Itse olen seurannut seuraavia sarjoja: Paranormal state, Paranormal witness, Ghost adventures ja The haunting. Noista lempparini on ghost adventures.:P Oon kattonu joskus myös my ghost story ja psychic kids mutta niistä en hirveesti tykännyt. Osa, ellei kaikki näistä seuraamistani sarjoista voi olla...