joka ei lopu ???..
Jossa päivät menevät jo vuosi tuhansia eteenpäin... tuskin he niin pitkälle jaksoivat moista tehdä.
Ja nytte kun he eivät enepää ehtineet tekemään niin väistämättä se päivä mihin kyseinen kalenteri loppui...
onkin sitten tuomionpäivä.... ihmismieli on joskus sitte vaa nii vitun vastenmielinen.
Miranda kirjoitti:Itse en usko että tuona päivänä tulee maailman loppua. Uuden ajan alku on mahdollinen. Mikään ei ole ikuista. Tuskin edes maailma.
Tintti kirjoitti:Jos tulloin tulee maailmanloppu niin se tulee ilmestyskirjan mukaan (olen uskovainen) Ja tuo uusi aika koittaa sen jälkeen kun maailma on tuhoutunut ja se meinaa tuhatuvuotistavaltakuntaa.
Tunhhu kirjoitti:jossain oli linkki youtube videoon jossa joku maya (ilmeisesti jälkeläisiä) shamaani kertoi, että ; Vuonna 2012 "viisaat" miehet saapuvat taivaalta ja uusi onnellisuuden ja ilon aika koittaa... tiedä sitten mitä nämä "viisaat" miehet on, mutta ainakin mulla on oma veikkaus asiasta.. Anteeksi etten muista nyt mistä linkin videoon löysin, mutta kyllä se varmasti youtubesta löytyy kun vähän etsii. Sellanen vanha paappa ja sillä siinä vieressä tulkki
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa